#


هواوی مسابقه ای با استفاده از هوش مصنوعی برگزار می کند

22 جولای 2018 بدون نظر 1933 بازدید

هواوی مسابقه ای با استفاده از هوش مصنوعی برگزار می کند

برگزاری مسابقه ی عکاسی توسط هواوی با استفاده از هوش مصنوعی

هواوی مسابقه ی جهانی عکاسی را اعلام کرد. در این رقابت قرار است هوش مصنوعی همراه با انسان ها در مورد عکس ها قضاوت نماید. در این مسابقه افراد می توانند بهترین عکس های خود را برای هواوی بفرستند تا شانس شان را برای بازدید از فلورانس ایتالیا و بردن هواوی P20 Pro آزمایش کنند.

هوش مصنوعی ای که قرار است در این مسابقه داوری کند، همان نمونه ای است که در دوربین هواوی P20 Pro به کار برده شده است. علاوه بر این برای کاهش خطای کامپیوتری، شرکت لایکا به عنوان یکی از پیشتازان ساخت لنز دوربین، آلکس لامبرکتس را به عنوان عکاس حرفه ای به این مسابقه دعوت کرده اند.

این رقابت در پیرامون گوشی P20 Pro قرار دارد که هواوی به همراه شرکت لایکا دوربین آن را توسعه داده است. این گوشی دارای دوربین سه گانه بود همراه با هوش مصنوعی، تصاویر با کیفیتی را به ثبت می رساند.

با استفاده از چت بات، فیس بوک سنجر ارسال این تصاویر انجام می شود که طبق توضیحاتی که هواوی داده است، تصاویز از طریق هوش مصنوعی این شرکت مورد سنجش آنی قرار می گیرند. این مسابقه از ۲۱ تیر آغاز شده است و علاقه مندان می توانند تا ۷هفته تصاویر خود را ارسال نمایند.

برای این رقابت نوزده گروه بندی گوناگون تعیین شده است و هر فردی که برنده ی هر یک از آن ها شود، می تواند یک دستگاه هواوی P20 Pro را دریافت نماید. علاوه بر این ده شرکت کننده ای که در ۵تم مورد نظر برنده شوند، می توانند به طور رایگاه به فلورانس سفر کنند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *