#


معرفی ام۶ اس میزو مجهز به اکسینوس۷۸۷۲ و صفحه نمایش +HD

18 ژانویه 2018 بدون نظر 1663 بازدید

معرفی ام۶ اس میزو مجهز به اکسینوس۷۸۷۲ و صفحه نمایش +HD

معرفی ام۶ اس میزو مجهز به اکسینوس۷۸۷۲ و صفحه نمایش +HD

کمپانی میزو به عنوان یکی از تولید کنندگان گوشی های هوشمند است که توانسته به صورت رسمی گوشی هوشمند میزو ام۶ اس را معرفی نماید. ام۶ اس میزو به عنوان یکی از گوشی های میان رده معرفی می شود که دارای صفحه نمایش کشیده بوده و در طراحی آن از پردازنده۶ هسته ای و رم۳ گیگابایتی استفاده شده است.

کمپانی میزو در سال۲۰۱۷ میلادی گوشی های هوشمند بسیار کمی را عرضه کرده است و در این بین انتظار می رفت که میزو از گوشی ام۶ اس خود در همین سال معرفی شود اما این کار با کمی تاخیر انجام شده و معرفی این گوشی هوشمند به حالا رسیده است. میزو در طراحی این گوشی هوشمند از صفحه نمایشی به ابعاد۱۸ به۹ استفاده کرده است و حسگر اثر انگشت نیز در این گوشی میان رده قابل مشاهده می باشد. لبه سمت راستی میزو ام۶ اس محل مناسبی برای قرار گرفتن حسگر اثر انگشت می باشد و این نکته را کمپانی میزو در برنامه طراحی خود اعمال کرده است.

اگر به طراحی این گوشی هوشمند توجه کنید تفاوتی میان آن با دیگر گوشی های میان رده دیده نخواهد شد. این گوشی هوشمند نیز دارای حاشیه های بسیار باریکی در بخش های بالایی و پائینی خود می باشد و صفحه نمایش به کار برده شده در آن نیز جزو مدل های کشیده ای است که در حال حاضر توسط کمپانی های دیگر مورد استفاده قرار می گیرد.

میزو در طراحی پنل پشتی ام۶ اس خود از فلز استفاده کرده و در خصوص نوارهای آنتن آن به سراغ طراحی آشنای همیشگی رفته و آن ها را با به کارگیری روش قابل گیری تزریقی نانو در پنل پشتی این گوشی هوشمند تعبیه کرده است. نام میزو به شکل بسیار ساده ای در پشت این گوشی خودنمایی می کند و موجب شده طراحی ساده و بینظیری برای آن به وجود بیاید. ضخامت این گوشی هوشمند۸.۰ میلی متر است و شیشه به کار رفته برای صفحه نمایش آن نیز۲.۵ بعدی می باشد که توانسته به زیبایی بر روی صفحه نمایش این گوشی بنشیند.

طبق ادعای کمپانی سازنده ام۶ اس این گوشی هوشمند با رنگ های خاکستری، طلایی، آبی و همچنین رنگ مشکی به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد.میزو در کنار این مدل از گوشی های هوشمند خود چند کیس را نیز ارائه می دهد که کاربران در صورت تمایل می توانند هر کدام از این کیس ها را به قیمت۷.۵ دلار خریداری نمایند. در طراحی گوشی جدید میزو از تکنولوژی in-Cell استفاده شده است که در کنار صفحه نمایش۵.۷ اینچی این گوشی هوشمند قرار دارد.

ابعاد صفحه نمایش به کار رفته در این گوشی۱۸ به۹ می باشد که می توان گفت گزینه ای مناسب می باشد. میزو در خصوص صفحه نمایش ام۶ اس از رزولوشن +HD استفاده کرده است که موجب می شود بالاترین میزان روشنایی این گوشی هوشمند۴۵۰ نیت باشد و رزولوشن به کار رفته برای آن۱۴۴۰ در۷۲۰ پیکسل باشد.

زاویه دید در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند به صورت گسترده ای می باشد و زمانی که کاربر از زاویه های مختلف به صفحه نمایش این گوشی هوشمند نگاه کند هیچ گونه رنگ پریدگی در آن مشاهده نخواهد شد. کمپانی کوالکام یکی از کمپانی هایی است که در حال حاضر با میزو همکاری دارد ولی با این وجود میزو تصمیم ندارد همکاری خود با کمپانی های سامسونگ و مدیاتک را قطع کند و در حال حاضر نیز محصولات بسیاری را تولید کرده است که از پردازنده های این دو کمپانی در خصوص آن ها استفاده شده است.

در طراحی ام۶ اس میزو از پردازنده اکسینوس۷۸۷۲ سامسونگ استفاده شده است که دارای لیتوگرافی۱۴ نانومتری بوده و دارای۶ هسته پردازشی می باشد. بر روی این چیپ از دو هسته Cortex A73 و همچنین چهار هسته  Cortex A53 استفاده شده است که موجب می شود عملکرد بسیار روان و کارامدی را داشته باشد. گیمرهایی که از این دستگاه استفاده می کنند می تواند به سراغ فعال کردن ویژگی های به خصوصی بروند که موجب می شود نرخ فریم به صورت بسیار پایداری تا میزان بیست درصد افزایش پیدا کرده و بهبود یابد.

در طراحی این گوشی هوشمند از۳ گیگابایت رم و۶۴ گیگابایت حافظه استفاده شده است و نسخه پایه این گوشی می تواند با ظرفیت۳۲ گیگابایت فضای ذخیره سازی وارد بازار شود. باتری موجود در این مدل از گوشی های میزو دارای ظرفیت۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی می باشد و در درون جعبه آن یک شارژر۱۸ واتی قرار دارد که موجب می شود در مدت زمان۳۰ دقیقه گوشی هوشمند شما به میزان۵۲ درصد شارژ شود. دوربینی که در این گوشی هوشمند قرار دارد موجب می شود تا کاربران بتوانند عکاسی HDR را با الکوریتم های ArcSoft داشته باشند و از تصویربرداری نهایت لذت را ببرند.

کاربرانی که علاقه ویژه ای به عکاسی و تصویربرداری با استفاده از دوربین سلفی دارند می تواند ام۶ اس میزو را با خیال راحت انتخاب نمایند؛ چرا که در این گوشی از یک سنسور۸ مگاپیکسلی که دارای دیافراگم F2.0 است استفاده شده است. تصاویری که به وسیله دوربین سلفی این گوشی گرفته می شود قابلیت این را دارند که با استفاده از بهبود روشنایی تصویر در عکس های سلفی بهتر و با کیفیت بالاتر دیده شوند.

قرار دادن حسگر اثر انگشت در لبه سمت راست ام۶ اس موجب می شود تا هویت کاربران در مدت زمانی کمتر از۰.۲ ثانیه احراز شود و این یکی از قابلیت های این گوشی هوشمند به شمار می رود. در این گوشی هوشمند دکمه ناوبری اندروید به مانند محصولات دیگر کمپانی ها دیده نمی شود و این یکی از تفاوت این گوشی میان رده با دیگر محصولات همرده او می باشد.

کمپانی میزو اعلام کرده است که نسخه پایه این گوشی هوشمند را که دارای حافظه۳۲ گیگابابیتی است با قیمت۹۹۹ یوآن که معادل۱۵۵ دلار است روانه بازار خواهد کرد. کاربرانی که تمایل دارند نسخه دیگر این گوشی را که دارای حافظه۶۴ گیگابایتی است را داشته باشند می توانند۱۸۶ دلار هزینه کرده و نسخه دیگر آن را دریافت نمایند.

حافظه رم مورد استفاده در دو مدل این گوشی هوشمند دارای۳ گیگابایت رم می باشد و کاربرانی که تمایل به خرید این گوشی به صورت آنلاین داشته باشند می توانند از تاریخ۱۹ ژانویه آن را به وسیله فروشگاه های آنلاین این کمپانی خریداری نمایند. افرادی هم که به صورت فیزیکی اقدام به خرید می کنند می توانند از تاریخ۲۰ ژانویه برای تهیه این مدل از گوشی های هوشمند میزو اقدام نمایند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *