#


هوآوی از گذشته تاکنون

هوآوی
21 سپتامبر 2017 بدون نظر 1379 بازدید

هوآوی از گذشته تاکنون

هوآوی از گذشته تاکنون

تقریبا تمام ما با نام هوآوی آشنا هستیم و کما بیش با گوشی های تولیدی این کمپانی کار کرده ایم. بهتر است کمی بیشتر با این شرکت عظیم دنیای فناوری آشنا شویم. در سال ۸۷ میلادی فردی به نام رن ژنگفی با کمترین سرمایه خود یعنی ۳۴۰۰ دلار پولی که داشت در شهر شنزن چین هوآوی را تاسیس کرد.

هدفی که هوآوی به خاطر آن به وجود آمد فراهم کردن شبکه های راه دور، دادن خدمات خوب و ابزاری که به موقع عمل کنند و همچین همفکری دادن به کمپانی هایی که در درون و بیرون از چین قرار دارندو به خصوص ساخت وسایلی که برای برقراری ارتباط برای مصرف کنندگان جهانی لازم است.

هوآوی

هوآوی

بیشترین کارمندی که شرکت هوآوی دارد درقسمت تحقیق کارمی کنند تا بتوانند دامنه فعالیت شرکت را گسترش دهند. این کمپانی درحدود بیست موسسه تحقیقاتی آراند دی در بسیاری از کشورهای جهان همچون ایالات متحده آمریکا، ایرلند، هند، روسیه و چندین کشور دیگر دارد.
کمپانی هوآوی در سالهای ابتدای فعالیت خود هاب سوییچ های مورد نیاز برای تولید محصولات خود را از شرکتی که در نزدیکی های هنگ کنگ خریداری می کرد. هوآوی برای این که بتواند تجارت ویژه ای رادرزمینه پی بی ایکس که برای افتتاح هتلها و شرکت های خرد تر لازم است در سال نود میلادی تحقیقات گسترده ای را شروع کرد و دو سال بعد در این زمینه اطلاعات ومنابع کافی را به دست آورد و به نخستین پیروزی خود درجهت بیزینس ارتباطات راه دور دست پیدا کرد.

این شرکت در آغاز فعالیت خود را به شهرهای کوچک و روستاها انتقال داد و به مرور زمان توانست بخشی از سهام بازار را برای خود کسب کند و با این کار یک راه جدید برای خود به وجود آورد که بتواند فروش محصولات خود را در بازار جهانی گسترش دهد.
هوآوی یک کمپانی بزرگ است که در زمینه تولید لوازم و قطعات مخابراتی فعالیت می کند و توانسته دامنه فعالیت خود را درتمام بخش های مربوط به آن گسترش دهد.

این کمپانی عظیم بیشتر در جهت لوازم و سیستم هایی که برای شبکه های تلفن همراه لازم است روی آورده و بیشتر در زمینه تکنولوژی سی دی ام ای و وی سی دی ام ای فعالیت ویژه ای دارد. هوآوی در اصل یکی از مهره های کوشایی است که در بخش ۳G یا همان نسل سوم تلفن های همراه کار می کند.
این شرکت چینی در زمینه سیستم هایی که موجب می شوند به اینترنتی باسرعت بالا دست پیداکنیم نیز فعالیت می کند. بسیاری دیگر از وسایلی که برای شبکه های اینترنت لازم است همچون سوئیچ های ای تی ام و ابزار وی او آی پی و حتی روتر ها هم جزو محصولاتی است که هوآوی دست به تولید آن ها زده است.

هوآوی

هوآوی

از دیگر محصولاتی که توسط این شرکت وارد بازرا جهانی شده است می توان به سیستم های ویدئو کنفرانس و شبکه های نوری و حتی سیستم هایی که به نام مراکز تلفنی شناخته شده هستند اشاره کرد.
شرکت هوآوی بخش عمده ای از درآمد جهانی خود را برای کارهای تحقیقاتی مربوط به محصولات تولیدی خود صرف می کند تا بتواند تمامی تولیدات خود را از هر حیث بهتر و مطلوب تر کند.

هوآوی و اسمارت فون هایش

کمپانی هوآوی تولیدات بسیاری را وارد بازار جهانی کرده تا مصرف کننده که تقربا بیشتر مردم هستند بتوانند از این محصولات بهترین استفاده را ببرند. این محصولات همچون مدل های مختلف مودم های usb و مودم های بی سیم و گوشی های موبایل و چندین مدل تولیدات ویدئویی هستند که به وسیله این شرکت در اختیار مردم قرار گرفته اند.

گوشی های همراه بسیاری با نام های مختلف از سوی کمپانی هوآوی وارد بازار شده و این شرکت در سال ۲۰۱۰ میلادی توانسته ۱۲۰ میلیون دیوایس را به بازار مصرفی تزریق کند. حدود ۳میلیون از اسمارت فون هایی که به وسیله هوآوی تولید شده است در بازار های ژاپن و ایالات متحده آمریکا و حتی کشورهای اروپایی به فروش رسیده است.
تمام کارکنان این شرکت چینی در تلاش هستند تا بتوانند با کمپانی های عظیمی که در حوزه فناوری به موفقیت های چشمگیری رسیده اند برابری کرده و نام این شرکت را بیش از پیش ورد زبان ها کنند.

هوآوی

هوآوی

اقتدار هوآوی در آمریکا

تا چند سال پیش برند هوآوی برای بسیاری از مردم جهان حتی خود چینی ها شناخته شده نبود.ولی شرکتهای بزرگ صنعت مخابراتی می دانستند که برند معتبری به اسم هوآوی در حال شکل گرفتن است. شرکت اریکسون سوئد مدتها بود که پای رقیبی سرسخت را برای محصولات خود حس میکرد.
درسال گذشته میلادی درآمد شرکت هوآوی از بسیاری از شرکتهای صنعت مخابراتی و حتی از شرکت بزرگ گلد من ساکس آمریکا که در زمینه بانکداری فعالیت می کند و یا از رستوران های مک دونالد بیشتر بوده است.در حال حاضر شرکت هوآوی بعد از سامسونگ و اپل به عنوان سومین تولید کننده برتر گوشی های هوشمند به شمار می رود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *