#


نمایشگاه الکامپ محلی برای ارائه فناوری

30 جولای 2018 بدون نظر 1581 بازدید

نمایشگاه الکامپ محلی برای ارائه فناوری

تبدیل شدن الکامپ به محل معرفی تکنولوژی های نوین

جمشید جم، عضو شورای مرکز سازمان نظام صنفی رایانه ای بر این اعتقاد است که نمایشگاه الکامپ محلی برای ارائه فناوری می باشد.

عضو شورای مرکز سازمان نظام صنفی رایانه ای بیان کرد: اینکه برخی از افراد حضورشان در این دوره از نمایشگاه الکامپ کمرنگ شده است، به خاطر مشکلات ارزی و تحریم های بین المللی بوده و یک امر طبیعی به شمار می رود. البته رشد کسب و کارهای نوپا خوب بوده است.

جمشید جم در ادامه عنوان کرد: سال جاری و با توجه به رشد و و پیشرفت شبکه های اجتماعی و انواع مختلف اطلاع رسانی ها و فروشگاه های انلاین بسیاری مردم انتخاب های خود را از این راه ها انجام می دهند. به همین دلیل نمایشگاه الکامپ اغلب فرصتی برای معرفی محصولات نوین و فناوری های جدید است.

جم از توسعه بخش تکنولوژی کشورمان همپا بارشد جهانی این بخش خوشحالی خود را اعلام کرد و افزود: حضور سی شرکت تولید کننده داخلی در نمایشگاه امسال علامت خوبی برای کمک به توسعه و رشد کشور است.

عضو شورای مرکز سازمان نظام صنفی رایانه ای گفت: حضور شرکت های سازنده فیبر نوری، کابل های مخابراتی و دیگر امکانات مخابرات و زیر ساخت ها نشانگر تلاش ها برای پیشرفت و خودکفایی در این بخش است.

این فعال فناوری اطلاعات در ادامه گفت: در سال جاری کسب و کارهای نوپا و شرکت های نرم افزاری خود را معرفی نموده اند و محصولاتی را عرضه کرده اند که نشان دهنده پیشرفت این بخش می باشد.

وی بیان کرد: در نمایشگاه امسال الکامپ بستر خدمات آنلاین به خوبی مهیا شده است و به خوبی پیشرفت این بخش همه جا احساس می شود.

جمشید جم ابراز امیدواری کرد با رفع شدن مانع ها و مشکلات ارزی و به سامان رسیدن اقتصاد ایران عرصه توسعه و شکوفایی هر چه بیشتر کسب و کارهای نوپا بیشتر مهیا گردد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *