#


شنیدن صدای واضح با هدفون درون گوشی More Quad Driver1

هدفون درون گوشی
12 نوامبر 2017 بدون نظر 1629 بازدید

شنیدن صدای واضح با هدفون درون گوشی More Quad Driver1

شنیدن صدای واضح با هدفون درون گوشی More Quad Driver1

کمپانی More1 به تازگی نسل جدیدی از هدفون درون گوشی خود را وارد بازار کرده است که با نام Quad Driver شناخته می شوند. کاربرانی که از هدفون های درون گوشی استفاده می کنند این مدل از هدفون ها را به عنوان بهترین نمونه هدفون در بازار می شناسند.

شاید بسیاری از شما تا کنون نام برندMore1 را نشنیده باشید برای آشنایی بیشتر با این برند چینی باید بگوئیم پیش از آنکه هدفون های مور۱ را تولید کند برای کمپانی شیائومی هدفون تولید می کرد. هدفون هایی که با نام شیائومی وارد بازر می شدند از نظر کاربران بسیاری به عنوان بهترین هدفون های درون گوشی اقتصادی شناخته می شدند. این هفون ها با توجه به قیمتی که داشتند عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داده بودند.

کمپانی مور۱ در ابتدای کار خود هدفونTriple Driver را وارد بازار کرده بود و آن را با قیمت۱۰۰ دلار به فروش می رساند. این کمپانی با این قیمت هدفون توانسته بود با هدفون هایی که دارای قیمت بالایی بودند رقابت کرده و محصولات خود را به عنوان یکی از بهترین انتخاب هایی که کاربران می توانستند داشته باشند معرفی کرد.

کمپانی مور۱ هم اکنون توانسته نمونه جدیدتر هدفون های خود را وارد بازار کند و قیمتی که برای آن در نظر گرفته دو برابر بیشتر از نمونه های اولین خود می باشد. در خصوص کارکرد این هدفون ها باید در نظر داشته باشیم که آیا کاربرد آن به نسبت قیمت بالایی که دارد مناسب است یا نه؟

هدفون درون گوشی

هدفون درون گوشی

قیمتی که در حال حاضر برای هدفون مور کواد درایور مشخص شده است در کشور ایران هفتصد و نود و نه هزار تومان می باشد که با این قیمت بالا طرفداران خاص خود را دارا می باشد.

مشخصات هدفون مور کواد درایور

در خصوص این هدفون جدید باید بگوئیم دارای وزن۱۸.۵ گرمی می باشد و طول کابلی که برای آن در نظر گرفته شده است۱.۲۵ متر می باشد که اندازه مناسبی به حساب می آید. این مدل از هدفون های جدید دارای۵ میلی وات توان مصرفی می باشد که در مقایسه با کارکرد آن توان خوبی به شمار می رود.

کمپانی های بزرگی که محصولات مدرنی را تولید می کنند وسایل جانبی زیادی را مانند کیف قابل حمل و چند سایز مختلف Ear Bud در درون جعبه محصول قرار می دهند تا خریداران بتوانند از یک بسته کامل و زیبایی برخوردار باشند. کمپانی مور۱ تمام وسایل جانبی که در درون جعبه هدفون قرار دارد را به یک سطح دیگر برده و وسایل جانبی زیادی را داخل جعبه هدفون کواد درایور قرار داده است تا بتواند به تمام نیازهای کاربران پاسخگویی کاملی داشته باشد.

زمانی که جعبه هدفون را باز کنید از همان ابتدای کار متوجه لوکس بودن و زیبایی و کیفیت بالایی که در ساخت هدفون به کار رفته خواهید شد.این کیفیت بالا موجب می شود که از انتخاب خود رضایت کامل را داشته و از استفاده آن احساس خوبی را داشته باشید.

شما به همراه هدفون مور کواد درایور یک کیف چرمی کوچک را هم مشاهده می کنید که برای در آن از یک مغناطیس استفاده شده تا به راحتی باز و بسته شود. علاوه بر کیف چرمی این هدفون در درون جعبه خود هشت Ear Bud دارد که در سایزهای مختلفی می باشند. کمپانی مور۱ در درون جعبه هدفون خود از یک تبدیل استفاده کرده است که می توان در درون هواپیما از آن استفاده کرد. شما می توانید هدفون خود را به وسیله یک گیره نگهدارنده به پیراهن خود وصل کنید و به همراه آن یک تبدیل چهار اینچی وجود دارد که برای اتصال با دستگاه های حرفه ای استفاده می شود. تمام این وسایل جانبی در یک بسته بندی شیک و زیبا قرار گرفته اند که می تواند پاسخگوی تمام نیاز شما به عنوان یک کاربر باشد.

هدفون درون گوشی

هدفون درون گوشی

طراحی هدفون مور کواد درایور

کمپانی مور۱ از کیفیت بالایی برای ساخت هدفون استفاده کرده است. در هر کدام از گوشی ها چهار درایور جداگانه وجود دارد و در اندازه گوشی ها برای گوش های خود باید سایزهای مختلف Ear Bud را امتخان کنید تا بتواند سایز مناسب را انتخاب کرده و مورد استفاده قرار دهید. انتخاب اندازه مناسب برابر است با قرار گیری راحت درون گوش شما که برای استفاده راحت ترین گزینه به شمار می رود.

وزنی که هدفون دارد به نسبت زیاد می باشد به همین دلیل امکان دارد گوش شما در استفاده طولانی مدت از آن احاسس خستگی کرده و موجب ناراحتی شما را به وجود بیاورد. البته این مساله چندان هم مهم نبوده و پس از مدتی می توانید به این مساله عادت کرده و راحت تر با آن کنار خواهید آمد.

کمپانی مور۱ در ساخت مدل جدیدتر هدفون های خود از کیفیت بالایی استفاده کرده است که این مساله موجب می شود تفاوت عمده ای با مدل های قبلی داشته باشد. گوشی هایی که برای این هدفون به کار رفته از انواع فلزی می باشند و طراحی آن ها بسیار زیبا و بینظیر است. در نگاه اول شما موتور جت را در مورد ظاهر هدفون به یاد خواهید آورد.

بین سری هدفون و بدنه آن یک زاویه چهل و پنج درجه ای وجود دارد که موجب می شود صدا به شکل کامل به داخل گوش شما وارد بشود. در مورد سیم هدفون از یک روکش کولار استفاده شده است که دارای مقاومت بسیار بالایی می باشد. جک هدفون یک زاویه۹۰ درجه ای دارد که باعث شده سیم هدفون مقاومت بالایی را داشته و به راحتی خراب نشود.

هدفون درون گوشی

هدفون درون گوشی

برخی از هدفون هایی که در حال حاضر در بازار موجود است یکی از دو سیستم عاکمل اندروید یا آی او اس را برای عملکرد خود انتخاب می کنند در حالی که این هدفون جدید می تواند با هردوی این سیستم عامل ها کار کرده و یک ریموت برای کنترل بر روی سیم هدفون قرار داده شده است. بر روی این ریموت سه عدد دکمه به شکل دایره وجود دارد که از آن ها برای کنترل موسیقی و پاسخ به تماس های دریافتی استفاده می شود. یکی دیگر از مزایای این دکمه ها فعال کردن دستیار صوتی گوگل و یا سیری به وسیله آن ها است که باعث می شود راحت تر برخی از فعالیت های خود را انجام دهید.

عملکرد هدفون های مور کواد درایور

یکی از نکاتی که کاربران برای استفاده از هدفون ها بسیار به آن توجه می کنند این است که صدا ها بدون هیچ تغییری در هدفون ها پخش می شوند و این مساله باعث می شود افراد برای داشتن هدفون مناسب پول زیادی را هزینه کنند. هدفون هایی که با قیمت معمول و یا پائین تری در بازار وجود دارند با ایجاد دستکاری در آن ها موجب می شوند صدای بیس بیشتر و یا صدای مصنوعی بیشتری ایجاد شود. افرادی که تمایلی به شنیدن صداهای مصنوعی ندارند ترجیح می دهند از این هدفون گران قیمت استفاده کنند تا صدا را به شکل واضحی دیافت نمایند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *