#


معرفی نوکیا X6 مجهز به پردازنده ی اسنپدراگون۶۳۶ و بریدگی صفحه نمایش

18 می 2018 بدون نظر 1517 بازدید

معرفی نوکیا X6 مجهز به پردازنده ی اسنپدراگون۶۳۶ و بریدگی صفحه نمایش

رونمایی از نوکیا ایکس۶ مجهز به بریدگی بالای صفحه نمایش و تراشه اسنپدراگون۶۳۶

کمپانی فنلاندی نوکیا طی روزهای گذشته اقدام به معرفی گوشی هوشمند جدیدی به نام نوکیا ایکس۶ نموده است که به عنوان نخستین گوشی هوشمند این کمپانی به حساب می آید که در قسمت بالای صفحه نمایش آن بریدگی وجود دارد.

در خصوص این گوشی هوشمند نکات بسیاری وجود دارد که مهم ترین آن ها این است که این گوشی هوشمند در بازارهای چینی به صورت انحصاری عرضه خواهد شد؛ البته باید این نکته را نیز عنوان کنیم که با در نظر گرفتن گمانه زنی های بسیار احتمالا این گوشی هوشمند پس از مدتی در دیگر بازارهای جهان نیز وارد شود زیرا کمپانی اچ ام دی گلوبال گوشی هایی را که به صورت ویژه برای بازار چین طراحی می کند را پس از گذشت مدت زمانی اندک وارد دیگر بازارهای جهانی می کند.

یکی از مهم ترین ویژگی هایی که این گوشی هوشمند دارد در ارتباط با بدنه ی آن می باشد که حدود۹۵ درصد آن را شیشه در برگرفته است. فریمی که برای این گوشی هوشمند در نظر گرفته شده آلومینیومی می باشد و همین مساله موجب می شود تا گوشی زیبایی به نظر برسد.

این گوشی هوشمند در چند نسخه ی مختلف عرضه خواهد شد که ارزان ترین آن ها دارای حافظه ی رم۴ گیگابایتی بوده و میزان حافظه ی داخلی در نظر گرفته شده برای آن به میزان۳۲ گیگابایت می باشد که به قیمت۲۰۵ دلاری به فروش خواهد رسید. از دیگر مشخصات فنی که در خصوص این گوشی هوشمند می توان نام برد تجهیز آن به تراشه ی اسنپدراگون۶۳۶ کوالکام می باشد که دارای هشت هسته ی پردازشی بوده و به همراه۴ گیگابایت حافظه رم و۳۲ گیگابایت حافظه ی رم عرضه خواهد شد. در خصوص گوشی هوشمند نوکیا ایکس۶ که دارای قیمت بالاتری است حافظه ی۶ گیگابایتی در نظر گرفته شده که به همراه۶۴ گیگابایت حافظه ی داخلی ارائه خواهد شد.

این گوشی هوشمند مجهز به صفحه نمایشی۵.۸ اینچی می باشد که رزولوشن فول اچ دی پلاس را در اختیار کاربران قرار می دهد و نسبت تصویر در نظر گرفته شده برای آن۱۹ به۹ می باشد. نوکیا در خصوص این صفحه نمایش از شیشه گوریلاگلس۳ استفاده می کند که به خوبی می تواند مانعی در مقابل خراش و ضربه به شمار بیاید. در پنل پشتی این دستگاه از دوربین دوگانه استفاده شده که دارای سنسورهای۱۶ و۵ مگاپیکسلی می باشد و در مورد دوربین سلفی آن نیز باید بگوئیم از یک سنسور۱۶ مگاپیکسلی بهره مند شده است. باتری در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند دارای ظرفیت۳۰۶۰ میلی آمپر ساعتی می باشد و قابلیت هایی همچون VoLTE در این گوشی در نظر گرفته شده که به همراه اندروید۸.۱ می تواند بهترین کارایی را داشته باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *