#


نگاهی نزدیک به هدفون MORE Triple Driver1

9 فوریه 2018 4 نظر 1333 بازدید

نگاهی نزدیک به هدفون MORE Triple Driver1

هدفون MORE Triple Driver1 و بررسی آن

کمپانی مور۱ به تازگی هدفونی را تولید کرده است که به نام ترایپل درایور معرفی شده است. این هدفون جدید دارای قیمت بسیار مناسبی بوده و عملکرد خارق العاده ای را می توان برای آن در نظر گرفت. این هدفون می تواند کارایی مناسبی را برای کاربران داشته باشد و موجب ارائه عملکرد بهتری از سوی آن ها شود.

آن دسته از افرادی که اخبار و اطلاعات مربوط به دنیای فناوری، به ‌ویژه اخبار مربوط به حوزه‌ی فوق‌العاده رقابتی تلفن های هوشمند را به‌ شکل جدی دنبال کرده و از تمام اطلاعات این حوزه با خبر می شوند، به احتمال بسیار زیاد با ما هم‌ عقیده خواهند بود، هدفونی که شیائومی در جعبه گوشی های هوشمند خود قرار داده است عملکرد بهتر و مناسب تری را در مقایسه با هدفون ‌هایی دارد که در درون جعبه‌ی گوشی‌های هوشمند دیگر قرار داده شده است و موجب می شود تاثیر بسزایی از خود بر‌ جای بگذارد؛ اصلی ترین دلیلی که برای عملکرد فوق العاده این هدفون‌ها می توان نام برد، کمپانی سازنده‌ی آن‌ها یعنی ۱MORE می باشد.

این کمپانی، پیش از اینکه بخواهد هدفون‌هایی با نام ۱MORE را وارد بازار کند، اقدام به تولید هدفون‌هایی برای کمپانی شیائومی نموده است؛ ولی به تازگی اقدام به تولید دو هدفون Quad Driver و Triple Dirver نموده است که  آن ها را با برند ۱MORE وارد بازار کرده است. در بررسی هایی که بر روی هدفون های این کمپانی به عمل آمده به این نتیجه دست پیدا کردیم که هدفون‌های Quad Driver، در مقایسه با قیمتشان قابلیت رقابت با هدفون‌های دیگر دارند که به مراتب قیمت بالاتری را دارند. در حال حاضر فرصتی به دست آمده که بتوانیم هدفون جدید Quad Driver با نام Triple Driver بررسی کنیم؛ این هدفون در مقایسه با مدل های دیگر هدفونی که به وسیله این کمپانی تولید شده است قیمت بسیار ارزانی دارد.

این هدفون که درون گوش قرار می گیرد MORE Triple Driver E1001 نام دارد و کاربرانی که تمایل داشته باشند این هدفون را داشته باشند می توانند این هدفون را با قیمت ۴۲۰هزار تومان خریداری نموده و مورد استفاده قرار دهند. بسته‌بندی هدفون های مور۱ به شکلی است که موجب می شود مصرف‌کننده  می تواند به عنوان اولین تجربه کاربری خود احساس خوبی را داشته باشند و هر اندازه که بسته‌بندی محصول ، جذاب‌تر و چشمگیرتر باشد، برای نخستین بار حس بسیار خوبی را برای کاربر به وجود خواهد آورد.

طی سال‌های اخیر، بسیاری از تولیدکنندگان ابزارها و دستگاه‌های دیجیتال تلاش کرده‌اند تا طراحی جذابی را برای بسته بندی کالای خود در نظر بگیرند و با تعبیه چند وسیله اضافه در آن ، به نوعی خریدار را در مقابل پولی که پرداخت کرده راضی نگاه می دارد. در این بین هدفون‌ها در گروه محصولاتی قرار می‌گیرند که بیشتروسایل جانبی زیادی در درون جعبه‌ ی آن ها قرار داده می شود. در این بین سَری‌ های متنوع و گوناگون دیده می شود و کاربران می توانند کیف قابل حمل را به همراه لوازم دیگر به عنوان وسایل جانبی در درون جعبه‌های هدفون‌های خریداری شده داشته باشند. ۱MORE نیز با توجه به این موضوع و درست به مانند هدفون دیگر خود که قیمت بالاتری دارند یعنی Quad Driver، علاوه بر طراحی یک بسته‌ بندی زیبا و مدرن لوازم جانبی بسیاری را درون جعبه‌ی هدفون های تولید شده خود قرار داده است که می تواند نظر کاربران و علاقه مندان به هدفون های درون گوشی را به خود جلب نماید.

کیف قابل حملی که به وسیله کمپانی مور۱ مخصوص هدفون‌های جدید این کمپانی تولید شده به همراه یک آداپتور برای استفاده از Triple Driver در مواقعی که در هواپیما حضور دارید، یک گیره برای متصل کردن هدفون به یقه‌ی لباس و ۹ جفت سَری که دارای اندازه‌های مختلف هستند که البته سه جفت از این سری ها ازجنس فوم می باشند علاوه براین  سَری‌هایی که به صورت پیش فرض بر روی هدفون قرار داده شده است، درون جعبه‌ی Triple Driver قرار دارند و تمام آن ها در یک بسته‌بندی شیک و جذاب در اختیار کااربران قرار داده می‌شوند تا از ابتدای کار، هدفون‌های Triple Driver حس یک کالای خاص و ویژه را به کاربران و علاقه مندان القاء کنند.

طراحی هدفون‌های Triple Driver

از نظر طراحی، ۱MORE در مورد هدفون‌های Triple Driver کار پیچیده و دشواری را در پیش روی خود داشته است؛ چراکه علاوه‌بر قرار دادن سه درایور درون هر یک از گوشی‌‌ها، باید در مورد زبان طراحی توگوشی هدفون واندازه کوچک آن تغییراتی را با حفظ راحتی هدفون اعمال می کرد. MORE1 موفق شده در این زمینه عملکرد خوبی از خود نشان دهد؛ به‌طوری که علیرغم استفاده هرکدام از گوشی ها از سه درایور برای تولید فرکانسی ویژه، اندازه کلی هدفون نیز آنقدر بزرگ دیده نمی شود. در طراحی این هدفون‌ها، از جنس آلومنیوم استفاده شده است و به همین دلیل کاربران احساس می‌کنند با یک کالای لوکس و خاص روبه رو هستند و علاوه براین محلی که برای ورود هدفون به درون گوش است، به‌صورت مایل می باشد تا قرار دادن هدفون درون گوش راحت تر انجام شده و از گوش نیافتد.

ادغام رنگ طلایی و مشکی با یکدیگر جلوه‌ ای بسیار خاص به زیبایی هدفون Triple Driver داده است؛ در صورتی که ظاهر آن، به‌ راحتی نظر افراد سخت پسند را جلب کرده است. کابلی که برای این هدفون می باشد، از دو جنس متنوع تولید شده است؛ به این ترتیب که از محلی که جک ۳.۵ میلی‌متری قرار داده شده است تا محلی که گوشی‌های هدفون جدا می شود، کابلی بسیار مقاوم از جنس پارچه مورد استفاده قرار گرفته اما قسمت بالایی سیم که به سَری‌های هدفون اتصال پیدا کرده پلاستیکی می باشد. مور۱ بر روی سیم این هدفون، یک ریموت نیز قرار داده است که یکی از نکات مهم و بسیار خوب که در مورد با این ریموت می توان گفت سازگاری آن با دستگاه‌هایی است که بر اساس اندروید و iOS فعالیت دارند.

بر روی این ریموت، سه دکمه قرار داده شده است که عملکردهای معمول مانند آغاز و یا متوقف کردن پخش موسیقی، تغییر دادن حجم صدا، امکان جابجایی بین آهنگ ها و پاسخ به تماس‌ها را برای کاربران انجام می‌دهند. شاید تنها مشکلی را که بتوان به ظاهر Triple Driver گرفت، جنسی باشد که برای ریموت آن به کار رفته است. بر خلاف هدفون Quad Driver که جنس ریموت آن از آلومینوم بود ریموت Triple Driver ، از جنس پلاستیک می باشد که حس خوبی را برای کاربر به وجود نمی آورد.

نکات مثبتی که در مورد این مدل از هدفون های مور۱ می توان ذکر کرد عملکرد فوق العاده آن می باشد در کنار قیمت مناسبی که نسبت به دیگر هدفون های موجود در بازار دارد. اما برای این هدفون می توان چند نکته منفی نیز در نظر گرفت و آن هم صدای مصنوعی برای بیس آن می باشد که بسیار ناخوشایند می باشد و نسبت به مدل دیگر هدفون هایی که به وسیله این کمپانی تولید شده است کیفیت ساخت بسیار پائینی دارد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *