#


سری جدید لپ تاپ های ایسوس وارد بازار فناوری شد

لپ تاپ های ایسوس
17 اکتبر 2017 بدون نظر 1485 بازدید

سری جدید لپ تاپ های ایسوس وارد بازار فناوری شد

سری جدید لپ تاپ های ایسوس وارد بازار فناوری شد

ایسوس به تازگی سری جدید لپ تاپ های خود را با نام Zen Book Flip را وارد بازار کرد. این سری از لپ تاپ های ایسوس دارای یک پردازنده نسل هشت اینتل هستند که با نام Kaby-Lake Refresh در بازار سیستم های دیجیتالی شناخته شده هستند.
زمانی که کمپانی اینتل از پردازنده های نسل هشت خود پرده برداری کرد کمپانی ایسوس از این پردازنده ها در سری جدید لپ تاپ های زن بوک خود استفاده کرد. مدل های جدید لپ تاپ های زن بوک با نام های زن بوک فیلیپ اس و زن بوک فیلیپ ۱۴ و۱۵ در بازارهای جهانی در اختیار کاربران قرار گرفته است.

معرفی لپ تاپ Zen Book Flip S

ضخامتی که برای لپ تاپ های زن بوک فیلیپ اس در نظر گرفته ۱۰.۹ میلی متر می باشد و به اندازه ۱.۰۹ کیلوگرم وزن برای آن تعریف شده است. اگر این لیپ تاپ های ایسوس را با مک بوک های ۱۲ اینچی اپل مقایسه کنید خواهید دید که لپ تاپ های جدید ایسوس نازک تر می باشد ولی مک بوک اپل از لحاظ وزنی نسبت به زن بوک ایسوس بهتر و برتر است.

پردازنده ای که در لپ تاپ های ایسوس به کار رفته دارای یک ترابایت حافظه SSD بوده که نوع این حافظه PCLe است. کمپانی ایسوس در خصوص لپ تاپ های جدیدش ادعا دارد که اگر یک بار به طور کامل شارژ شود تا ۱۱.۵ ساعت می توان به صورت مداوم از آن استفاده کرد. از سوی دیگر یک درگاه یواسبی تایپ سی در این لپ تاپ به کار رفته که امکان شارژ را برای این لپ تاپ فراهم می کند.

 ایسوس

ایسوس

لپ تاپ های جدید کمپانی ایسوس دارای یک صفحه نمایش ۱۳.۳ اینچی می باشد و رزولوشن به کار رفته در آن ۴K است.برای اینکه بتوانید از صفحه نمایش این لپ تاپ ها به عنوان تبلت استفاده کنید می توانید آن را تا ۳۶۰ درجه چرخانده و همچون لپ تاپ های سری یوگا لنوو مورد استفاده قراردهید.

در لپ تاپ های زن بوک فیلیپ اس حسگرهای انگشتی کارگذاری شده که این قابلیت را دارد که با پشتیبانی از ویندوز هلوو می تواند وارد سیستم عامل ویندوز۱۰ شده و کار با آن را برای شما آسان کند. قیمتی که از سوی شرکت ایسوس برای لپ تاپ زن بوک فیلیپ اس در نظر گرفته شده است معادل ۱۰۹۹ دلار می باشد که با کیفیت و کارایی آن تناسب دارد.

معرفی لپ تاپ های Zen Book flip14 وZen Book Flip15

کمپانی ایسوس در بین تولیدات جدید خوددو لپ تاپ دیگر را نیز معرفی کرده که با نام های زن بوک فیلیپ۱۴ و۱۵ به فروش می رسند.صفحه نمایش به کار رفته در این مدل از لپ تاپ های ایسوس بزرگتر از زن بوک فیلیپ اس می باشد. لپ تاپ زن بوک فیلیپ۱۴ به یک لپ تاپ هیبریدی شهرت دارد و به استفاده کنندگان اجازه می دهد صفحه نمایش خود را تا۳۶۰ درجه چرخانده و از آن به عنوان یک تبلت استفاده کنند. علاوه بر این لپ تاپ زن بوک فیلیپ۱۴ دارای یک قلکم دیجیتال است که به شما این امکان را می دهد بر روی نمایشگر لپ تاپ خود طراحی انجام دهید.

پردازنده به کار رفته بر روی این مدل از لپ تاپ های ایسوس چهار هسته ای Core i7 کمپانی اینتل است و دارای ۱۶ گیگابایت حافظه رم می باشد. کارت گرافیکی ای به صورت جداگانه به نام Nvidia MX150 بر روی آن قرار داده شده است.علاوه بر این موارد باید در مورد این مدل از لپ تاپ های ایسوس وجود ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD را نیز باید اضافه کرد. نمایشگر۱۴ اینچی که در این لپ تاپ به کار رفته از لحاظ حاشیه ای بسیار نازک بوده و همین حاشیه کم داشتن باعث شده این لپ تاپ ها به مانند لپ تاپ های۱۳ اینچی به نظر بیایند.

 ایسوس

ایسوس

کمپانی ایسوس به کاربران لپ تاپ های خود این اطمینان را داده که اگر لپ تاپ یک بار به طور کامل شارژ شود قابلیت استفاده ۱۳ ساعته آنهم به صورت مداوم را برای شما به وجود خواهد آورد. قیمتی که ایسوس برای فروش این مدل از لپ تاپ های خود اعلام کرده ۷۹۹ یورو می باشد.

مدل دیگری که ایسوس در زمینه لپ تاپ وارد بازار کرده زن بوک فیلیپ۱۵ می باشد که دارای صفحه نمایش۱۵ اینچی بوده که می توانید با توجه به بودجه خود لپ تاپی که دارای رزولوشن فول اچ دی و یا ۴K است را انتخاب کنید. افرادی که به بازی های سبک علاقه دارند می توانند از این مدل لپ تاپ ایسوس استفاده کنید و بدون مشکل با آن کار کنید. علاوه بر این ویژگی ها زن بوک فیلیپ۱۵ دارای درگاه یواس بی تاندربولت است که باعث می شود کاربر به راحتی بتواند از پردازنده گرافیکی جداگانه استفاده کند.

یک هارد دیسک۲ ترابایتی یا۵۱۲ گیگابایت حافظه که از نوع SSD است در مورد لپ تاپ های فیلیپ۱۵ در نظر گرفته شده است و علاوه برآن دارای یک پردازنده چهار هسته ای Core i7 اینتل می باشد و قیمت ۸۹۹ یورو برای آن در نظر گرفته شده است و در اختیار افراد علاقه مند به این دسته از لپ تاپ ها قرار دارد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *