#


نحوه مخفی کردن فایل در گوشی های اندروید

مخفی کردن فایل
2 جولای 2017 بدون نظر 1607 بازدید

نحوه مخفی کردن فایل در گوشی های اندروید

نحوه مخفی کردن فایل در گوشی های اندروید:

افراد زیادی هستند که از گوشی های اندروید استفاده می کنند و به دلیل انعطاف پذیری و امکانات زیادش طرف داران زیادی دارد و بسیار محبوب است.
سیستم عامل اندروید نیازهای کاربران را تا حد بالایی برطرف کرده است اما آیا در زمینه امنیت و حفظ حریم شخصی کاربران نیز موفق است؟!

روش مخفی کردن فایل ها و فولدرها در سیستم عامل اندروید:

در اینجا روش مخفی کردن فایل ها و فولدرها در سیستم عامل اندروید را توضیح می دهیم تا بتوانید امنیت گوشی خود را بالا ببرید.
ماشین حساب اندروید یکی از ابزاری است که بسیاری از کاربران تنها برای حساب کردن و…از آن استفاده می کنند ،اما در اینجا روشی را یاد میدهیم که می توانید از ماشین حساب استفاده های دیگری کنید!

پنهان کردن فایل ها با ماشین حساب در سیستم عامل اندروید:

برای پنهان کردن فایل ها روش های مختلفی وجود دارد که می توان آن را با نرم افزار یا بدون نرم افزار انجام داد.با برخی از برنامه های اندروید مانند smart hide calculator می توان فایل های شخصی را به روش متفاوتی پنهان کرد و درصد دیده شدن این برنامه ها را توسط دیگران به صفر برسانید به طوری که دسترسی به آنها تقریبا غیر ممکن باشد.
این برنامه تفاوت هایی با دیگر برنامه های مناسب مخفی کردن پوشه ها دارد و آن ظاهر بسیار ساده این برنامه است،زیرا برنامه های مخصوص مخفی کردن کاملا مشخص هستند ولی ماشین حساب ظاهری ساده و گول زننده دارد.
وقتی این برنامه را نصب می کنید شما یک محیط ساده مانند ماشین حساب می بینید و اصلا قابل تصور هم نیست که با این برنامه به ظاهر ساده می توانید به فایل های شخصی خود دسترسی داشته باشید.

کار با برنامه smart hide calculator:

پس از دانلود کردن برنامه و نصب آن برای شروع کار با آن ابتدا باید یک پسورد برای آن انتخاب و بعد = را لمس کنید.در این صورت همه فایل هایی که ذخیره نموده اید را در یک محیط متفاوت مشاهده می نمایید.

مخفی کردن فایل ها و پوشه های شخصی در این برنامه:

حال روش مخفی کردن برنامه ها و پوش ها را آموزش می دهیم.در ابتدا باید پسوردی را هنگام نصب برنامه انتخاب کرده بودیم را وارد و سپس = را انتخاب نموده و وارد محیطی مانند ماشین حساب می شویم.در این محیط هر فایلی که بخواهید مانند ویدیو،موزیک و…را پنهان کنید.اگر موبایل روت شده باشد حالا می توانید بدون نیاز به برنامه ها یا روش های مختلف مخفی سازی،برنامه های خود را مخفی نمایید.با این روش دیگر هیچ کدام از برنامه ها یا فایل های پنهان شده را در منو خود مشاهده نمی کنید.
و شما می توانید به راحتی هر برنامه ای را که دوست دارید پنهان کنید و اگر بخواهید یک برنامه را از حالت پنهان خارج کنید گزینه unhide files را انتخاب می کنید و بعد هر فایل دیگری که بخواهید ظاهر شود به این لیست اضافه کنید.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *