#


آغاز به کار نمایشگاه رسانه های دیجیتال و فناوری اطلاعات

دیجیتال
8 نوامبر 2017 بدون نظر 1547 بازدید

آغاز به کار نمایشگاه رسانه های دیجیتال و فناوری اطلاعات

آغاز به کار نمایشگاه رسانه های دیجیتال و فناوری اطلاعات

به گزارش از من بپرس یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال از تاریخ۲۰ آبان ماه سال جاری در تهران کار خود را آغاز خواهد کرد. رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتالی در خصوص شروع به کار یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال بیان کرده قرار است ایران به زودی شاهد برگزای بزگ ترین گردهمایی فعالان تولید محتوای دیجیتال باشد.

آقای سید مرتضی موسویان رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتالی اعلام کردند هدف از برگزاری این نمایشگاه آشنا کردن فعالانی که در حوزه دیجیتال فعالیت دارند و شرکت های فعال با کارهای انجام شده در زمینه رسانه های دیجیتالی است. علاقه مندان برای حضور در این نمایشگاه از تاریخ۲۰ لغلایت۲۶ آبان ماه می توانند به این نمایشگاه مراجعه کرده و در جریان فعالیت های انجام شده قرار بگیرند.

نمایشگاه رسانه

نمایشگاه رسانه

موسویان در بخش دیگری از صحبت های خود در خصوص همزمانی این نمایشگاه با هفته کتاب عنوان کرد: طی چند سال اخیر نقشی که رسانه های دیجیتالی در میان مردم داشته اند بسیار پررنگ تر از گذشته بوده است. وظیفه ای که بر عهده این رسانه های دیجیتالی بوده در کنار رسانه های مکتوب این است که اطلاعات صحیح را به صورتی سریع در اختیار مردم قرار دهند. به همین دلیل است که باید این رسانه های دیجیتالی تقویت شده و مردم بیشتر با آن ها آشنا شوند و این مساله یکی از اهداف مهم یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال می باشد.

موسویان به عنوان رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه صحبت های خود چنین عنوان کرد: بخش های دیگری در کنار این نمایشگاه برگزار می شود که از مهمترین آن ها می توان به برگزاری کارگاه های ویژه برای فعالان بخش رسانه های دیجیتال اشاره کرد. البته نشست های تخصصی نیز به عنوان یکی از بخش های جنبی این نمایشگاه به شمار می رود.

نمایشگاه رسانه

نمایشگاه رسانه

موسویان چنین عنوان داشت : دو مارتون تولید محتوا در بخش کسب و کارهای جدید یا همان استارت آپ ها با حضور افراد و شرکت هایی که در این بخش فعالیت دارند از برنامه های دیگری است که در یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال برگزار خواهد شد.

آقای موسیوان برگزاری یازدهمین نمایشگاه رسانه های دیجیتال را یک رویداد بزرگ در حوزه تولید محتوای دیجیتال در ایران نامید و گفت: در این نمایشگاه۹ بخش پایگاه های اینترنتی ، نرم افزار های تلفن های هوشمند ، نشر دیجیتالی ، خانواده و سبک زندگی دیجیتالی ، بازی و هنر های حوزه دیجیتال ، دانش دیجیتال ، شبکه های اجتماعی ، استارت آپ ها یا همان کسب و کار های نوپا برگزار می گردد که علاقه مندان می توانند از ساعت۱۰ تا۲۰ روز شنبه برای بازدید از این نمایشگاه مراجعه نمایند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *