#


گلکسی گیر سامسونگ دروازه ای به دنیای گجت های دیجیتال

سامسونگ
11 اکتبر 2017 بدون نظر 1919 بازدید

گلکسی گیر سامسونگ دروازه ای به دنیای گجت های دیجیتال

گلکسی گیر سامسونگ دروازه ای به دنیای گجت های دیجیتال

سامسونگ که یکی از عظیم ترین کمپانی های تولید گوشی و تبلت می باشد پس از ورود اولین گجت های پوشیدنی به دنیای دیجیتال تصمیم گرفت زمان را نیز در این وادی وارد کند و توانست این کار را با طراحی و تولید اولین ساعت هوشمند خود به نام گلکسی گیر انجام دهد.

این ساعت دیجیتالی زمانی که وارد بازار فناوری شد با انتقادات زیادی مواجه گردید اما به جرات می توان گفت گلکسی گیر به عنوان نخستین ساعت هوشمندی که تولید شده زیاد هم بد نمی باشد. احتمال دارد مردم به خاطر اینکه سامسونگ در زمینه گوشی و تبلت هوشمند بسیار فعال بوده و پیشرفت چشمگیری در این زمینه داشته در مورد ساعت هوشمند آن توقع بالایی داشتند و انتظار می رفت که این کمپانی بزرگ یک ساعت بسیار قدرتمند تر را وارد دنیای دیجیتال کند.

سامسونگ

سامسونگ

افراد بسیاری هستند که توقع داشتند گلکسی گیر از قابلیت های بالاتری برخوردار باشد ولی به عنوان یک ساعت جدید و هوشمند چندان هم عملکرد بدی را ارائه نداده و سامسونگ می تواند در نسخه های بعدی که از این ساعت های هوشمند ارائه می دهد تمام انتظارات را پاسخگو بوده و محصول بهتری را در اختیار کاربران عرصه دیجیتال قرار دهد.

مشخصات ظاهری گلکسی گیر

در مورد مشخصات ظاهری گلکسی گیر باید بگوئیم یک ساعت مچی که از نمایشگری ۱.۶۳ اینچی برخوردار بوده و به شکل یک مربع است. قاب به کار رفته برای آن از جنس استیل بوده و نمایشگرش AMOLED می باشد که از کیفیت بالایی نیز برخوردار است. سایزی که برای این ساعت هوشمند در نظر گرفته شده در مقایسه با کاربرد و کارایی آن بسیار مناسب می باشد.
یکی از موارد ضروری در مورد کارایی ابزار های هوشمند این است که بتوانند در زیر نور آفتاب هم خوب کار کنند و گلکسی گیر در زیر نور آفتاب تست شده و هیچگونه شکلی در کیفیت تصویری که ارائه می دهد دیده نشده است.

بند این ساعت هوشمند به خاطر داشتن دوربین ۱.۹ مگاپیکسلی و اسپیکر و میکروفونی که بر روی آن وجود دارد به هیچ عنوان قابلیت جداشدن و یا حتی تعویض را ندارد و هنگام خرید این محصول متوجه تنوع بالایی که در رنگ های آن وجود دارد خواهید شد.

سامسونگ

سامسونگ

سیستم راه اندازی گلکسی گیر

ساعت های گلکسی گیر اگر بلوتوث شان فعال نباشد در اصل هیچ کارایی ندارند. در مورد راه اندازی گلکسی گیر باید بگوئیم کار چندان راحتی به نظر نمی رسد و این ساعت های با یک گوشی در ارتباط هستند. برای شروع کار راه اندازی ساعت گلکسی گیر باید در آغاز قطعه کوچکی که به همراه ساعت به شما داده می شود را پشت گوشی گلکسی نوت ۳ و یا گلکسی نوت ۱۰.۱ که دارید نزدیک کرده و پس از آن است که بر روی گوشی شما پیام نصب دیده خواهد شد. زمانی که برنامه مربوط به گلکسی گیر را بر روی تلفن همراه خود نصب کردید می توانید ساعت و موبایل خود را به یکدیگر وصل کرده و از آن استفاده کنید.

بلوتوثی که در گلکسی گیر به کار رفته در تمام مدت باید روشن باشد که خود این مساله باعث می شود مصرف باتری بسیار بالا برود. این عملکرد ساعت یک مزیت دارد و آن هم این است که دیگر از گوشی خود کمتر استفاده می کنید چراکه به کارگیری ساعتیی که قابلیت دیجیتالی دارد خیلی ساده تر از استفاده گوشی می باشد.

بسیاری از افرادی که محصولات سامسونگ را برای خود خریداری می کردند از قاب پلاستیکی ای که برای آن ها استفاده شده بود ناراضی بودند ولی ساعت گلکسی دارای یک قاب استیل است که موجب می شود به عنوان یک وسیله شیک وزیبا دیده شود. در مورد صفحه نمایش این ساعت ها بهترین کار استفاده از نمایشگرهای نازک تر است که سامسونگ گفته در محصولات آتی این ساعت ها در مورد آن تجدید نظر خواهد کرد.

سامسونگ

سامسونگ

کاربردهای ساعت های گلکسی گیر

ساعت گلکسی گیر دارای یک پردازنده ۸۰۰ مگاهرتزی است و یک رم ۵۱۲ مگابایتی برای آن در نظر گرفته شده است که در مورد یک ساعت مچی می تواند به عنوان یک ویژگی جالب و کارآمد تلقی شود. در ساعت مچی گلکسی گیر سنسورهای گراسنج و شتاب سنجی تعبیه شده است که دو میکروفون ویک اسپیکر آن را همراهی می کنند و به عنوان ویژگی های مثبت این مدل از ساعت های مچی هوشمند شناخته می شوند.

نرم افزار به کار رفته در گلکسی گیر

سامسونگ در آغاز معرفی این ساعت هوشمند بیان کرد که قابلیت نصب هفتاد برنامه و اپلیکیشن بر روی آن وجود دارد که البته تا حالا ایتن تعداد برنامه در بازار وجود نداشته است. بر روی این ساعت هوشمند در حدود ۳۰ برنامه و اپلیکیشن وجود داشته که تعدادی از آن ها نیز کاربرد چندانی نداشته اند و به عنوان نمونه می توان از برنامه های پوکت و اورنوت که بر روی این ساعت های مچی نصب شده اند نام برد. آیکون هرکدام از این برنامه بر روی نمایشگر ساعت دیده می شود و کل صفحه آن را در اختیار گرفته و شما می توانید با کشیدن انگشت خود بر روی آن می توانید به سراغ برنامه بعدی بروید و با ضربه زدن بر روی برنامه مورد نظر وارد آن شوید.

اگر می خواهید از وضعیت بلوتوث و باتری ساعت خود خبر داشته باشید می توانید دوباربر روی صفحه ضربه زده و تمام اطلاعات مربوطه را دریافت کنید. فرمان های صوتی که در این ساعت هوشمند وجود دارد به عنوان یکی از مهمترین بخش های نرم افزاری این ساعت شناخته می شود.

شما با استفاده از این فرمان های صوتی و با فشار دادن دکمه ای که در قسمت کناری ساعت تعبیه شده می توانید باصدا ساعت خود را آماده یرقرای تماس با فرد خاصی کنید. از این قابلیت می توانید برای ارسال پیام نیز به افراد استفاده کنید و یا هر برنامه ای را که مد نظرتان است باز کرده و حتی از وضعیت آب و هوایی نیز مطلع گردید.
ساعت هوشمند گلکسی گیر به شما این امکان را می دهد که موسیقی را پخش کنید اما این قابلیت را ندارد که آهنگ خاصی را پیداکنید.

سامسونگ

سامسونگ

نوتیفیکیشن های گلکسی گیر

زمانی که پیغامی به شما ارسال می شود و یا تماسی با گوشی شما گرفته می شود و حتی زمان دریافت ایمیل ساعت گلکسی گیر با پخش صدایی شما رادرجریان می گذارد اما اینکه نمی تواند نوتیفیکیشن ها را نشان دهد به عنوان یکی از معایب آن به شمار می رود. شما با ساعت هوشمند سامسونگ امکان دریافت ایمیل را دارید ولی نمی توانید ایمیلی را ارسال کنید که در این مورد هم سامسونگ برنامه دارد در مدل های به روز تر این ساعت ها آن را برطرف کند.

دوربین گلکسی گیر

دوربینی که برای این ساعت مچی هوشمند در نظر گرفته شده ۱.۹ مگاپیکسل است و بر روی بند ساعت تعبیه شده است. می توانید در طول روز که این ساعت به دست شما بسته شده از تمام چیزهایی که در اطراف خود می بینید فیلم و عکس تهیه کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *