#


نکات کلیدی که در مورد خرید تبلت باید توجه داشته باشیم

خرید تبلت
4 اکتبر 2017 بدون نظر 1457 بازدید

نکات کلیدی که در مورد خرید تبلت باید توجه داشته باشیم

نکات کلیدی که در مورد خرید تبلت باید توجه داشته باشیم

امروزه استفاده از تبلت ها به دلیل کاربردی بودن آن ها بسیار در بین مردم جوامع مختلف رواج یافته است و موجب می شود افراد متعددی با هر سن و سالی به سمت آن جذب شوند. طبق آمارهایی که وجود دارد هرروزه تعداد بسیاری از تبلت های مختلف به فروش می رسد و البت تقاضا نیز برای این وسیله کاربردی بسیار بالا می باشد.

خرید تبلت نیز همچون سایر وسایل مورد نیاز دارای اصول و قواعدی است که توجه به آن می تواند یک انتخاب مناسب را برای شما به همراه داشته باشد.در این مقاله قصد داریم چند نمونه کوچک از ویژگی های خرید یک تبلت مناسب را بیان کنیم تا بتوانید یک خرید مناسب داشته باشید.

افرادی که برای اولین بار می خواهند یک تبلت بخرند بهتر است به عنوان نخستین گزینه آیپد اپل را به یاد داشته باشند. نسل چهارم این آیپدها دارای کاربردی فوق العاده وامکانات نرم افزاری بسیاری است و خصوصیات دیگری نیز دارد که موجب شده به عنوان یک تبلت پرطرفدار شناخته شود. برای طرفداران ایسوس تبلت ترنسفورمر پد اینفینیتی یک گزینه خوب خواهد بود.این تبلت از یک نمایشگر با کیفیت و پردازشگر اورکلاک شده ۱.۷ گیگاهرتزی و یک حافظه که قابلیت افزایش و خروجی اچ دی ام آی برخوردار است که به عنوان یک رقیب سرسخت برای آیپد به شمار می رود.

 خرید تبلت

خرید تبلت

خرید هر تبلتی دارای قوانینی است که امروز چند نمونه از این قوانین را با شما در میان می گذاریم با ما همراه باشید تا با این قوانین ساده ولی کارآمد آشنا شده و هنگام خرید بتوانید هوشمندانه عمل نمائید:

۱ـ تمام موارد مورد نیاز خود را شناسایی کنید

پیش از اینکه اقدام به خرید تبلت کنید باید از خود بپرسید که چه توقعاتی از یک تبلت خوب دارید و قصد انجام چه کارهایی را با تبلت دارید؟ باید از خود بپرسید آیا از تبلت به عنوان یک کامپیوتر شخصی می خواهید استفاده کنید و یا اینکه فقط می خواهید به هنگام مسافرت عکس و فیلم را با آن مشاهده نمائید. آیا تمایل دارید به صورت شبانه روزی به اینترنت دستیابی داشته باشید و یا اینکه تبلت شما قادر است حافظه ذخیره سازی خود را ارتقا بدهد و آیا یک خروجی اچ دی ام آی دارد یا خیر؟

این قبیل سوالات به شما کمک می کند تا بهترین و مناسب ترین تبلت را برای خود انتخاب کنید و بتوانید در مواقع مختلف از کارایی آن بهره ببرید و مجبور نیستید سرگردان بوده و در انتخاب یک تبلت خوب مناسب سردرگم باشید.

 خرید تبلت

خرید تبلت

۲ـ فقط به قیمت توجه نداشته باشید

اگر در بازار یک تبلت وجود داشته باشد که نسبت به سایر تبلت ها از قیمت بالایی برخوردار بود این بدان معنی نیست که تبلت خوب و کارآمدی می باشد.این مساله نباید باعث شود که شما به سراغ تبلت های ارزانی که کیفیت خوبی نیز ندارند بروید.برخی از تولید کنندگان هستند که در ابتدا تولیدات خود را با قیمت بسیار پائینی عرضه می کنند ولی زمانی که آن را خریداری کردیدبا فروش لوازم جانبی و دیجیتالی دیگر به سود بالایی دست پیدا می کنند.

برخی دیگر از کمپانی هایی که در زمینه تولید تبلت و موبایل فعالیت می کنند ترجیح می دهند کیفیت و کارایی تبلت هایشان را ارتقا دهند و در این زمینه به چیز دیگری نمی اندیشند. به عنوان مثال کمپانی چندصد میلیون دلاری اپل که به خاطر طراحی های زیبا و با کیفیت محصولات خود در دنیای تکنولوژی گوشی های هوشمند بی رقیب بوده و پول خوبی را از کاربران محصولات خود دریافت می کند.

۳ـ نقش کلیدی تولیدکنندگان تبلت

هنگام خرید تبلت در مورد شرکتی که آن را تولید کرده است با دقت عمل کنید چرا که خریدن تبلت هایی که پس از مدت کمی کارکرد اولیه خود را از دست بدهند و با مشکلات فنی مواجه بشوند به هیچ عنوان جالب نخواهد بود و باعث می شود هزینه های بیشتری روی دست شما گذاشته شود.

 خرید تبلت

خرید تبلت

موارد دیگری نیز در مورد خرید تبلت ها وجود دارد که خلاصه وار آنها را بیان می کنیم.

ـ ابعاد تبلت ها که از ۷ تا ۷.۹ اینچی که سایز کوچکی دارند شروع شده و به سایز ۱۰.۱ اینچ می رسد که جزو بزرگترین تبلت ها به شمار می رود.
ـ توجه به پردازنده آن هاهر تبلتی خوبی باید یک پردازنده قوی داشته باشد که بتواند تمام اطلاعات ورودی و خروجی را که به آنها داده می شود را سریع پردازش کند.
ـ نمایشگر با کیفیت یکی دیگر از عواملی است که در مورد انتخاب تبلت ها باید به آن توجه کرد. استفاده از نمایشگرهایی که از کیفیت مطلوبی برخوردار نیستند یکی از معایب تبلت ها به شمار می رود.

ـ سیستم عامل کارامد می تواند به محبوبیت یک تبلت کمک فراوانی بکند. سیستم عاملی که در یک تبلت به کار می رود باید توانایی پشتیبانی از نرم افزار های مختلف را داشته باشد.
با در نظر گرفتن این موارد کوچک مطمئناً خواهید توانست یک تبلت خوب و کارامد و مناسب برای خود تهیه کنید که نسبت به کیفیت بالا دارای قیمت مناسب نیز باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *