#


بیت کوین و رکورد زنی در افزایش ارزش جهانی

بیت کوین
10 نوامبر 2017 بدون نظر 1161 بازدید

بیت کوین و رکورد زنی در افزایش ارزش جهانی

بیت کوین و رکورد زنی در افزایش ارزش جهانی

بیت کوین طی ماه های اخیر توانسته در مورد ارزش خود به رکوردی بی سابقه دست پیدا کند. این افزایش ارزش تا کنون به۸۰۰۰ دلار رسیده و پیش بینی می شود ارزش این ارز رمزگذاری شده طی روزهای نزدیکی که در پیش رو دارد به بیش از۱۰۰۰۰ دلار نیز برسد و یا حتی این رقم را نیز پشت سر گذاشته و از آن عبور کند.

این ارز رمزگذاری شده در ابتدای کار توانست به ارزشی بیشتر از۶۰۰۰ دلار دست یافته اما پس از آن هر روز بر ارزش این ارز رمزگذاری شده رقم قابل توجهی افزوده شد و در حال حاضر توانسته به هشت هزار دلار برسد؛ البته این ارز درحال عبور از این رقم نیز می باشد و انتظار می رود به رقم بالاتری دست پیدا کند.

بیت کوین

بیت کوین

هم اکنون بیت کوین توانسته در بازار سرمایه به۱۲۴ میلیارد دلار برسد، این مساله در حالی است که تمام بازار سرمایه ارزهای رمز نگاری شده توانسته اند در کل دنیا به۲۰۰ میلیارد دلار دست پیدا کنند. طبق پیش بینی ای که تام لی موسس بیت کوین بیان کرده ارزش این ارز در ماه های میانی سال۲۰۱۸ به مرز۸۰۰۰دلار خواهد رسید.

ارز رمزنگاری شده بیت کوین در آغاز سال جاری میلادی توانسته بود کمتر از هزار دلار را به عنوان ارزش به دست بیاورد ولی از روزهای اول سال جاری تا به حال توانسته به یک رشد هفتصد درصدی دست پیدا کند. تام لی رئیس بیت کوین اعتقاد دارد ارزش این ارز رمزگذاری شده تا سال۲۰۲۲ میلادی به رقمی بالغ بر۲۵۰۰۰ دلار خواهد رسید.

بیت کوین

بیت کوین

علیرغم اینکه تام لی بنیان گذار بیت کوین برای دست یابی به مرز۲۵۰۰۰ دلاری با احتیاط پیش روی می کند اما کارشناسانی که در زمینه سهام فعالیت دارند اعتقاد دارند ارزش این ارز تا سال۲۰۱۸ میلادی می تواند از مرز۱۱۰۰۰ دلاری نیز عبور نماید. او معتقد است که ارزش بیت کوین تا پایان سال۲۰۲۵ میلادی می تواند به۵۰۰۰۰ دلار نیزبرسد که در صورت تحقق این مساله باید اعتراف کنیم بیت کوین یکبار دیگر میتواند در افزایش ارزش خود۷۰۰ درصد افزایش داشته باشد و به عنوان یک ارز رمزگذاری موفق در دنیای ارزهای رمزنگاری شناخته شود و هیچ ارز دیگری قابلیت برابری با آن را نخواهد داشت.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *