#


تمام ویژگی های منحصر به فرد Samsung Galaxy note 8 در ۶ دقیقه !!!

سامسونگ گلکسی نوت 8
30 آگوست 2017 بدون نظر 1499 بازدید

تمام ویژگی های منحصر به فرد Samsung Galaxy note 8 در ۶ دقیقه !!!

Samsung Galaxy note 8 Preview

بالاخره پرچم دار سری نوت گوشی های سامسونگ ، سامسونگ گلکسی نوت ۸ ، روانه بازار شد . در این پست قصد داریم شما را به تماشای ویدیو ۶ دقیقه ای ، که تمامی ویژگی های منحصر به فرد و جدید این گوشی هوشمند بی نظیر یعنی Samsung Galaxy note 8 را در بر گرفته است ، دعوت کنیم . اما قبل از آن به توضیح مختصری پیرامون اخبار جدید این گوشی می پردازیم . با ما همراه باشید .

نکته ای قابل توجه که بسیار در دهان های مردم می چرخد این است که آیا پس از اتفاق عجیب و نا خوشایندی که برای سری قبلی گوشی های نوت سامسونگ یعنی گلکسی نوت ۷ افتاد ، می توان با خیال راحت این گوشی را انتخاب و خرید ؟. چرا که دیگر این اتفاق برای ما غیر منتظره  و غیر قابل قبول نخواهد بود ، لذا باید با اطمینان خاطر به دنبال خرید هم چین گوشی برویم .

حال می پردازیم به سخنانی از مدیر عامل شرکت سامسونگ درباره هدف آن ها از فروش بیش از ده میلیون نسخه از گوشی Samsung Galaxy note 8 :

کُه دونگ جین ، مدیر عامل سامسونگ در سخنرانی ای که پس از رونمایی از Galaxy note 8 انجام داد ، اعلام کرد که شرکت متبوعش در پی فروش بیش از ۱۱ میلیون دستگاه Galaxy note 8 است . البته او اشاره‌ ی مستقیمی به رقم فروش نکرده است ؛ بلکه در این خصوص چنین اظهار نظر کرده است :

در سال ۲۰۱۵ بیش از ۱۱ میلیون دستگاه Galaxy note 5 به فروش رفت . ما تصور می‌ کنیم که گلکسی نوت ۸ می‌ تواند بیش از این میزان به فروش برود . البته این موضوع باید به‌صورت دقیق بررسی شود ؛ چرا که ما در پی افزایش فروش Galaxy s 8 هستیم .

سامسونگ برای فروش بیش از ۴۸ میلیون دستگاه Galaxy s 8 برنامه‌ ریزی کرده است . این کمپانی در پی آن است تا فروش نسل جدید پرچم‌ دار خود را در مقایسه با Galaxy s 7 بیش از ۱۵ درصد افزایش دهد .

کُه همچنین به این نکته اشاره کرده است که دلیل عرضه‌ی گلکسی نوت فن ادیشن به این علت بوده تا سامسونگ ثابت کند که تنها دلیل فراخوانی Galaxy note 7 مشکل باتری بوده است . وی با دفاع از کاهش ظرفیت باتری Galaxy note 8 ، دلیل انتخاب چنین ظرفیتی را برای نسل جدید فبلت سامسونگ ، به‌ کار گیری تراشه‌ی ۱۰ نانو متری خوانده که به‌ تنهایی میزان صرفه‌ جویی در مصرف انرژی این گوشی را تا ۳۰ درصد افزایش داده است .

مدیر عامل سامسونگ هم چنین به این نکته اشاره کرد …

که با توجه به سخت گیری سامسونگ در فرایند تولید باتری‌ های مورد استفاده ، باتری Galaxy note 8 قادر است تا حتی دو سال پس از مصرف نیز ۹۵ درصد از ظرفیت اولیه خود را در اختیار کاربر قرار دهد .

با توجه به اینکه چین یکی از مهم‌ ترین بازار های جهانی برای عرضه‌ ی گوشی‌ های هوشمند است ، از این‌ رو کره‌ ای‌ ها در پی آن هستند تا بیکسبی یا همان دستیار صوتی هوشمند خود را با پشتیبانی از زبان چینی منتشر کنند . بر اساس اطلاعات ارائه شده توسط کُه ، ۹۰ درصد از فرایند توسعه‌ی بیکسبی با پشتیبانی از زبان چینی کامل شده است و این دستیار صوتی به محض آماده شدن برای کاربران چینی منتشر خواهد شد .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *