#


معرفی گلکسی اس لایت مجهز به اسنپدراگون۶۶۰ و نمایشگر۵.۸ اینچی

21 می 2018 بدون نظر 1757 بازدید

معرفی گلکسی اس لایت مجهز به اسنپدراگون۶۶۰ و نمایشگر۵.۸ اینچی

گلکسی اس لایت لاکچری مجهز به تراشه اسنپدراگون۶۶۰ رونمایی شد

طی روزهای گذشته کمپانی کره ای سامسونگ از جدیدترین گوشی هوشمند خود به نام گلکسی اس لایت لاکچری پرده برداری به عمل آورد که طی هفته های گذشته گمانه زنی های بسیاری در خصوص آن مطرح شده بود.

طی چند هفته اخیر گمانه زنی های بسیاری مطرح شده بود که نشان می داد سامسونگ کره ای قصد دارد گوشی هوشمند جدیدی را با نام گلکسی اس لایت معرفی نماید. هم اکنون که برخی از این گمانه زنی ها و شایعات رنگ واقعیت به خود گرفته نام های مختلفی برای این گوشی مطرح شده و در نهایت سامسونگ آن را تحت عنوان گلکسی اس لایت لاکچری و در کشور چین معرفی نمود.

گوشی هوشمند جدید سامسونگ از لحاظ ظاهری بسیار شبیه به گلکسی اس۸ می باشد اما از لحاظ مشخصات فنی با آن دارای تفاوت های بسیار زیادی می باشد. صفحه نمایش در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند۵.۸ اینچ می باشد که نسبت تصویر۱۸.۵ به۹ را برای کاربران به ارمغان می آورد. و از رزولوشن فول اچ دی پلاس بهره مند است. دوربین سلفی در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند دارای سنسور۸ مگاپیکسلی می باشد و پنل پشتی آن محل قرارگیری سنسور۱۶ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی می باشد. سامسونگ حسگر اثر انگشت را نیز در پنل پشتی این گوشی هوشمند در نظر گرفته است اما این حسگر سنجش ضربان قلب در این گوشی هوشمند دیده نمی شود.

گلکسی اس لایت لاکچری دارای گواهینامه IP68 می باشد و در طراحی آن کلید فیزیکی قرار داده شده که با استفاده از آن می تواند دستیار صوتی بیکسبی را فعال نمود. یکی دیگر از قابلیت هایی که در این گوشی هوشمند قرار داده شده قابلیت پشتیبانی از شارژ بی سیم می باشد که به همراه حسگر عنبیه و شناسایی چهره موجب شده تا گوشی کاربردی ای به شمار بیاید.

گوشی هوشمند جدید سامسونگ مجهز به پردازنده اسنپدراگون۶۶۰ می باشد که جزو پردازنده های میان رده بوده و به همراه آن حافظه رم با ظرفیت۴ گیگابایت در نظر گرفته شده است. این گوشی هوشمند دارای۶۴ گیگابایت حافظه ی داخلی می باشد و سامسونگ برای عملکرد بهتر آن باتری با ظرفیت۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را به همراه اندروید۸ اوریو در نظر گرفته است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *