#


سامسونگ و رونمایی از مدل اینترپرایز گلکسی نوت۸

سامسونگ
13 نوامبر 2017 بدون نظر 2375 بازدید

سامسونگ و رونمایی از مدل اینترپرایز گلکسی نوت۸

سامسونگ و رونمایی از مدل اینترپرایز گلکسی نوت۸

به تازگی کمپانی سامسونگ الکترونیکس جدید گلکسی نوت۸ اینترپرایز را معرفی کرده است که در واقع نسخه آنلاک شده گلکسی نوت۸ به شمار می رود. این نسخه از گوشی جدید سامسونگ بیشتر مناسب سازمان ها و شغل ها به شمار می رود. این گوشی جدید برای خریداران خود قابلیت های بسیار جذابی را فراهم کرده است که از بین ویژگی های بسیار آن می توان سفارشی سازی ، پشتیبانی ، مدیریت و تامین امنیت در سطح سازمانی را نام برد. وجود تمام این ویژگی ها در کنار یکدیگر باعث شده گلکسی نوت۸ تینتر پرایز به عنوان یک گوشی مدرن و فوق العاده ظاهر شود و مورد استفاده قرار بگیرد.

اریک مک کارتی که به عنوان معماون ارشد شرکت سامسونگ الکترونیکس شناخته می شود در صحبت های خود عنوان کرده که سازمان ها و شرکت های جدید در بخش استراتژی موبایلی مشکلات بسیاری را داشته اند. این کمپانی ها همیشه به دنبال محصولاتی هستند که بتواند مثمر ثمر واقع شده و امنیت آن ها را تامین نماید اما تا به حال نتوانسته اند به چنین محصولاتی دست پیدا کنند.

گوشی هوشمند گلکسی نوت۸ اینتر پرایز ادیشن این توانایی را دارد که یک سری ابزار ساده و در عین حال جامع است که می تواند بسیاری از مشکلات سازمان ها و شرکت ها را از میان بردارد. سازمان هایی که از گوشی هوشمند گلکسی نوت۸ اینتر پرایز استفاده می کنند می توانند به راحتی اطلاعات خود را مدیریت کرده و امنیت مورد نیزا را به دست بیاورند. اریک مک کارتی اعلام کرده به زودی محصولی را در اختیار سازمان ها و افراد مختلف قرار خواهند داد که موجب شگفتی همگان شود.

سامسونگ

سامسونگ

ویژگی های گلکسی نوت۸ اینتر پرایز

گلکسی نوت۸ اینتر پرایز سامسونگ دارای دو پلتفرم امنیتی است که به کمک آن ها احتمال خرابی دستگاه بسیار پائین خواهد آمد و دستگاه شما به این زودی ها خراب نخواهد شد. کمپانی سامسونگ طی اطلاعاتی که منتشر کرده است بیان کرده گلکسی نوت۸ اینتر پرایز ادیشن در طول مدت سه سال هر ماه این امکان را دارد که به روز رسانی های امنیتی را دریافت کرده و در کارکرد بهتر خود مورد استفاده قرار دهد.

مزایای استفاده از گلکسی نوت۸ اینتر پرایز

کاربرانی که گوشی هوشمند گلکسی نوت۸ اینتر پرایز ادیشن را داشته باشند این امکان را به دست آورده اند که از یک نمایشگر بزرگ تر اینفینیتی دست پیدا کنند و از کار کردن با آن احساس خوبی را داشته باشند.به سادگی می توانید این گوشی جدید را در یک دست خود گرفته و از قلم زیبایی که در کنار آن قرار داده شده است بهترین استفاده را داشته باشید. قلم اس پن گلکسی نوت ۸ اینتر پرایز در مقایسه با مدل های پیشین خود بهبود پیدا کرده و به روزتر شده است.

نسخه جدیدتر نوت۸ ویژگی های بسیاری را پیدا کرده است که از بین تمام این ویژگی ها می توان به دریافت گواهی آی پی شصت و هشت که نشان دهنده ضد آب بودن و مقاومت گوشی در برابر گرد و غبار است اشاره کرد. علاوه براین گوشی گلکسی نوت۸ اینترپرایز دارای قدرت شارژ بی سیم سریع بوده و از یک رم۶ گیگابایتی بهره مند است. در این گوشی جدید از پردازنده۱۰ نانومتری و حافظه داخلی که قابلیت ارتقا دارد استفاده شده است. کاربان این دستگاه می توانند به وسیله روش های مختلفی احراز هویت کرده و با استفاده از Knox امنیت دستگاه خود را فراهم نمایند و از کار کردن با آن نهایت لذت را ببرند. قیمتی که کمپانی سامسونگ برای این گوشی جدید در نظر گرفته است نهصد و نود و چهار دلار می باشد که با این وجود علاقه مندان بسیاری را مشتاق خرید آن می کند.

سامسونگ

سامسونگ

مشخصات گلکسی نوت۸ اینتر پرایز

این گوشی جدید دارای نمایشگری به اندازه ۶.۳ اینچی می باشد که از نوع نمایشگرهای سوپر امولد اینفینیتی است و رزولوشن آن اچ دی می باشد.در طراحی این گوشی مدرن از یک پردازنده هشت هسته ای استفاده شده است و سیستم عامل به کار رفته در آن اندروید هفت می باشد. در خصوص دوربین این مدل از گوشی باید بگوئیم دو عدد دوربین تله فوتو می باشد که دارای قابلیت لرزش گیر اپتیکال نیز هست و لنز به کار رفته در یکی از دوربین ها از نوع لنزهای واید می باشد. در مورد دوربین جلویی این گوشی باید بگوئیم۸ مگاپیکسل بوده و یک اسکنر عنبیه را نیز دارا است. باتری به کار رفته در نوت۸ اینتر پرایز۳۳۰۰ میلی آمپر ساعت است که قابلیت پشتیبانی از شارژ بی سیم را نیز می توان به عنوان ویژگی های آن به شمار آورد.

حافظه به کار رفته در این گوشی رم شش گیگا بایتی بوده و از۶۴ گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می نماید. البته این گوشی هوشمند به نحوی طراحی شده است که می توان آن را تا۲۵۶ گیگا بایت نیز ارتقا داد. در خصوص این گوشی هوشمند از حسگر های شتاب سنج ، فشار سنج ، حسگر اثر انگشت ژیروسکوپ ، نزدیکی نور و ضربا قلب استفاده شده است که باعث می شود علاوه بر سازمان ها افراد عادی نیز از این گوشی هوشممد در کارهای روزانه خود استفاده نمایند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *