#


لندر و عرضه نسل جدید ضبط کننده صدا با نام پی وی۴

ضبط کننده صدا
18 نوامبر 2017 يك نظر 1517 بازدید

لندر و عرضه نسل جدید ضبط کننده صدا با نام پی وی۴

لندر و عرضه نسل جدید ضبط کننده صدا با نام پی وی۴

لندر نام یکی از کمپانی های فعال در عرصه دیجیتال و فناوری است که ضبط کننده های صدای با کیفیتی را وارد بازار کرده است. در حال حاضر گوشی های هوشمند پیشرفت چشمگیری داشته و با امکاناتی که برای ضبط صدا دارند باعث شده اند استفاده از ضبط کننده  صدا کمتر از سابق شود. با تمام اینها هنوز هم خبرنگارانی هستند که در کارهای خود از دستگاه های ضبط صدا استفاده می کنند.

باتوجه به پیشرفتی که در سال های اخیر در مورد تکنولوژی شاهد بوده ایم باید بگوئیم دستگاه های ضبط صدا هم توانسته اند پیشرفت های زیادی را داشته باشند اما سایز ان ها کوچک تر از سال های پیش شده است. سایز کوچک این ضبط کننده های صدا با امکانات و قابلیت های بسیاری همراه شده است که موجب می شود کاربردی تر از گذشته عمل کنند.

کمپانی های بسیاری هستند که در زمینه تولید محصولات مرتبط با ضبط صدا تولیدات خوب و با کیفیثتی را ارائه داده اند اما در بین تمام کمپانی ها شرکت سونی توانسته تولیدات معتبر و پرکاربردی را وارد بازار کند که قیمت بالایی نیز دارند. لندر به عنوان یکی از شرکت های فعال در بخش تولید تولیدات ضبط صدا است که توانسته تا به حال محصولات اقتصادی و متنوعی را در این زمینه تولید کند. یکی از جدیدترین محصولات این کمپانی ضبط کننده صدای لندر پی وی۴ است که محصول با کیفیتی بوده و از لحاظ اقتصادی نیز مناسب می باشد.

ضبط کننده صدا

ضبط کننده صدا

افرادی که در طول روز در مورد کارهای روزانه خود و یا زمانی که سر کلاس درس هستند عادت به ضبط مطالب دارند پیشنهاد می کنیم حتما یک دستگاه ضبط کننده صدا تهیه نمایند. عمل شارژدهی در مورد ضبط کننده های صدا بسیار بهتر از گوشی های همراه می باشد و افراد نگرانی کمتری در مورد اتمام شارژ آن ها خواهند داشت.

علت این امر استفاده های دیگر از گوشی های هوشمند است که در مورد دستگاه های ضبط صدا کاربر استفاده های روزمره نداشته و به همین دلیل شارژ آن بیشتر باقی خواهد ماند.
اغلی دستگاه های ضبط صدا با توجه به محلی که کاربر قرار گرفته تنظیماتی که برای داشتن کیفیت بیشتر برای صدا مناسب است را توصیه می کنند. اگر می خواهید صدایی را ضبط کنید که کیفیت صدای ضبط شده برای شما چندان ضرورتی ندارد می توانید به استفاده از گوشی موبایل خود بسنده کنید.

ضبط کننده صدای پی وی۴ جدیدترین مدل از دستگاه هی ضبط صدای پی وی است که برند لندر موفق به تولید آن شده است. برند لندر در درون جعبه مربوط به پی وی۴ وسایلی را قرار داده که با این دستگاه ارتباط مستقیمی دارند. این لوازم همراه عبارتند از: میکروفونی که برای ضبط صدا به کار برده می شود، سوکتی که می توان از آن برای وصل کردن دستگاه به تلفن ثابت استفاده کرد، کابلAUX، هدفون استریو و یک کابل میکرو یو اس بی که موجب می شود دستگاه به راحتی به کامپیوتر وصل شده و برای شارژ نیز به کار می رود.

در کنار تمام این موارد لندر یک بندآویز و یک کیف پارچه ای را در درون جعبه قرار داده است که می توان از آن برای قرار دادن دستگاه استفاده کرد. دفترچه ای که برای راهنمایی در این جعبه قرار دارد به دو زبان انگلیسی و فارسی می باشد که موجب می شود کاربران ایرانی نیز بتوانند با نحوه کار این دستگاه آشنایی بیشتری داشته باشند. یکی دیگر از مواردی که در جعبه این دستگاه قرار داده شده است دو عدد باتری می باشد که قابلیت شارژ شدن را دارند و می توانند در موارد بسیاری به کار بیایند.

با توجه به مواردی که به همراه این دستگاه در درون جعبه قرار دارد باید بگوئیم این دستگاه ضبط صدا یکی از انواع مجهز آن ها می باشد که می تواند نیازهای کاربران را پاسخگو باشد. زمانی که پی وی۴ را ببینید ضخامت زیاد آن جلب توجه خواهد کرد. این دستگاه ضخامت بیشتری نسبت به دیگر رقبای خود دارد اما کاربران می توانند بدون هیچ مشکلی آن را در دست خود نگاه دارند. طراحی این مدل از دستگاه های ضبط صدا به شکلی است که می توان به راحتی با یک دست به دکمه هایی که بر روی آن تعبیه شده است دست پیدا کرد.

ضبط کننده صدا

ضبط کننده صدا

در این دستگاه ضبط صدا از یک حافظه۸ گیگا بایتی استفاده شده است ولی می توان با استفاده از درگاه میکرو اس دی که در سمت چپ دستگاه قرار داده شده است حافظه پی وی۴ را افزایش داد. کاربران می توانند در خصوص این دستگاه از حافظه هایی تا اندازه۳۲ گیگا بایت نیز استفاده کنند. زمانی که پی وی۴ به عنوان یک دستگاه پخش موسیقی به کار برده شود باید از کارت حافظه برای آن استفاده کرد تا بتواند جوابگوی تمام کارهای شما باشد.

میکروفون هایی که برای ضبط صدا در این دستگاه قرار داده شده است در قسمت بالایی آن و در لبه قرار گرفته اند که می توان به راحتی برای ضبط صدا از آن استفاده کرد. اسلایدری از سوی لندر در این دستگاه قرار گرفته است که باعث می شود کاربر به صورت ناگهانی و غیر منتظره کلیدها را فشار نداده و مانع از ضبط صدا نشود که در سمت راست دستگاه شاهد آن خواهید بود.

در مورد نمایشگر به کار رفته در پی وی۴ لندر از یک صفحه نمایش۱.۴ اینچی استفاده کرده است که روشنایی بالایی را نداشته و زاویه دید خوبی هم ندارد. این دستگاه جدید قابلیت پشتیبانی از زبان فارسی را نیز دارد و می توان منوهای آن را با زبان فارسی مشاهده کرد و تنظیمات مورد نیاز را انجام داد. این دستگاه می تواند با فرمتMP3 وWAV ضبط کرده و مورد استفاده قرار داد.

پی وی۴ دارای قابلیتی به نام VOR است که در صورت فعال بودن آن می تواند با حس کردن سکوت در محیط عمل ضبط را متوقف کرده و با آغاز صدا مجددا ادامه ضبط را انجام دهد. تمام تنظیماتی که برای این دستگاه لازم است تا بهترین کیفیت را در ضبط صدا داشته باشد در دفترچه راهنمای آن آورده شده است و کاربران می توانند با توجه به نیازهای خود تنظیمات را انجام دهند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *