#


گلکسی نوت ۸ جدیدترین فبلت سامسونگ

گلکسی نوت 8
21 اکتبر 2017 بدون نظر 1729 بازدید

گلکسی نوت ۸ جدیدترین فبلت سامسونگ

گلکسی نوت ۸ جدیدترین فبلت سامسونگ

کمپانی سامسونگ توانسته فبلتی با نام نوت ۸ را به مجموعه فبلت های تولیدی خود اضافه کند که به عنوان ستاره ای درخشان در این بین می درخشد. پس از مشکلاتی که کمپانی سامسوننگ به خاطر آتش گرفتن گلکسی نوت ۷ داشت بسیاری بر این باور بودند که این کمپانی دیگر هیچ محصولی به مجموعه گلکسی نوت اضافه نخواهد کرد اما این کمپانی قدرتمند محصولات با کیفیت تری را ارائه کرد که با نام های گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس در بازار به فروش می رسند. این دو مدل گوشی به عنوان بهترین گوشی هایی بودند که تا بحال از کمپانی سامسونگ ارائه شده و مورد استفاده افراد قرار گرفته است و فروش خوبی را تا کنون داشته اند.

به تازگی کمپانی سامسونگ کره ای از جدیدترین پرچمدار گوشی های خود رونمایی کرده و آن را با نام نوت ۸ معرفی کرد. این فبلت جدید در واقع برای پایان دادن به تمام شایعاتی که در خصوص تولیدات سامسونگ وجود داشت تولید شده و تا به حال نیز توانسته عملکرد خوبی را از خود نشان دهد.

گلکسی نوت 8

گلکسی نوت ۸

طراحی گلکسی نوت ۸

فلز و شیشه خمیده موادی هستند که در طراحی گلکسی نوت ۸ به کار رفته اند. هر فردی که در انتخاب گوشی هوشمند دچار سخت پسندی است می تواند در همان نگاه اول این گوشی هوشمند را انتخاب کرده و از کار با آن احساس رضایت داشته باشد. البته این مسئله چیز عجیبی نیست چرا که محصولات چند سال اخیر سامسونگ از لحاظ زیبایی طراحی مورد علاقه و پسند افراد بسیاری قرار گرفته اند و به جرات می توان گفت سامسونگ در طی سال های اخیر توانسته گوشی های هوشمندی زیبایی را وارد بازار کند و از این حیث رقیبی برای محصولات خود نداشته است.

برای گلکسی نوت ۸ از یک فریم آلومینیومی استفاده شده که با بدنه آن همرنگ بوده و یک پوشش براق و درخشان را برای آن به وجود آورده است و لبه های خمیده آن موجب شده پنل جلو و عقب گلکسی نوت ۸ به طرز جالبی یکی دیده شوند. پوشش شیشه ای که در پنل جلو عقب نوت ۸ به کار رفته همچون گلکسی اس ۸ از نوع گوریلا گلس ۵ می باشد که باعث می شود این گوشی در مقابل ضرباتی که به آن وارد می شود و همچین در برخورد با اجسام تیز دارای مقاومت خوبی باشد.

انحنایی که در دو سمت این گوشی ها وجود دارد به اندازه ملایمی می باشد که برای کاربر این امکان را فراهم می کند تا علیرغم لذت بردن از طراحی زیبای آن کار با این گوشی برایش راحت تر نیز باشد. ابعادی که برای گلکسی نوت ۸ در نظر گرفته شده ۸در ۸.۶ و ۱۶۲.۵ در ۷۴ میلی متر می باشد که به اندازه ۹ میلی متر از لحاظ بلندی و ۰.۷ میلی متر از لحاظ عرضی بزرگ تر از مدل های پیشین خود می باشد.

صفحه نمایشی که در این گوشی به کار رفته ۶.۳ اینچ می باشد که اگر بخواهیم با مدل قبلی فبلت های سامسونگ یعنی گلکسی نوت ۷ مقایسه کنیم می بینیم که در حدود ۰.۶ اینچ قطر پرچمدار گوشی های سامسونگ بیشتر است. صفحه نمایشی که در گلکسی نوت ۸ وجود دارد از نوع اینفینیتی دیسپلی می باشد که دارای حاشیه های خیلی باریک بوده و در حدود ۸۳.۲ درصد از پنلی که در جلوی گوشی تعبیه شده را ازآن خود کرده است.

گلکسی نوت 8

گلکسی نوت ۸

وجه تمایز گلکسی نوت ۸

در خصوص تمایزات این فبلت جدید موارد بسیاری ذکر شده است اما مهمترین آن ها داشتن قلم استایلوس است که در بین محصولات مشابه به نام اس پن شناخته می شود. جایگاه قرار گیری این قلم در قسمت پائینی گوشی و کنار پرت یواس بی نوع سی می باشد که در خصوص آن کمپانی سامسونگ ادعا کرده نسبت به قلم های پیش از خود پیشرفته تر شده است و حساسیت بالاتری نیز دارا می باشد و می تواند فشاری به اندازه ۴۰۹۶ سطح را بشناسد.

با وجود اینکه قسمت عمیقی برای قرار گیری قلم استایلوس در نظر گرفته شده ولی با این وجود گلکسی نوت ۸ توانسته گواهی IP68 را از موسسه آی ای سی به خاطر مقاومت در برابر آب و گرد و غبار را برای خود کسب کند.

در خصوص گلکسی اس ۸ قرار گرفتن حسگر اثر انگشت در کنار دوربین و پشت پنل باعث شده بود مشکلات زیادی برای کاربران به وجود بیاید از جمله اینکه ناخودآگاه بر اثر تماس اتفاقی با آن دوربین لمس شده و به کار بیفتد. حالا کمپانی سامسونگ مجددا از همین محل برای قرار دادن حسگر اثر انگشت استفاده کرده ولی در بین این حسگر با دوربین فلش و حسگر ضربان قلب را جای داده است تادیگر مشکلاتی همچون قبل به وجود نیاید.

نمایشگر گلکسی نوت ۸

صفحه نمایش های امولدی که در محصولات سامسونگ به کار رفته باعث شده به عنوان بهترین صفحه نمایش های موبایلی شناخته شوند. کره ای ها عزم خود را جمع کرده اند و با استفاده از صفحه نمایش های باکیفیت به سویی حرکت می کنند که محصولات خوبی را با نسبت تصویری غیر متعارف عرضه کنند. کمپانی سامسونگ سعی کرده با استفاده از نسبت تصویری ۱۸.۵ به ۹ نمایشگرهای محصولات خود را وارد بازار کند و در این راه موفق نیز عمل کرده است.

نمایشگر گلکسی نوت ۸ ۶.۳ اینچی می باشد که دارای رزولوشن ۲۹۶۰ در ۱۴۴۰ بوده و در هر اینچ ۵۲۱ پیکسل تراکم دارد. انحنای به کار رفته در نمایشگر نوت ۸ بسیار کمتر از اس ۸ می باشد و همین باعث شده نوت ۸ به عنوان پرچمدار گوشی های سامسونگ انتخاب شود. برای باتری کمتری مصرف شود کمپانی سامسونگ قابلیت امکان تغییر رزولوشن را در گلکسی نوت ۸ قرار داده که به صورت پیش فرض بر روی فول اچ دی قرار داده شده است.

رنگ هایی که در نمایشگر نوت ۸ نشان داده می شود حالت فوق العاده طبیعی دارند و شما از جنبه های مختلفی می توانید رنگ ها را به وسیله نمایشگر این گوشی به صورت زنده تماشا کنید. در تنظیمات این گوشی مدرن دو گزینه به نام اموال ای دی سینما و امو ال ای دی فوتو قرار دارد که می تواند بهترین تنظیمات را در این خصوص در اختیار کاربران قرار دهد.

گلکسی نوت 8

گلکسی نوت ۸

دوربین گلکسی نوت ۸

این گوشی به عنوان نخستین پرچمدار گوشی های سامسونگ است که در طراحی و تولید آن از دوربین دوگانه استفاده شده است. دوربین دوگانه ای که در پشت گلکسی نوت ۸ به کار رفته همچون آیفون ۷ پلاس اپل کار می کند و در کنار لنز واید آن یک لنز تله فوتو هم قرار داده شده است که می توان به وسیله این دوربیبن تصاویر پرتره را با پس زمینه ای که به شکل مات است تهیه کرد.
لنز واید به کار رفته در دوربین نوت ۸ سنسور ۲.۵۵/۱ اینچی است که رزولوشن آن ۱۲ مگاپیکسل است که از یک لرزش گیر اپتیکال نیز استفاده شده است که در هنگام تصویربرداری از لرزیدن دست و خراب شدن تصویر جلوگیری به عمل می آورد.

باتری به کار رفته در نوت ۸

پس از اتفاقاتی که برای باتری نوت ۷ پیش آمدکمپانی سامسونگ تصمیم گرفت علت دقیق بروز این آتش سوزی باتری را کشف کند و از آن زمان به بعد بیشتر و بهتر باتری های محصولات خود را آزمایش می کنند. باتری ای که در نوت ۸ به کار رفته برخلاف سایز بزرگ این گوشی بسیار کوچک است و معادل ۳۳۰۰ میلی آمپر می باشد که نسبت به باتری نسل های پیشین خود در حدود ۲۰۰ میلی آمپر ساعتی کاهش داشته است. تاکنون این گوشی توانسته با همین ظرفیت باتری پاسخگوی تمام نیازهای خود باشد به عنوان یک گوشی کارآمد و خوب تعریف شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *