#


گوشی همراه Z3 امسال عرضه نمی شود

5 آگوست 2018 بدون نظر 1523 بازدید

گوشی همراه Z3 امسال عرضه نمی شود

موتورولا مدل مقاوم Z3 را امسال ارائه نمی دهد

موتورولا که اخیراً از تلفن همراه تازه خود با نام موتو Z3 رونمایی کرده است، در صفحه توییتر رسمی خود اعلام نموده است که در سال جاری خبری از مدل مقاوم در برابر ضربه ‌ی فورس برای این تلفن همراه نخواهد بود. مطلب زیر همان مطلبی است که در حساب توییتر رسمی موتورولا منتشر شده است:

ما در سال جاری برنامه ‌ای برای رونمایی موتو زد دیگری در دست نداریم.

بنابر این نسخه زد ۳ کماکان تا آخر سال، دو نمونه بیشتر نخواهد داشت، یک نمونه موتو زد ۳ پلی که دو چندی قبل عرضه شد و یکی دیگر موتو زد ۳ که دو روز قبل عرضه شد.

خودداری کمپانی موتورولا از رونمایی مدل مقاوم در برابر ضربه زد ۳ می ‌تواند علل زیادی داشته باشد. یکی از این علت ها می ‌تواند اندک بودن تعداد فروش نمونه های فورس نسبت به مدل های اصلی در ماه های قبل باشد. علت دیگر که به بازاریابی این محصول ربط دارد این است که سه تلفن همراه با نام ‌های مشابه می‌ تواند باعث سردرگمی خریداران شود؛ زیرا امکان دارد تعداد زیادی از این افراد خط مشی موتورولا را در نام ‌گذاری تولیدات در سال ‌های گذشته دنبال نکرده باشند.

در واقع کاهش تعداد نمونه های یک محصول هر دو مشکل بیان شده را برطرف خواهد کرد؛ اگر چه که کماکان این شرایط وجود دارد که Motorola تا سال بعد نمونه مقاوم در برابر ضربه زد ۳ را با نام زد ۳ فورس یا یک نام دیگر عرضه کند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *