#


گیر اسپرت سامسونگ ساعتی برای جذابیت ورزشی

8 ژانویه 2018 2 نظر 2129 بازدید

گیر اسپرت سامسونگ ساعتی برای جذابیت ورزشی

گیر اسپرت سامسونگ ساعتی برای جذابیت ورزشی

کمپانی سامسونگ که در عرصه تولیدات دیجیتالی عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داده است به تازگی نیز موفق شده محصول دیگری را وارد جهان دیجیتال نماید. سامسونگ در طراحی ساعت جدید خود به جای اینکه تغییرات رادیکال ایجاد کند آن را به عنوان یک ساعت ورزشی عرضه کرده است و در مقایسه با گیر اس۳ تغییرات بسسیار کمی را دارا می باشد.

این کمپانی کره ای سال ها است که سنتی مشخص را برای خود انتخاب کرده و با توجه به آن پیشرفت هایی داشته و محصولاتی را وارد دنیای دیجیتال کرده است. در تابستان امسال نیز این کمپانی موفق شد نسل جدید از ساعت های هوشمند خود را با نام گیر اسپرت طراحی نماید که عملکرد آن بر اساس سیستم عامل تایمز می باشد.

در مورد ساعت هوشمند گیر اسپرت نمی توانیم آن را محصولی جدید و مدرن بدانیم بلکه باید بگوئیم این ساعت یکی از اعضای خانواده ساعت های گیر اس۳ و یا گیر اس۳ فرانتیر است که کمی بهبود شامل آن شده و ظاهرش کمی حالت اسپرت و ورزشی را برای خود پیدا کرده است.

سامسونگ برای اینکه بتواند متقاضیان خانم را نیز راضی نگاه دارد سایز ساعت جدید خود را کمی کاهش داده است و می توان گفت این یکی از مهمترین تفاوت های گیر اسپرت با نسل پیشین خود یعنی گیر اس۳ می باشد. کاهش سایزی که سامسونگ برای گیر اسپرت داشته موجب شده تا این ساعت وزن کمتری داشته باشد و سبک تر از نسل پیشین وارد بازار شود و خانم ها نیز می توانند از آن به راحتی استفاده نمایند.

از آنجایی که نام اسپرت برای این ساعت در نظر گرفته شده است به همین دلیل تمام ویژگی هایی که مخصوص دستبندهای سلامتی است در این ساعت هوشمند نیز دیده می شود. این ساعت می تواند تمام رکوردها و فعالیت های ورزشی شما را ثبت کند ولی در مقایسه با گیر اس۳ برخی از ویژگی ها نیز از آن حذف شده است. یکی از این ویژگی ها امکان برقراری تماس صوتی است که در گیر اسپرت وجود ندارد حال آن که این قابلیت در ساعت های ال تی ای اپل واچ و یا گیر اس۳ سامسونگ وجود داشت.

کمپانی سامسونگ با حذف چند ویژگی از این ساعت ویژگی های دیگری را به آن افزوده است که موجب می شود این ساعت هوشمند شباهت بسیار نزدیکی به دستبندهای سلامتی داشته باشد. سامسونگ به عنوان نخستین کمپانی هایی به شمار می رود که در زمینه تولید پوشیدنی ها و ساعت های هوشمند فعالیت خود را آغاز کرده و سعی داشته محصولات بسیار ارزشمندی را در این حوزه تولید نماید و البته به موفقیت های خوبی نیز دست پیدا کرده است.

این کمپانی کره ای پس از آنکه ساعت های هوشمند خود را با سیستم عامل اندروید ور وارد بازار کرد تصمیم گرفت در خصوص دیگر تولیداتش به سراغ استفاده از سیستم عامل مخصوص به خود یعنی تایزن برود و نسل های دیگر ساعت های هوشمند و دستبندهای سلامتی خود را با این سیستم عامل وارد بازارهای جهانی نماید.

سامسونگ در طراحی ظاهری این ساعت مانند گیر اس۳ و اس۳ فرانتیر عمل کرده است ولی با کمی توجه به این دو نسل از ساعت های هوشمند متوجه تفاوت های عمده ای که در آن ها وجود دارد خواهید شد. در ادامه کمی در مورد این ساعت هوشمند اسپرت جدید صحبت کرده ایم که می توانید با آگاهی بیشتری به سراغ استفاده از آن رفته و گزینه مناسبی را انتخاب نمائید.

طراحی گیر اسپرت سامسونگ

همانطور که پیش تر نیز بیان کردیم گیر اسپرت دارای سایز کوچک تری نسبت به گیر اس۳ و اس۳ فرانتیر می باشد و وزن آن نیز نسبت به این دو مدل کمتر بوده و بسیار سبک تر می باشد. طراحی این ساعت هوشمند نسبت به قبل کمی تغییرات داشته و با ساعت به روز تری روبه رو هستیم.

در این ساعت هوشمند از صفحه نمایشی۱.۲ اینچی استفاده شده است که به شکل دایره بوده ولی این صفحه نمایش به دلیل تغییرات اندکی که در ساختار ساعت وجود داشته به شکل مربع دیده می شود. این حالت زمانی خود را بهتر نشان می دهد که به ساختار پائینی آن توجه داشته باشید. در قسمت پائین گیر اسپرت دایره ای چرخان قرار گرفته است که در بخش های کناری و گوشه ای ساعت زاویه کمی که دارد به خوبی خود را نشان می دهد.

زاویه ای که در بخش پائینی ساعت وجود دارد موجب شده تا دایره چرخانی که در این قسمت تعبیه شده و در واقع یکی از مشخصه های اصلی ساعت های هوشمند سامسونگ به شمار می رود خود را بیشتر نشان دهد. دایره چرخان موجود در این ساعت به مانند نسل های پیش از آن به صورت دندانه دار است که موجب می شود تا کاربران به راحتی بتوانند از این ساعت استفاده نمایند.

این ساعت اسپرت دارای ابعادی به اندازه۴۲.۹ در۴۴.۶ در۱۱.۶ میلی متر است که نسبت به نسل پیش از خود کمی کوچک تر شده است. زمانی که سامسونگ ابعاد ساعت را کوچک تر کرد مجبور شد در مورد صفحه نمایش آن نیز کاهش ایجاد کند و تمام این موارد در کنار یکدیگر موجب شد تا ساعتی هوشمند با اندازه ای کوچک در اختیار کاربران به خصوص خانم ها قرار بگیرد.

این ساعت هوشمند تغییرات بسیاری را داشته است که یکی از مهمترین تغییرات ظاهری آن بیرون زدگی سنسور ضربان قلب آن است که در قسمت پشتی ساعت قرار دارد. البته باید بگوئیم این بیرون زدگی چندان مشهود نیست و تنها افرادی که از گیر اسپرت استفاده کنند متوجه این بیرون زدگی خواهند شد که البته میزان برآمدگی آن تنها یک میلی متر است که تغییر بسیار زیادی به حساب نمی آید.

پشت این ساعت در مقایسه با گیر اس۲ و گیر اس۳ دارای برآمدگی می باشد که موجب شده در این قسمت نیزز با نسل پیش از خود متفاوت دیده شود. احتمال اینکه سامسونگ از سنسورهای بیشتر و باتری بزرگ تری در این بخش از ساعت استفاده کرده باشد بسیار می باشد و همین مساله موجب شده تا قسمت پشتی ساعت دارای کمی برآمدگی باشد.

اگر بندهای سیلیکونی موجود در گیر اسپرت را در نظر نگیرید می توانیم بگوئیم که وزن آن در حدود پنجاه گرم می باشد که در مقایسه با ساعت های هوشمند پیش از خود دارای وزن بسیار سبکی است. سامسونگ در طراحی ساعت هوشمند ورزشی خود از دو رنگ آبی تیره و مشکی استفاده کرده و علاقه مندان می توانند هر کدام از این دو رنگ را که تمایل داشتند برای خود برگزینند.

بندهای سیلیکونی موجود در کنار این ساعت ها به اندازه بیست میلی متر می باشد که گزینه ای فوق العاده برای آن به شمار می رود. سامسونگ در مورد بدنه اصلی ساعت هوشمند خود از استیل ضد زنگ استفاده کرده است که علاوه بر این خاصیت ضد خوردگی نیز می باشد و از نوع L316 می باشد.

رابط کاربری نرم افزاری گیر اسپرت

زمانی که کاربران از ساعت های هوشمند و دستبندهای سلامتی سامسونگ استفاده می کنند با نقطه ضعف بزرگ این محصولات آشنا می شوند که آنهم محدود شدن عملکرد نرم افزاری این محصولات در هنگام به کار گیری گوشی هوشمند می باشد.

زمانی که اپلیکیشن مربوط به ساعت ها و دستبندهای سلامتی سامسونگ را بر روی گوشی دیگری غیر از سامسونگ نصب کنید در هنگام برقراری ارتباط تنها به چند واچ فیس و اپلیکیشن ها می توانید دست پیدا کنید و این موضوع موجب می شود به مرور زمان از استفاده آن ها نا امید شوید.

زمانی که گوشی هوشمند شما سامسونگ باشد دیگر با مشکلی اینچنین روبه رو نخواهید بود و قابلیت استفاده راحت از فروشگاه اپلیکیشن های تایزن را خواهید داشت و می توانید به صورت رایگان برنامه ای را خریداری کرده و یا حتی دانلود نمائید.

باتری گیر اسپرت سامسونگ

باتری ای که در گیر اسپرت سامسونگ به کار رفته نسبت به ساعت های هوشمند پیش از آن چیزی در حدود بیست و پنج درصد کاهش داشته است و علت آن هم کاهش سایز و ابعاد این ساعت هوشمند می باشد. ظرفیت باتری موجود در این دستگاه۳۰۰ میلی آمپر ساعت است که در صورت استفاده روزانه و معمولی مانند انجام فعالیت های ورزشی و دریافت اعلان ها و سنجیدن ضربان قلب در طول روز و به صورت یکسره می تواند دو روز برای کاربر دوام داشته باشد.

ساعت هوشمند گیر اسپرت سامسونگ دارای سنسورهای مختلفی مانند جی پی اس می باشد و در آن رابط گرافیکی نیز در نظر گرفته شده است و این عوامل موجب شده تا باتری دو روزه آن نسبت به دیگر ساعت هایی که در بازار وجود دارد گزینه ای بسیار مناسب به نظر برسد. این ساعت هوشمند می تواند در آبی به عمق پنجاه متری مقاومت داشته باشد و از طراحی زیبایی نیز برخوردار است.

از کلیه فعالیت های ورزشی مانند شنا می تواند به بهترین شکل پشتیبانی نماید اما از برقراری تماس های صوتی نمی تواند پشتیبانی کند و این به عنوان یکی از نکات منفی در مورد آن به شمار می رود. علاقه مندان به این ساعت هوشمند می توانند یکی از دو رنگ آن را که مطابق با سلیقه شان است خریداری نموده و در فعالیت های ورزشی خود به کار بگیرند. حافظه رم موجود در این ساعت هوشمند۷۶۸ مگابایت می باشد و حافظه ای که برای ذخیره سازی در آن تعبیه شده است به میزان۴ گیگابایت است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *