#


جی ۶ شیشه ای ترین پرچمدار گوشی های ال جی

ال جی
30 اکتبر 2017 بدون نظر 1383 بازدید

جی ۶ شیشه ای ترین پرچمدار گوشی های ال جی

جی ۶ شیشه ای ترین پرچمدار گوشی های ال جی

در سال ۲۰۱۷ میلادی کمپانی کره ای ال جی نسل جدیدی از پرچمداران گوشی های خود را وارد دنیای فناوری کرد که در بین گوشی های شیشه ای مدرن جلوه ای خاص و ویژه را دارا بود. این کمپانی در سال هایی که پشت سر گذاشته همیشه سعی کرده در مورد طراحی گوشی های خود از زبان های مختلفی استفاده کند و یک طرح جدیدتر نسبت به دیگر رقبای خود داشته باشد.

کمپانی ال جی همواره به دنبال توسعه بوده و محصولات مدرنی را در هر دوره ای ارائه داده است. بدنه پلاستیکی ای که در مورد طراحی گوشی های جی ۳ استفاده کرده بود یا فلزی که در طراحی بدنه جی ۵ بهکار برده بود همه و همه دلیلی بر تلاش و کوشش این کمپانی کره ای برای پیشرفت و توسعه است تا بتواند نظر کاربران را به محصولات بی نظیر خود جلب کند.

در سال جاری میلادی هم این کمپانی توانست همچون گذشته خود خوب عمل کرده و پرچمدار جدید محصولات خود را با ویژگی های منحصر به فردی ارائه کند. این مدل جدید گوشی های سامسونگ با نام جی ۶ عرضه شده و تغییرات بسیاری در زبان طراحی آن انجام شده است و نسبت تصویر آن در مقایسه با مدل های قبلی پیشرفت چشمگیری داشته و در طراحی بدنه آن نیز متریال های جدیدی مورد استفاده قرار گرفته است. این گوشی مدرن در بارسلون اسپانیا طی مراسم کنگره جهانی مبایل رونمایی شده و به سراسر جهان معرفی شد.

ال جی

ال جی

از آنجایی که کمپانی سامسونگ تمام تراشه های اسنپدراگون ۸۳۵ را برای خود خریداری کرده است کمپانی ال جی به جهت عقب نماندن از عصر تکنولوژی در مورد گوشی جی ۶ خود از تراشه های اسنپدراگون ۸۲۱ کوالکام بهره گرفته است تا بتواند کیفیت محصول جدید خود را افزایش دهد. این گوشی دیجیتالی در بین محصولاتی که تا کنون به وسیله ال جی طراحی شده است زیباترین گوشی به شمار می رود. ال جی در مورد بدنه جی ۶ از ترکیب شیشه به همراه فلز استفاده کرده است تا بتواند یک تغییر عمده را در محصول جدید خود داشته باشد.

در مورد پنل پشت این گوشی مدرن از شیشه ای سه بعدی استفاده شده است که باعث شده پنل پشت این مدل از گوشی های ال جی به حالت منحنی دیده شود و با فریم فلزی ای که استفاده شده است ترکیب فوق العاده ای را داشته باشد. در طراحی بدنه این گوشی از لبه هایی استفاده شده که به صورت تراش خورده هستند و همین امر باعث می شود زمانی که آن را در دست خود می گیرید احساس خوبی نسبت به آن داشته باشید.

گوشی جی ۶ نیز همچون پرچمداران کمپانی های دیگر توانسته گواهی IP68 را برای خود دریافت کند و بر طبق آن در برابر آب و گردو غبار نفوذ ناپذیر باشد. کاربران این گوشی مدرن می توانند آن را به مدت سی دقیقه در آبی به عمق یک متر قرار دهند و از دوام آن اطمینان داشته باشند و در شرایط بارانی نیز بتوانند از گوشی خود استفاده کنند.

ال جی

ال جی

رعایت ظرافت و دقت در طراحی و تولید

کمپانی ال جی کره ای در خصوص طراحی بدنه پرچمدار گوش های خود با دقت بسیار زیادی شیشه و فلز را با یکدیگر ترکیب کرده است و این کار را با چنان ظزافتی انجام داده که هیچگونه فاصله ای بین فریم فلزی و بدنه شیشه ای آن پیدا نخواهید کرد. اگر به حاشیه های قسمت بالایی و پائینی گوشی دقت کنید می بینید این حاشیه های باریک چقدر حالت مینیمالیستی جالبی را به صفحهنمایش این گوشی زیبا داده اند.

نمایشگر جی ۶

یکی از مهمترین ویژگی هایی که در مورد گوشی های دیجیتالی مدرن به کار می رود صفحه نمایش های آن ها می باشد. کمپانی ال جی در مورد پرچمدار گوشی های خود از صفحه نمایش فول ویژن استفاده کرده است و پنل آن در اندازه ۵.۷ اینچی می باشد. این نمایشگر به کار رفته از رزولوشن ۲۸۸۰ در ۱۴۴۰ پیکسل استفاده کرده است و این رزولوشن باعث می شود نمایشگر این گوشی از مدل های سوپر اوملد هم شارپ تر عمل کرده و متون و تصاویر را با وضوح بالاتری نشان می دهد. در خصوص رنگ ها نیز باید بگوئیم بسیار واقعی نشان داده می شود و این یکی از ویژگی های مثبت گوشی جی ۶ ال جی به شمار می رود.

ال جی

ال جی

اسپیکر به کار رفته در جی ۶ ال جی

کمپانی ال جی در تولید هیچ کدام از پرچمداران خود نتوانسته از اسپیکر قوی استفاد کند و در جدیدترین مدل گوشی های خود نیز همچون سابق عمل کرده است. تنها تفاوتی که این گوشی با نسل های پیش از خود دارد این است که دارای فناوری ضد آب می باشد که بر اساس آن حجم صدایی که باید از اسپیکر خارج شود کاهش می یابد.

طراحی حسگر اثر انگشت در جی ۶

حسگر اثر انگشتی که ال جی برای گوشی هوشمند جی ۶ به کار برده در پنل پشتی آن و در قسمت زیرین دوربین این دستگاه تعبیه شده است. برای اینکه بتوانید به این حسگر دسترسی راحتی داشته باشید می توانید از دکمه پاور گوشی خود استفاده کنید چرا که حسگر انگشت جی ۶ با این دکمه ترکیب شده و به صورت یکپارچه در آمده است. با استفاده از این حسگر اثر انگشت کاربر اصلی گوشی به راحتی تشخیص داده می شود.

دوربین به کار رفته در طراحی جی ۶

کمپانی ال جی در مورد گوشی جدید خود از دوربین دوگانه ای که به مانند مدل های قبل از آن بود استفاده کرده است و کاربران می توانند با این دوربین دوگانه تصویری با دو زاویه دید متفاوت را داشته باشند. سنسورهایی که در دوربین این مدل از گوشی های ال جی استفاده شده یکسان می باشد و ۱۳ مگاپیکسل را در اختیار دارند. در مورد دوربین سلفی این گوشی باید به سنسور پنج مگاپیکسلی اشاره کنیم که دارای لنز ۱۰۰ درجه می باشد و کاربران می توانند از حالت عریض هم در عکسبرداری خود استفاده کنند. بیشترین تلاش ال جی در مورد دوربین ها محصولات خود بوده است به همین دلیل هم توانسته پرچمداران با کیفیتی که دارای دوربین های قدرتمندی هستند وارد بازار کند.

ال جی

ال جی

باتری به کار رفته در گوشی هوشمند ال جی

مکپانی کره ای ال جی در مورد باتری گوشی هوشمند جدید خود سعی کرده توان باتری را نسبت به مدل های پیش از آن افزایش دهد و قدرت آن را به ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی ارتقا داده است. البته باید این را نیز در نظر داشته باشید که بهخاطر افزایش ابعاد صفحه نمایش در این گوشی میزان مصرف باتری هم بالاتر خواهد رفت ، اما کمپانی ال جی باتری ای را در طراحی جی ۶ به کار برده اند کهبتواند به سادگی نیاز کاربران را پاسخگو باشند.

به طور کلی در مورد جی ۶ ال جی باید اعلام کنیم دارای صفحه نمایش باکیفیتی می باشد و به صورت سریع تر ی نسبت به مدل های قبل از خود می تواند عمل کرده و اطلاعات را پردازش نماید. دوربین به کار رفته در طراحی آن بسیار کاربردی بوده و دوربین سلفی با کیفیتی نیز به همراه دارد. این گوشی دارای نکات منفی نیز می باشد که عبارتند از داشتن اسپیکری که وضوح صدای آن بسیار کم است به سبک سنتی قابلیت شارژ شدن را دارا بوده و نمی توانند از سیستم شارژ مدرن که به صورت بی سیم است استفاده نمایند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *