#


مایکروسافت از سرفیس بوک ۲ رونمایی کرد

سرفیس بوک 2 مایکروسافت
20 اکتبر 2017 بدون نظر 1477 بازدید

مایکروسافت از سرفیس بوک ۲ رونمایی کرد

مایکروسافت از سرفیس بوک ۲ رونمایی کرد

کمپانی مایکروسافت چند روز پیش از نسل جدید سرفیس های خود رونمایی کرده و آن را در دونسخه ۱۳ و ۱۵ اینچی در اختیار کاربران خود قرار داد. مایکروسافت با معرفی این نسل جدید از لپ تاپ های خود در واقع خود را برای تعطیلات میلادی آماده کرده است.این سری از لپ تاپ های جدید مایکروسافت جزو لپ تاپ های هیبریدی سرفیس پرو و یا سرفیس های معمولی نمی باشد بلکه ایندفعه مایکروسافت اقدام به تولید نسل جدید و پیشرفته لپ تاپ های هیبریدی و سرفیس بوک کرده است.

سرفیس های جدیدی که مایکروسافت طراحی کرده است دارای یک طراحی زمخت می باشند که صفحه نمایش آنها امکان جدا شدن را داشته واز لحاظ پردازشی دارای قدرت بالایی هستند و طول عمر باتری این لپ تاپ های جدید بسیار بالاتر می باشد. لپ تاپ هایی که مایکروسافت با نام سرفیس بوک ۲ معرفی کرده در دو نسخه ۱۳ و ۱۵ اینچی به دنیای دیجیتال وارد خواهند شد.

لپ تپ های سرفیس بوک ۲ در بین اولین محصولات دیجیتالی قرار دارند که در طراحی آن ها از نسل هشتم پردازنده های مجموعه Core اینتل استفاده شده است. علاوه بر این موارد زمانی که مایکروسافت هدست های واقعیت ادغام شده خود را وارد بازار کرد پردازنده های گرافیکی ای که در سرفیس بوک ها استفاده شده بودند نیز آپدیت شده و ارتقا پیدا کردند. از جمله ویژگی های مهمی که باعث شده سرفیس بوک های جدید مایکروسافت در میان تمام محصولاتی که با آنها در یک ردیف قرار دارد خاص و ویژه به نظر برسد این است که تمام قطعات اصلی و پردازنده ها در قسمت تنبلت این مدل از دستگاه ها جایگذاری شده و در قسمت پشتی پنا آن می باشد که صفحه نمایش به آن متصل می باشد. پایه ای که برای این لپ تاپ در نظر گرفته شده دارای صفحه کلید بوده و یک باتری اضافه را همراه دارد و در کنار این موارد یک پردازنده گرافیکی جداگانه انویدیا را ساپورت می کند.

سرفیس بوک 2 مایکروسافت

سرفیس بوک ۲ مایکروسافت

ردموندهایی که در نسخه ۱۳ اینچی سرفیس بوک مایکروسافت به کار رفته دارای پردازنده گرافیکی انویدیا ۱۰۵۰ جی فورس است که به شکل کاملا اختیاری در این لپ تاپ گنجانده شده است اما در مورد نسخه ۱۵ اینچی سرفیس بوک های مایکروسافت باید بگوئیم پردازنده گرافیکی که در آن به کار رفته از مدل ۱۰۶۰ جی فورس می باشد که به شکل پیش فرض در این لپ تاپ قرار دارد. واحدهای پردازش گرافیکی که در سرفیس بوک های جدید مایکروسافت استفاده شده اند به عنوان قدرتمندترین نمونه هایی شناخته می شوند که برای یک گیمر می تواند بهترین و مناسب ترین انتخاب به شمار رود. به همین دلیل است که می گوئیم سرفیس بوک ۲ نسبت به مدل هایی که پیش از آن تولید شده اند در زمینه پردازش گرافیکی بسیار ارتقا یافته اند و موفقیت های چشمگیری در این حوزه نصیب مایکروسافت شده است.

سرفیس بوک ۲ که جدیدترین مدل های طراحی شده مایکروسافت هستند قابلیت این را دارند که با قلم استالویس که به شکل مجزا در بازار به فروش می رسد سازگاری و هماهنگی داشته باشند. در خصوص این قلم دیجیتالی نیز اینچنین گفته شده که به زودی در موارد بسیار جزئی آن نیز تغییراتی به وجود خواهد آمد و نسخه های به روز شده آن در دسترس افراد قرار خواهد گرفت.

زمانی که نسخه کریترز ویندوز ۱۰ نیز آپدیت شد شما می توانید با استفاده از اپلیکیشن Reality Viewer از پلتفرم واقعیت ادغام شده استفاده لذت بخشی را داشته باشید. برای راحت تر متوجه شدن این مطلب مثالی را بیان می کنیم : می توانید از دوربینی که در پشت سرفیس بوک قرار دارد استفاده کرده و یک مدل سه بعدی از برنامه نقاشی سه بعدی را در دنیای واقعی انجام دهید و تجربه جالبی داشته باشید. سرفیس بوک دارای دو دوربین در قسمت جلو و پشت می باشد که دوربین جلویی ۸ مگاپیکسل بوده و دوربین عقبی ۵ مگاپیکسل می باشد.

لپ تاپ های جدید مایکروسافت با اینکه همزمان با نسل اول هرست های واقعیت مجازی وارد بازار می شوند ولی در تولید آنها از پورت های اچ دی ام آی استفاده نشده است.به همین دلیل برای اینکه بتوانید از این پلتفرم استفاده کنید باید دستگاه تبدیل یو اس بی سی به اچ دی ام آی را داشته باشید. در نسخه ۱۵ اینچی سرفیس بوک های مایکروسافت از تراشه انویدیا ۱۰۶۰ استفاده شده که باعث می شود در مورد بازی های ویدئویی شما جدی تر و با وضوح نمایش بالاتر عمل کنید.

سرفیس بوک 2 مایکروسافت

سرفیس بوک ۲ مایکروسافت

کمپانی مایکروسافت علاوه بر سرفیس بوک ۲ از یک موس جدید نیز رونمایی کرد که با نام Surface Precision Mouse شناخته می شود. ماوس جدید مایکروسافت دارای طراحی ارگونومیک تری نسبت مدل های پیش از خود می باشد و به سه دکمه که در قسمت چپ آن وجود دارد مجهز شده که قابلیت برنامه ریزی را دارد. این سرفیس ماوس جدید مایکروسافت قابلیت این را دارد که هم ارتباط سیمس یو اس بی و هم نوع ارتباط بی سیمی که با بلوتوث کار می کند را تحت ساپورت و پشتیبانی خود قرار دهد.

مایکروسافت تصمیم دارد سرفیس بوک جدید خود را به عنوان یک رقیب سرسخت برای مک بوک پرو اپل وارد بازار کند و در این مورد ادعا دارد که لپ تاپ تولید مایکروسافت از لحاظ کارکرد بسیار بهتر از مک بوک اپل کار خواهد کرد. در حال حاضر اینطور به نظر می رسد که ادعای مایکروسافت چندان هم دور از واقعیت نباشد چرا که اپل در خصوص مک بوک های خود همچون گذشته از پردازنده های قدیمی اینتل استفاده می کند اما مایکروسافت از نسل جدیدتر این پردازنده ها استفاده کرده است.

اگر از این موارد بگذریم در مورد قیمت هر دوی این محصولات باید اعلام کنیم شباهت قیمتی آنها مثل هم بوده و هردو به عنوان محصولات گران قیمت به حساب می آیند. قیمتی که رای این سرفیس بوک ها در نظر گرفته شده در مورد نسخه ۱۳ اینچی ۱۴۹۹ دلار و برای نسخه ۱۵ اینچی ۲۴۹۹ دلار می باشد که موجب شده به عنوانیکی از لپ تاپ های گران قیمت وارد بازار شوند. البته هنوز این لپ تاپ های جدید روانه بازار نشده اند اما مایکروسافت وعده داده به زودی این اتفاق بیفتد و علاقه مندان این سرفیس بوک های جدید می توانند به زودی از آنها استفاده کنند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *