#


نمایشگاه الکامپ ۹۷

26 جولای 2018 بدون نظر 1281 بازدید

نمایشگاه الکامپ ۹۷

نمایشگاه الکامپ به زودی برگزار می شود

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی الکترونیک، تجارت الکترونیکی و کامپیوتر قرار است از تاریخ ششم مرداد ماه تا تاریخ نهم مرداد ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد. این نمایشگاه به نام نمایشگاه الکامپ هم معروف است.

علاقمندان برای حضور و بازدید از نمایشگاه الکامپ ۹۷  در روزهای یاد شده می توانند به نمایشگاه بین المللی مراجعه کنند. اصطلاحات دیگری هم برای نام این نمایشگاه استفاده می شود، به عنوان مثال: ال کام، علکام، علکامپ، اما کلمه صحیح آن الکامپ است.

این نمایشگاه در سال جاری خارج از زمان هر ساله ی آن و بنا به تقاضای گسترده صاحبین مشاغل صنایع تجارت الکترونیک و برای استقبال بیشتر علاقمندان در تابستان امسال برگزار خواهد شد؛ البته این موضوع موجب رضایت مندی بیشتر برای بازدید کنندگان و شرکت کنندگان نمایشگاه الکامپ است.

علاقمندان با حضور در نمایشگاه الکامپ می توانید اطلاعات گسترده ای در رابطه با تجارت روز دنیا یعنی تجارت الکترونیک به دست آورند و اطلاعات خود را در رابطه با بازاریابی اینترنتی و راه های آن بالا ببرند.

البته اگر شما در حوزه الکترونیک و کامپیوتر فعالیت می کنید، این امکان برای شما فراهم است تا از طریق نمایشگاه الکامپ ۹۷ با دیگر مشاغل مربوط به فعالیت خود و دیگر همکاران آشنا شوید و زمینه همکاری میان شرکت خود و این شرکت ها را فراهم آورید.

تکنولوژی های به روز کامپیوتری و نرم افزاری هم در این نمایشگاه ارائه خواهد گردید.

با توجه به زیاد شدن استفاده از کامپوتر، اینترنت و نرم افزار های به روز، نمایشگاه الکامپ هر ساله در زمینه فناوری اطلاعات و کامپیوتر به فعالیت خود ادامه می دهد و البته این نمایشگاه به عنوان یکی از پر بازدید ترین نمایشگاه های برگزار شده در سال انتخاب می شود.

یکی دیگر از دلایل برگزاری این نمایشگاه ابزار های جدید الکترونیکی می باشد که با در هم آمیختگی از علم تازه و متصل شدن آنها به اینترنت، جذابیت فوق العاده ای را برای کاربران ایجاد نموده اند؛ شما شما این امکان را دارید تا در این نمایشگاه با یک سری اختراعات تازه در حوزه فناوری اطلاعات و الکترونیک هم آشنا شوید.

از خبرهایی که نمایشگاه کامپیوتر سال جاری پخش شده است، می توان متوجه شد که نمایشگاه بهتری نسبت به سال های پیشین خواهد بود و نمایشگاه الکامپ ۹۷ که با توجه به دارا بودن بازدید کننده بیشتر هر ساله آن در میان نمایشگاه های دیگر، می تواند در سال جاری رکورد بازدید سال های گذشته نمایشگاه الکامپ را تغییر داد.

مهمترین موضوعی که قرار است در برگزاری این نمایشگاه در روز های میانی تابستان امسال به آن پرداخته شود، موضوع تجارت الکترونیک است که  هر روز که می گذرد در دنیا حوزه گسترده تری را به خود اختصاص می دهد.

حوزه برگزار کننده و مدیریت نمایشگاه الکامپ امسال بر عهده شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی تهران است و علاقمندان می توانند در خصوص تقاضا جهت اجاره غرفه در این نمایشگاه از طریق شماره (۲۱۹۱۹-۰۲۱) موضوع را برای حضور خود پیگیری کنند.

مکان برگزاری نمایشگاه الکامپ :

تهران، اتوبان چمران، محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *