#


از گوشی های هوشمند انرجایزر چه می دانید؟

6 فوریه 2019 بدون نظر 1845 بازدید

از گوشی های هوشمند انرجایزر چه می دانید؟

شرکت انرجایزر به تازگی از ۲۶ گوشی هوشمند خود در نمایشگاه رونمایی کرده است و ان را در معرض عموم مردم رار داده است.از این ۲۶ گوشی هوشمند تعدادی از ان ها معرفی شده اند البته هنوز به صورت قطعی نیستند و اماکن تغییر در مشخصات فنی ان ها وجود دارد.

این گوشی ها دارای قابلیت های پاپ اپ،باتری ۱۸۰۰۰ امپر و نمایشگر تاشدنی و بسیاری از ویژگی های دیگر دارند .این ویژگی ها هریک در یکی از گوشی های هوشمند معرفی شده توسط انرجایزر وجود دارند و همگی به صورت یک جا در یک گوشی وجود ندارد .گوشی هوشمندی که همه ویژگی های یاد شده را بخواهد داشته باشد مسلما بسیار عجیب و خارق العاده خواهد بود.ویژگی های یادشده در گوشی های هوشمند نشان می دهد صنعت گوشی های هوشمند با نواوری های زیادی همراه شده است.

انرجایزر

معرفی بخشی از گوشی های هوشمند انرجایزر

انرجایزر Ultimate U620S Pop و U630S Pop :هردوی این گوشی های هوشمند مجهز به دوربین های سلفی دوگانه پاپ اپ هستند.در این دوربین ها شاهد حضور سنسورهای ۲ و ۱۶ مگاپیکسلی هستیم . گوشی U630S Pop به مشخصات فنی قدرتمندتری شامل صفحه نمایش ۶.۲ اینچی با رزولوشن فول اچ دی پلاس و پردازنده مدیاتک هلیو P70 مجهز شده است. این محصول از ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد.

در قسمت پشتی این محصول دوربین هاسه گانه با سنسورهای ۱۶،۵ و۲ مگاپیکسلی است. این گوشی هوشمند مجهز به سنسور اثر انگشت روی فریم و باتری ۳۲۰۰ میلی آمپر است.

گوشی انرجایزر U620S Pop دارای صفحه نمایش ۶.۳ اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس است و قدرت آن را چیپست مدیاتک هلیو P22 تامین می کند که توسط ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می شود. انرژی این دستگاه توسط یک باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می شود. در بخش پشتی این گوشی هوشمند دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی و سنسور اثر انگشت خودنمایی می کند.

انرجایزر Ultimate U650S :این گوشی هوشمند دارای نمایشگر ۶.۵ اینچی است و دارای دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی است.دوربین اصلی ان دوگانه با سنسورهای ۱۶ و ۲ مگاپیکسلی است و پردازنده هلیو P22  است. گوشی هوشمند یاد شده رم ۴ گیگابایتی، ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی است.

انرجایزر Ultimate U620S : این محصول دارای صفحه نمایش ۶.۲ اینچی با رزولوشن اچ دی پلاس بوده است و روی پنل پشتی آن دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای ۱۶و ۲ مگاپیکسلی به چشم می خورد.از مشخصات این محصول می توان به چیپست مدیاتک  MT6765، رم ۴ گیگابایتی، ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. این دستگاه دارای رنگ گرادیانی است.

انرجایزر Ultimate U570S: این دستگاه از کوچک ترین ها در میان انرجایزرها محسوب می شود. این اسمارت فون شرکت انرجایزر از نمایشگر ۵.۷ اینچی، دوربین اصلی دوگانه و دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی بهره می برد. از مشخصات این دستگاه می توان به ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و باتری ۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

تا اینجا، گوشی‌های هوشمند انرجایزر توزیع معدودی داشته و در بازار ایالات متحده فروخته نمی‌شوند. اگر آن‌ها قصد فروش گوشی‌های جدید و استفاده درست از برند شان را در آمریکا دارند، احتمالا در کنگره جهانی موبایل این موضوع را اطلاع رسانی خواهند کرد.

 

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *