#


یوگا تب۳ پرو نسل جدید تبلت های لنوو

تبلت های لنوو
19 نوامبر 2017 يك نظر 2551 بازدید

یوگا تب۳ پرو نسل جدید تبلت های لنوو

یوگا تب۳ پرو نسل جدید تبلت های لنوو

لنوو همیشه سعی داشته تبلت های سری یوگا تب خود را به نوعی طراحی کند که نسبت به تبلت های دیگری که در بازار وجود دارد تفاوت عمده ای داشته باشد. لنوو در مورد تولید یوگا تب۳ پرو نیز مانند نسل های قبل از آن سعی کرده متفاوت عمل کند و به جز یک استند کوچک در طراحی آن یک ویدئو پرژکتور داخلی هم استفاده کرده است که این امر موجب می شود تفاوت این تبلت ها بیشتر دیده شود.

لنوو در طراحی یوگاتب پرو۳ یک نمایشگر۱۰.۱ اینچی استفاده کرده است که رزولوشن آنQHD می باشد. کمپانی لنوو تبلت های بسیاری را طراحی کرده که قیمت های مختلفی داشته اند اما یوگ تب۳ پرو دارای عملکردهای بسیار متفاوت تری می باشد که می تواند پاسخگوی نیازهای کاربران این تبلت ها به شمار برود.

طراحی تبلت های یوگا تب پرو۳ لنوو

اگر تا کنون با تبلت های لنوو کار کرده باشید متوجه می شوید که این کمپانی در طراحی یوگا تب پرو۳ هیچ تغییری انجام نداده است و طراحی آن به مانند نسل های پیشین می باشد. البته این دسته از تبلت های لنوو دارای طراحی خاص و متفاوتی هستند که نخستین آن ها وجود بخش استند است که در این تبلت تعبیه شده است.

تبلت های لنوو

تبلت های لنوو

قسمت استند تبلت های یوگا تب پرو به شکل لولایی هستند و به تنهایی موجب خواهند شد ارگونومی تبلت کمی حالت نامناسب داشته باشد. زمانی که لولا را باز کنید متوجه می شوید که استند خاصی در آن به کار رفته است. لنوو برای کاربران این مدل از تبلت های خود این قابلیت را به وجودآورده که تبلت را به شکل ایستاده بر روی استند قرار دهند و به شکلی راحت تر از تبلت خود استفاده نمایند. زمانی که تبلت بر روی استند قرار دارد دیگر نیازی نیست با دست آن را نگه دارید و می توانید به سادگی کارهای خود را انجام دهید.

استندی که در اینمدل از تبلت های لنوو قرار داده شده است از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و می توانید آن را در زاویه هایی که مورد دلخواه شما است تنظیم نمائید. لولاهای مستحکمی که در این تبلت ها به کار رفته باعث شده از افتادن تبلت جلوگیری شود و این مساله به شما اطمینان می دهد که با خیال راحت از استند استفاده کرده و کارهای خود را با تبلت انجام دهید. وزن این تبلت لنوو بسیار بالاتر از دیگر رقیبان آن می باشد و دلیل این سنگینی استفاده از باتری۲۰۰/۱۰ میلی آمپر ساعتی است که باعث می شود تبلت شما وزن بالاتری داشته باشد.

لنوو در قسمت پشت تبلت یوگا تب پرو از چرم استفاده کرده است که باعث می شود به مانند فلز حالت لیزی را نداشته و هنگام در دست گرفتن احساس خوبی برای فرد به وجود بیاید. این تبلت گواهیIP21 را نیز کسب کرده است که مقاومت آن را در برابر قطرات آب نشان می دهد. طبق این گواهی تبلت های یوگا تب پرو می توانند در برابر پاشیدن آب مقاومت بالایی داشته باشند.

تبلت های لنوو

تبلت های لنوو

تغییر دیگری که در مورد این تبلت ها انجام شده وجود پروژکتوری است که می تواند تصاویر را تا سایز۷۰ اینچ در کیک استند تبلت به نمایش درآورد. ازآنجایی که این پروژکتور قدرت زیادی ندارد بهتر است اگر تمایل دارید تصاویر را با کیفیت بهتری ببینید محیط اطراف خود را به شکلی کاملا تاریک درآورید.

حافظه داخلی که برای این تبلت استفاده شده است۳۳ گیگا بایت می باشد که می توانید با استفاده از میکرو اس دی این میزان را افزایش دهید. در کنار این قسمت میکرو اس دی درگاه سیم کارت هم وجود دارد که باعث می شود در صورت تمایل بتوانید از اینترنت موبایل هم استفاده کنید.

نمایشگر

لنوو در مورد یوگا تب پرو۳ از یک صفحه نمایش۱۰.۱ اینچ استفاده کرده است که از رزولوشنQHD برخوردار می باشد. نمایشگر این تبلت از نوع آی پی اس ال سی دی است که می تواند رنگ ها را به شکلی واضح و دقیق تر نشان دهد. روشنایی این نمایشگر به اندازه ای بالا است که کاربر می تواند در زیر نور خورشید هم به راحتی از تبلت خود استفاده نماید. لنوو برای این دسته از تبلت های خود حساسیت بالایی را در نظر گرفت است که حتی زمان هایی که از دستکش استفاده می کنید نیز بتوانید از تلت خود استفاده نمائید که البته این مورد را می توان به عنوان یکی از مشکلات این تبلت ها نیز به شمار آورد.

تبلت های لنوو

تبلت های لنوو

اسپیکر

لنوو در مورد ایندسته از تبلت های خود از چهار اسپیکر در قسمت جلوی آن استفاده کرده است که می تواند صدای دالبی را برای کاربران فراهم کند. این اسپیکر ها می توانند صدا را با حجم بالایی پخش کنند و می توان به جرات گفت اسپیکرهای خارق العاده ای به شمار می روند. صدایی که به وسیله این اسپیکر ها خارج می شود شفافیت بالایی داشته و وضوح آن بسیار خوب است. این کیفیت اسپیکر موجب شده که تبلت یوگا تب پرو۳ محصولی ایده آل برای کاربرانی باشد که دوست دارند به وسیله تبلت خود فیلم دیده یا بازی نمایند.

دوربین

لنوو برای این تبلت خود از دو دوربین استفاده کرده است که دوربین اصلی آن۱۳ مگا پیکسل می باشد و دوربین دوم در نظر گرفته شده برای آن۵ مگاپیکسلی است. افراد کمی هستند که تمایل دارند از تبلت برای عکسبرداری استفاده نماید و این مورد در انتخاب تبلت نقش چندانی ندارد. در مورد دوربین این تبلت ها باید بگوئیم عملکرد جالبی نداشته و در مکان هایی که نور کافی وجود دارد جزئیات کمی از تصاویر دیده می شود و رنگ های موجود نیز به حالت مرده دیده خواهند شد. هرچقدر میزان نور موجود در محیط کمتر شود تصاویر نیز با کیفیت بدتری نمایش داده خواهند شد.

تبلت های لنوو

تبلت های لنوو

باتری یوگا تب

باتری ای که لنوو در یوگا تب پرو۳ استفاده کرده است ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است که به شکل استوانه ای استند در درون تبلت قرار گرفته است. باتری استفاده شده در این تبلت می تواند تا۱۵ ساعت وبگردی را برای کاربران فراهم کند. یوگا تب پرو۳ لنوو در زمینه شارژ دهی یکی از بهترین ها می باشد که می تواند کاربری آسان را برای علاقه مندان به وجود بیاورد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *