#


اتهام هک HBO و افشای فیلمنامه بازی تاج و تخت بوسیله بهزاد مصری

بازی تاج و تخت
22 نوامبر 2017 بدون نظر 1685 بازدید

اتهام هک HBO و افشای فیلمنامه بازی تاج و تخت بوسیله بهزاد مصری

اتهام هک HBO و افشای فیلمنامه بازی تاج و تخت بوسیله بهزاد مصری

سازمان فدرال ایالت متحده آمریکا یک ایرانی را به نام بهزاد مصری متهم کرده ات که شبکه اچ بی اُ را هک کرده و اطلاعات مربوط به سریال GOT در فضای مجازی منتشر کرده است. مقامات امنیتی سازمان فدرال آمریکا اعلام کرده اند بهزاد مصری به عنوانیک شهروند ایرانی در حمله ای که هکرها در سال جاری به شبکه اچ بی اُ داشته اند با آن ها مشارکت داشته است.

آن ها اعلام کرده اند که مصری پیش از این با ارتش ایران کار می کرده و در حال حاضر توانسته به سیستم امنیتی این شبکه نفوذ پیدا کرده و توانسته فیلمنامه مربوط به قسمت های آینده سریال تاج و تخت را که هنوز اعلام نشده بود را بردارد. آن ها معتقدند که بهزاد مصری علاوه بر سرقت فیلمنامه بازی تاج و تخت چند سریال دیگر را که به شکل رسمی آن ها را اعلام نکرده بودند هک کرده و این برای آمریکا یک تهدید بزرگ به نظر می رسد.

اخباری که منتشر شده حاکی از آن است که بهزاد مصری پس از سرقت و هک شبکه اچ بی اُ از مسئولینی که در این شبکه فعالیت دارند تقاضای چندین میلیون دلار پول کرده که البته اعلام می کنند این درخواست پول در قالب بین کوین بوده است. مسئولین فدرال آمریکا این اقدام را تهدیدی بر علیه کشور خود دانسته و ابراز نگرانی کرده اند.

بازی تاج و تخت

بازی تاج و تخت

بر اساس صحبت هایی که مسئولین فدرال آمریکا اعلام کرده اند بهزاد مصری یک هکر هوشمند است که در تیم هکرTurk Black Hat Security عضویت داشته و یکی از اعضای فعال این تیم هک به شمار می رود. آن ها بیان کرده اند که بهزاد مصری پیش از این به همکاری با ارتش ایران مشغول بوده و به این ارتش کمک می کرده تا بتوانند بر علیه رژیم صهیونیستی حملات هکری داشته باشند.

طبق صحبت هایی که بیان شده زمانی که حملات هکری بر علیه شبکه بزرگ اچ بی اُ انجام شده این فرد در خدمت دولت ایران نبوده و برای این کشور فعالیت نمی کرده است. طبق اظهاراتی که بیان شده بهزاد مصری توانسته در ماه می که گذشت گروهی را ایجاد کند و با استفاده از راهکار هایی خاص و با وارد شدن به حساب کاربری کارمندانی که در شرکت اچ بی اُ مشغول بوده اند توانسته به سرورهای این کمپانی نفوذ کرده و اطلاعات این شرکت عظیم که در دنیای تلویزیون یک نام قدرتمند است را هک کرده و توانسته اطلاعات مربوط به سریال هایی که طرفداران بسیاری دارد اما هنوز به طور رسمی معرفی نشده اند را به همراه فیلمنامه مربوط به بازی تاج و تخت را به سرقت ببرد. مدیران این شبکه بزرگ اعلام کرده اند که از سوی بهزاد مصری چندین ایمیل تهدیدآمیز در ماه جولای سال۲۰۱۷ دریافت کرده اند و از آن ها تقاضای مبلغ زیادی پول را داشته و اعلام کرده در صورت عدم پرداخت این مبلغ تمام اطلاعاتی را که در دست دارد منتشر خواهد کرد.

یکی از ایمیل هایی که بهزاد مصری فرستاده به این ترتیب می باشد: پیش از هر چیزی سلام به تمام افرادی که بازنده هستند. شما درست متوجه شده اید اچ بی اُ هک شده و باید مراقب حملات قلبی باشید. بهزاد مصری در یکی از ایمیل هایی که فرستاده تصویر یکی از شخصیت های مهم بازی تاج و تخت به نام شاه شب را قرار داده است و در قسمت زیرین آن پیام هایی همچون اینکه برای شرکت اچ بی اُ آرزوی موفقیت و پیروزی را داریم قرار داده است که موجب شده مسئولان این کمپانی به هیاهو دچار شوند.

جون کیم به عنوان یک وکیل مدافع معروف و سرشناس که در آمریکا فعالیت دارد طی صحبت هایی که در خصوص این اقدام مصری داشته از شعاری که در بازی تاج و تخت بیان می شود استفاده کرده و عنوان کرده که زمستان زودتر از موقع برای بهزاد مصری رسیده است و او خود را مجرم نشان داده است. او بیان کرده بهزاد مصری باید منتظر عواقب بسیار بدی باشد و هر زمانی که بخواهد از ایران خارج شود باید این نکته را در نظر داشته باشد که حتما دستگیر خواهد شد. او در ادامه صحبت های خود گفته نام و تصویر بهزاد مصری از امروز در لیست افراد تحت تعقیبی قرار خواهد گرفت که اف بی آی آمریکا همه جا به دنبال آن ها هستند.

بازی تاج و تخت

بازی تاج و تخت

در دنیای مجازی و دنیای هکرها بهزاد مصری نام مستعار سکوت وحشت را برای خود انتخاب کرده است و با استفاده از این نام به مسئولان شبکه بزرگ اچ بی اُ اعلام کرده اگر مبلغ۵.۵ میلیون دلار را به وسیله بیت کوین به او پرداخت ننمایند تمام اطلاعات و مدارکی را که به دست آورده است را منتشر خواهد کرد. یک هفته پس از این موضوع بهزاد مصری به حرف های خود عمل کرده و قسمت هایی از اطلاعات محرمانه کمپانی اچ بی اُ را که به دست آورده بود را در اینترنت منتشر کرد.

این مسئله موجب هراسانی ایالت متحده آمریکا شده و مسئولان کمپانی اچ بی اُ را به این واداشته که تدابیر امنیتی بالایی را برای سیستم اینترنتی خود به وجود بیاورند تا مجددا مورد حمله هکرها قرار نگیرند. البته این کمپانی هنوز هم پولی به بهزاد مصری پرداخت نکرده است و مشخص نیست که چه برنامه ای را برای خود در پیش خواهد گرفت تنها چیزی که در این بین مسلم است این که اگر بهزاد مصری بخواهد از کشور خارج شود باید ترس از دستگیر شدن را نیز داشته باشد چرا که اف بی ای آمریکا در همه جا به دنبال او خواهد بود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *