#


اپل و حذف اپ استور IOS از صفحه دسکتاپ به وسیله آیتونز

آیتونز
8 نوامبر 2017 بدون نظر 1669 بازدید

اپل و حذف اپ استور IOS از صفحه دسکتاپ به وسیله آیتونز

اپل و حذف اپ استور IOS از صفحه دسکتاپ به وسیله آیتونز

کمپانی اپل که در حوزه تولید محصولات دیجیتالی فعالیت دارد هر چند وقت یکبار برنامه ها و نرم افزارهای تولیدات خود را بروزرسانی می کند. این بار اپل آیتونز را بروز کرده و به وسیله آن اپ استورIOS را از صفحه دسکتاپ محو می کند. با این بروز رسانی شما دیگر در صفحه دسکتاپ به اپ استورIOS دسترسی نخواهید داشت.

به تازگی اپل سه محصول دیگر از تولیدات خود را که در خانواده آیفون ها قرار دارد معرفی کرد و در کنار آن خبر انتشار بروزرسانی نرم افزار برای آیتونز خبر داد که بر روی ویندوز و مک او اس قرار دارد. اپل با انتشار این خبر اعلام کرد با انتشار این بروزرسانی یکی از قبلیت هایی که در این نرم افزار قرار داشته حذف شده است.

آیتونز

آیتونز

زمانی که کاربران نسخه۱۲.۷ آیتونز را بر روی دستگاه خود نصب نمایند دیگر نمی توانند به اپ استورIOs به وسیله دسکتاپ دست پیدا کنند. طبق چیزی که اپل در صفحه پشتیبانی خود نوشته زمانی که کاربران بخواهند بخواهد به موسیقی و فیلم و کتاب های صوتی و برنامه های تلویزیونی دسترسی داشته باشد باید از دستگاه هایی بر اساسIOS هستند استفاده کند تا بتواند اپلیکیشن های نصب شده بر روی دستگاه خود را کنترل و مدیریت نماید.

علاوه بر این موضوع آپدیت جدید آیتونز باعث می شود که کاربران محصولات اپل بتوانند با دستگاه هایی که مجهز به آی او اس۱۱ هستند به یک همگام سازی رسیده و بتوانند موسیقی های مورد علاقه خود را در شبکه های مجازی به اشتراک گذاشته و تمام کاربران اپل میوزیک را در آن سهیم کنند.

با این آپدیت کاربران اپل می توانند رینگتون را به وسیله دستگاه های آی او اس۱۱ دوباره دانلود کنند و ایستگاه های رادیویی خود را به کتاب خانه موسیقی منتقل کنند. در این آپدیت جدید آیتونز محتوای آیتونز یو هم به بخش پادکست ها هم افزوده گشته است.

آیتونز

آیتونز

البته ناگفته نماند که بسیاری از کاربران اپل عادت کرده بودند که رینگتون ها و اپلیکیشن های خود را به وسیله آیتونز مدیریت کنند اما اپل با حذف این برنامه در اصل سعی داشته اپلیکیشن موسیقی خود را ساده تر نماید ؛ این اپلیکیشن در حال حاضر به عنوان یک ابزار پیچیده و مشکل تبدیل شده است که باعث سردرگمی کاربر می باشد.

آن دسته از کاربرانی که تمایل دارند رینگتون و یا اپلیکیشنی را مجددا در دستگاه خود داشته باشند می توانند این کار را از طریق اتصال کابل یو اس بی به کامپیوتر انجام دهند و برنامه مورد نظر خود را مجددا به دستگاه بازگردانند.

آیتونز

آیتونز

اپل با این بروزرسانی سعی کرده تا موجب جلب رضایت کاربرانی شود که از وجود این نرم افزار در صفه دسکتاپ خود اصلا رضایت نداشتند. با این کار هم کمپانی اپل توانسته ویژگی های جدیدی را ارائه دهد و هم کاربران دیگر از استفاده از صفحه دسکتاپ خود مشکلی نخواهند داشت.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *