#


گلکسی اس ۹ و قرار گیری حسگر اثر انگشتی در پائین صفحه

گلکسی اس 9
26 اکتبر 2017 بدون نظر 1129 بازدید

گلکسی اس ۹ و قرار گیری حسگر اثر انگشتی در پائین صفحه

گلکسی اس ۹ و قرار گیری حسگر اثر انگشتی در پائین صفحه

کمپانی سامسونگ یک پتنت تازه را به نام خود ثبت کرده است که از آن استفاده می شود تا بتوان حسگر اثر انگشتی را به قسمت جلو و پائین نمایشگر گوشی های هوشمند این کمپانی آورده شود. این کمپانی قدرت مند تصمیم گرفته در ماه های اول سال جدید میلادی پرچمدار گوشی های خود را معرفی خواهد کرد. سامسونگ در حال طراحی و تولید گوشی های هوشمند گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس است که با توجه به تعاریفی که از این گوشی مدرن شده استحقاق این را دارد که به عنوان پرچمدار گوشی های سامسونگ معرفی گردد.

گلکسی اس 9

گلکسی اس ۹

استفاده از حسگر اثر انگشت در صفحه نمایش

در خصوص گوشی هوشمند گلکسی اس ۹ شایعات بسیاری منتشر شده است که یکی از این شایعات در مورد سنسور اثر انگشت است که گفته می شود سامسونگ این حسگر را بر خلاف مدل های دیگر محصولات خود در قسمت پائینی صفحه نمایش قرار داده است. سامسونگ توانسته یک پتنت جدید را در موسسه حق مالکیت معنوی که در کره جنوبی قرار دارد ثبت کرده است که این موسسه مطالب بسیاری را در خصوص تلفن هوشمند گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس ذکر کرده است.

ویژگی های فنی گلکسی اس ۹

در مورددو مدل گوشی پرچمدار گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس که جدید ترین تولیدات سامسونگ می باشند از یک رم که شش گیگابایت ظرفیت دارد به عنوان حافظه استفاده شده است و در مورد استفاده از اسنپدراگون ۸۴۵ تلفن هوشمند گلکسی اس ۹ نخستین گوشی ای است که از این فناوری بهره مند شده است.

کمپانی سامسونگ اعلام کرده است که در خصوص محل قرار گیری حسگر انگشت تغیراتی به وجود آورده و قصد دارد این حسگر را در بخش جلویی صفحه نمایش گلکسی اس ۹ قرار دهد. سنسوری که سامسونگ برای اثر انگشت در محصولات جدید خود استفاده کرده به عنوان یک سنسور بسیار سریع شناخته می شود. البته باید در جریان باشید اگر سامسونگ بخواهد شیاری در فسمت جلویی نمایشگر اس ۹ اضافه کند مطمئنا با انتقادات بسیاری از سوی طرفداران خود روبه رو خواهد شد ، انتقاداتی که پیش از این در مورد آیفون ۱۰ اپل بیان شده بود این بار به سراغ پرچمدار گوشی های سامسونگ خواهد آمد.

گلکسی اس 9

گلکسی اس ۹

کاربرانی که استفاده از محصولات دیجیتالی سامسونگ را به دیگر گوشی های هوشمند ترجیح می دهند به هیچ عنوان از دیدن شیاری که شباهت به شیار ایجاد شده بر روی آیفون ده اپل دارد رضایت نخواهند داشت. انتقاداتی که کاربران محصولات سامسونگ نسبت به محل بد حسگر اثر انگشت در پشت این گوشی و در کنار  دوربین بودن آن موجب شده است که این کمپانی بزرگ تصمیم بگیرد از محصولات جدیدی که کمپانی های دیگری مانند اپل و اسنشال تولید کرده اند ایده گرفته و در مورد گوشی های پرچمدار محصولات خود استفاده کند.

در خصوص صفحه نمایشی که برای پرچمدار جدید گوشی های سامسونگ به کار رفته باید بگوییم این دو گوشی هوشمند داراری صفحه نمایش های ۵.۸ اینچ و صفحه نمایش ۶.۲ اینچی است که از مدل صفحه نمایش های اینفینیتی دیسپلی بوده و شباهت بسیار زیادی با صفحه نمایش به کار رفته در گوشی هوشمند گلکسی اس ۸ می باشد.

در مورد تلفن هوشمند گلکسی اس ۹ گفته شده است که این محصول دارای دو چیپ ست می باشد اما با این حال کمپانی سامسونگ تصمیم دارد در سال جدید میلادی پرچمدار گوشی های خود یعنی گلکسی اس ۹ و اس ۹ پلاس را به شکل بسیار وسیعی و مجهز به جدیدترین تراشه که جدیدترین مدل اکسینوس می باشد در اختیار کاربران و علاقه مندان به گوشی های خود قرار خواهد داد. در کشور امریکا این دو مدل گوشی جدید سامسونگ با تراشه اسنپدراگون ۸۴۵ به بازار های این کشور عرضه خواهد شد.

سامسونگ در خصوص گوشی های پرچمداری که در سال جدید ارائه خواهد کرد تغییرات بسیاری را انجام داده است که ارتقای رم ان به شش گیگابایت حافظه یکی از این اقدامات می باشد.

گلکسی اس 9

گلکسی اس ۹

در مورد زمان عرضه این محصولات جدید از سوی کمپانی ساسونگ هنوز تاریخ دقیقی اعلام نشده است اما این احتمال وجود دارد که این کمپانی بزرگ کره ای بخواهد همچون همیشه در ابتدای سال جدید میلادی این پرچمداران گوشی های خود را وارد بازار های جهانی کند البته احتمال این هم وجود دارد که بخواهد یک ماه زودتر از همیشه این کار را انجام دهد.

به هرحال تنها چیزی که روشن است این می باشد که محصولات جدید سامسونگ از لحاظ کارکرد و کیفیت نسبت به مدل های قبلی برتر بوده و با حسگر اثر انگشتی که در پائین پنل جلوی آن وجود دارد از طراحی منحصر به فردی برخوردار خواهد بود. تراشه اسنپدراگونی که برای این پرچمداران محصولات سامسونگ استفاده شده کاربرد آن را ارتقا بخشیده و موجب می شود کاربر بتواند از سرعت بیشتری در پردازش اطلاعات مورد نیاز خود برخوردار شود و کاربردی بودن این مدل از گوشی های نسل اس سامسونگ می تواند پاسخگوی نیاز کاربران باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *