#


معرفی اچ تی سی یو۱۲ پلاس مجهز به صفحه نمایش کم حاشیه و دوربین دوگانه

24 می 2018 بدون نظر 1471 بازدید

معرفی اچ تی سی یو۱۲ پلاس مجهز به صفحه نمایش کم حاشیه و دوربین دوگانه

رونمایی از اچ تی سی یو۱۲ مجهز به دوربین دوگانه و صفحه نمایش بدون حاشیه

پس از مدت ها انتظار و شایعات بسیاری که مطرح شده بود در نهایت اچ تی سی تایوانی از جدیدترین پرچم دار خود به نام اچ تی سی یو۱۲ پلاس رونمایی به عمل آورد. این گوشی هوشمند جدید مجهز به دوربین دوگانه بوده و لبه های آن نسبت به فشار حساسیت بالایی دارد و در طراحی آن از سخت افزار قدرتمندی نیز استفاده شده است.

زبان طراحی استفاده شده در این گوشی هوشمند بهبود پیدا کرده و کلیدهایی در آن به کار رفته که نسبت به فشار حساس هستند. این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش۶ اینچی می باشد و پنل به کار رفته در آن از نوع Super LCD 6 می باشد که رزولوشن۲۸۸۰ در۱۴۴۰ پیکسل را به ارمغان می آورد.

پرچم دار جدید اچ تی سی موفق به کسب استاندارد IP68 شده است که نشان می دهد این گوشی هوشمند در برابر گرد و غبار و آب از مقاومت بالایی برخوردار است. بدنه طراحی شده برای این گوشی هوشمند ترکیبی از شیشه و فلز می باشد و این مساله نشان می دهد تایوانی ها در طراحی این محصول به مانند مدل های قبلی خود عمل کرده اند. اچ تی سی در طراحی پرچم دار جدید خود به جای ایجاد بریدگی در قسمت بالای صفحه نمایش سعی کرده حاشیه های اطراف آن را به میزان قابل توجهی کاهش دهد. اسپیکرهای به کار رفته در این محصول از نوع استریو بوم ساند می باشد و قسمت پائین و بالای صفحه نمایش برای قرار گرفتن آن ها در نظر گرفته شده است. از آنجایی که جک۳.۵ میلی متری هدفون در این محصول استفاده نشده کاربران باید از دانگلی که در جعبه آن قرار دارد بهره گرفته و هدفون شخصی خود را متصل کنند.

گوشی هوشمند اچ تی سی یو۱۲ پلاس دارای دوربین دوگانه ای می باشد که دو سنسور۸ مگاپیکسلی در آن به کار رفته است و ابعاد پیکسلی آن ها۱.۱۲ میکرومتری می باشد. دوربین دوگانه اصلی و دوربین سلفی این گوشی هوشمند قابلیت ثبت تصاویر پرتره را به همراه افکت پرتره دارا می باشد و باید گفت دوربین این محصول در مقایسه با مدل های پیش از خود قدرتمندتر عمل خواهد کرد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *