#


قابلیت های پنهان در اینستاگرام

اینستاگرام
17 ژوئن 2017 بدون نظر 1605 بازدید

قابلیت های پنهان در اینستاگرام

قابلیت های پنهان در اینستاگرام:

امروزه اپلیکیشن‌ها ی بیشمار گوشی‌های هوشمند دارای قابلیت های فراوانی می باشند که  بعضی از این قابلیت ها درمیان انبوهی از مراحل و کاربردهای زیاد کاملا شکل مخفی بخود می گیرند با وجود اینکه اینستاگرام وقتی فعالیت خود را آغاز  کرد تنها یک برنامه ی  ساده برای گذاشتن فیلترهای مختلف روی تصاویر بود که کار با آن بسیار ساده بود و مراحل و قابلیت های آن حالت پنهانی نداشت.در حالیکه ما اکنون با یک شبکه‌ی اجتماعی بزرگ با تعداد میلیونی افراد از سراسر جهان مواجهیم که در عین حال  ویرایشگر تصاویر حرفه‌ای نیز است. در اینجا ما به قابلیت های کمتر شناخته شده اینستاگرام می پردازیم.

امکان تغییر شدت هر فیلتر با نوار صفر تا صد:

اینستاگرام در آغاز تنها قابلیت این را داشت که فیلترها را فعال یا غیرفعال بکند.این ویژگی با توجه به دوربین های کم کیفیت گوشی های هوشمند آن زمان کارایی زیادی داشت . اما امروزه  این قابلیت با وجود دوربین های با کیفیتی که بر روی گوشی های هوشمند است مناسب نمی باشد .برنامه هایی مثل اینستاگرام پیوسته در حال تغییر و تحول با توجه به نیازهای کاربران می باشد و از جمله تغییرات اینستاگرام متناسب با نیاز روز کاربران امکان تغییر در شدت هر فیلتر می باشد.این ویژگی با یک طیف صفر تا صد به کاربر این امکان را می دهد که بصورت نامحسوس تری از فیلتر مورد نظر خود استفاده کند.

امکان ساده مقایسه نسخه اصلی تصویر با نسخه ویرایش‌شده:

با این قابلیت ساده شما این توانایی را خواهید داشت که به صورت حرفه ای تری کار ویرایش تصاویرتان را انجام دهید.  چراکه ممکن است با زیاده‌روی در ویرایش تصاویرتان شکل خنده داری به عکستان بدهید.مقایسه‌ی نسخه‌ی اصلی تصویر با نسخه‌ی ویرایش شده یکی از راهکارهای جلوگیری از این زیاده روی است.

با نگه داشتن انگشت خود بر روی تصویر پیش‌نمایش ویرایش شده می توانید تصویر اصلی را بدون فیلتر و بدون ویرایش مشاهده می‌کنید. و البته با رها کردن انگشت دوباره تصویر ویرایش شده را خواهید دید و با اینکار مقایسه بهتری خواهید داشت.

امکان چینش فیلترها و شخصی سازی فیلترها:

برخی از فیلترهای اینستاگرام طرفداران بیشتری دارند و بسیاری از آنها معمولا استتفاده نمی شوند .شما می توانید با انتخاب فیلترهایی که بیشتر استفاده می کنید و بیشتر با سلیقه شما همخوان هستند با سرعت بیشتری کار ویرایش تصاویرتان را انجام دهید.

با انتخاب فیلترهای مورد پسندتان در ابتدای انتخاب ها و سازمان‌دهی و شخصی سازی  در اینستاگرام برای کاربری  بهترفضای دلخواهی را تجربه خواهید کرد. برای این کار به انتهای لیست فیلترها بروید و  Manage  را انتخاب کنید. با انتخاب این گزینه می‌توانید چینش فیلترها را به دلخواه خود تغییر دهید و فیلترهایی که دوست ندارید را با برداشتن تیک آن از لیست فیلترها خارج  کنید.

اشتراک گذاری عکس ها به صورت آلبوم در اینستاگرام:

این روزها یک ویژگی بسیار جالب که برای به اشتراک گذاری عکس در اینستاگرام به وجود آمده،قرار دادن تا ۱۰ عکس در یک پست است!این روش باعث می شود که بتوان عکس های مرتبط به هم را در یک پست قرار داد و ببینده با ورق زدن آن به راحتی به عکس های بعدی دسترسی پیدا می کند.
برای اینکار هنگامی که میخواهید چند عکس را به اشتراک بگذارید ابتدا عکسی که میخواهید تصویر اول باشد را انتخاب نموده و دکمه select multiple را لمس کنید،بعد تصاویر بعدی را با تیک زدن آنها انتخاب کرده و بعد به مرحله بعدی بروید.در این مرحله که مرحله فیلتر گذاری است،شما میتوانید هر عکس را جداگانه فیلتر کنید و یا اینکه از یک فیلتر مشترک برای همه عکس ها استفاده کنید.

امکان حذف پیش‌نویس‌ها:

ممکن است بعد از ویرایش یک تصویر تمایل نداشته باشید که آن رابه اشتراک بگذارید .در این صورت اینستاگرام به طور پیش‌فرض، به شما پیشنهاد می کند تا تصویرتان را به عنوان یک پیش‌نویس یا Draft ذخیره کنید. این ویژگی می تواند یک قابلیت بسیار خوب و ضروری باشد، اما در صورتی که تعداد این تصاویر پیش‌نویس زیاد نشوند ،چرا که به هنگام اشتراک عکس جدید تعداد زیادی از عکس های ویرایش شده را مشاهده خواهید کرد.برای حذف این عکس های پیش نویس شده دکمه‌ی Manage در قسمت Drafts را لمس کنید.و با انتخاب Edit پیش نویس های مورد نظررا حذف کنید.

ارسال دایرکت:

یکی از کارهایی که در ایستاگرام می توان به صورت خصوصی انجام داد ارسال پیام یا تصویر به صورت دایرکت می باشد.این ویژگی در کنار اجتماعی و عمومی بودن اینستاگرام یک مزیت محسوب می شود و شما میتوانید پست ها یا تصاویر مورد علاقه خود را به صورت مستقیم از اینستاگرام و بدون استفاده از اپ های دیگر برای دیگران ارسال کنید.
برای اینکار هم میتوانید علامت موشکی که زیر پست یا عکس موردنظر وجود دارد را لمس کرده و نام دوست خود را انتخاب نمایید.
یا علامت موشک واقع در گوشه سمت راست صفحه هوم را لمس کرده و وارد صفحه پیام ها شده و به دوست خود پیام ارسال نمایید.
یا وارد صفحه پروفایل دوست خود شده و از قسمت بالای صفحه send message را انتخاب کرده و پیام خود را ارسال می کنیم.

 

 

 

برچسب ها برچسب‌ها:
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *