#


همه چیز درباره DittySongBot ربات آوازه خوان تلگرام

ربات تلگرام
26 ژوئن 2017 بدون نظر 3723 بازدید

همه چیز درباره DittySongBot ربات آوازه خوان تلگرام

همه چیز درباره DittySongBot،ربات آوازه خوان تلگرام:

ربات آوازه خوان تلگرام:

این روزها ربات آوازه خوان تلگرام، راه دشوار خوانندگی را برای علاقه مندان به این هنر آسان کرده است. این ربات برای کسانی که تبحر چندانی در خوانندگی ندارند اما رویای خواننده شدن را همواره با خود دارند پیشنهاد خوبی است. در دنیای رو به پیشرفت تکنولوژی که همواره شاهد خلاقیت های بسیاری هستیم، ربات های تلگرام نواوری های روز افزونی دارند.

ربات DittySongBot:

ربات DittySongBot این روزها طرفداران زیادی دارد، جملات خود را به او بدهید تا آواز خواندن خود را همراه با موسیقی بشنوید. او این کار را با ترکیب موسیقی های مختلف با صدای شما انجام میدهد و نتیجه نهایی بهترین ترکیب است که آواز دلنشین تری ایجاد میکند.

نحوه کار با این ربات:

مراحل انجام کار با این ربات بدین ترتیب است که ابتدا وارد گفتگوی تلگرامی خود میشوید آیدی DittySongBot را در کادر متن پیام مینویسید. حالا ربات از شما میخواهد متنی برایش ارسال کنید تا آن را به صورت آواز برای شما بخواند. یکی از محدودیت های این ربات این است که تا ۶۰ کاراکتر از شما میپذیرد.

دارای ۱۰ قالب موسیقی مختلف مانند آواز کلاسیک، رپ و…

اما جالب توجه است که این کاراکترهادر ۱۰ قالب موسیقی مختلف برایتان خوانده میشود. تصور کنید آواز کلاسیک، رپ و… همه و همه برای شما پخش خواهد شد. اگر نتیجه برایتان جالب باشد و دوست داشته باشید که آن را در تلفن همراه خود داشته باشید، ربات آنرا در فایل صوتی کم حجم برایتان ارسال خواهد کرد. این فایل ها میتواند برای کسانی که هرروز دنبال ماجراهای تازه و سرگرمی های نو میگردند بسیار جالب و سرگرم کننده باشد تا در کنار خانواده و دوستان لحظات شاد و مفرحی داشته باشند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *