#


مشخصات و تصاویر رندر شیائومی Mi A2 برملا شد

14 جولای 2018 بدون نظر 1483 بازدید

مشخصات و تصاویر رندر شیائومی Mi A2 برملا شد

برملا شدن مشخصات و تصاویر رندر شیائومی Mi A2 در آستانه معرفی این محصول

در آستانه معرفی رندر جدیدترین گوشی شیائومی به نام Mi A2 مشخصات و تصاویر آن منتشر شد. ظاهر این گوشی با می ۶ ایکس ظاهری یکسان است.

آن چه که در انتظار وجود دارد این است که شیائومی جدیدترین گوشی خود به نام Mi A2، در آینده ای نه چندان دور عرضه کند. در حال حاضر در آستانه معرفی این گوشی، مشخصات و تصاویر رند آن در لهستان به انتشار گذاشته شد. Xiaomi مدتی قبل اعلام کرد که رویداد ۲۴ ژوئیه این شرکت در شهر مادرید اسپانیا برگزار خواهد شد، براساس شاهدی در خانه ها وجود دارد و طبق ظواهر به نظر می رسد که Mi A2 در این مراسم به طور رسمی انتظار می رود که در واقع نسخه تغییر یافته از Mi x6 باشد. همچنین تصاویر رندر فاش شده نیز به مرور این موضوعات را تایید می کنند.

Mi A2 بعد از Mi A1 نسل دوم از گوشی هوشمند سیائومی حاکی بر اندروید وان خواهر بود. این گوشی هوشمند جدید چینی ها دارای بدنه ای فلزی است و دوربینی دوگانه با چینش عمودی مورد استفاده قرار گرفته است. برای به ثرت رساندن عکس های بهتر در فضای های با نور پایین، به یک فلش LED نیز که در بین دو دوربین جای گرفته اند. به غیر از آن، حسگر اثر انگشت هم در پشت گوشی  قرار گرفته است و همه ی دکمه ‌های فیزیکی در سمت راست بدنه جای گذاری شده ‌اند. اسپیکر گوشی در بخش پایین و در کنار یک درگاه USB-C به چشم می خورد. حاشیه ‌های Mi A2 به اندازه ‌ی بعضی از پرچمداران کنونی باریک نیست؛ ولی با اطمینان می‌توان گفت که حاشیه ‌ها نسبت به اولین نسل این گوشی بسیار باریک‌ تر شده ‌اند. صفحه نمایش گوشی در گوشه‌ ها به اندازه ای گرد شده است، البته لوگوی هواوی و Android One در قسمت پشت به چشم می ‌خورند.

طبق اطلاعات به دست آمده، شیائومی می A2 به نمایشگری ۵.۹۹ اینچی با وضوح ۲۱۶۰ در ۱۰۸۰ پیکسل مجهز شده است و از ۴ گیگابایت حافظه‌ ی رم در کنار ۳۲ گیگابایت حافظه‌ ی ذخیره‌ سازی داخلی استفاده می شود. البته، این گوشی ممکن است در زمینه‌ ی رم و ظرفیت ذخیره ‌سازی در بیش از یک مدل عرضه می شود. شیائومی می ای ۲ از تراشه ‌ی هشت هسته‌ ای ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۶۶۰ قدرت به دست می آورد و انرژی مورد نیازش را از یک باتری ۳۰۰۰ میلی ‌آمپرساعتی تامین می ‌کند. دوربین دوگانه‌ ی دستگاه با دو سنسور ۲۰ و ۱۲ مگاپیکسلی به وجود آمده است و دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی خواهد بود. گوشی جدید شیائومی دارای ۱۶۸ گرم وزن می باشد و اندازه ابعاد آن ۷.۳ × ۷۵.۴ × ۱۵۸.۷ میلی‌ متر است، همچنین اینکه اندروید ۸.۱ اوریو هم به‌ طور پیش ‌فرض بر روی آن نصب شده باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *