#


فروش اپل واچ بیش از ۵۰٪ از سال گذشته است!

فروش اپل واچ بیش از 50٪ از سال گذشته است!
2 آگوست 2017 بدون نظر 1285 بازدید

فروش اپل واچ بیش از ۵۰٪ از سال گذشته است!

طبق گفته مدیر عامل شرکت اپل، تیم کوک، فروش اپل از سال گذشته بیش از ۵۰ درصد است. او در هنگام بحث درباره نتایج سه ماهه سوم امسال سهم خود در رابطه با سرمایه گذاران، اظهار کرد.

به طور کلی، اپل انتظارات تحلیلگران را با ۱.۶۷ دلار در هر سهم در مقایسه با پیش بینی ۱.۵۷ دلار برای هر سهم به دست آورد. درآمد ۴۵.۴ میلیارد دلار، زمانی که وال استریت پیش بینی کرد ۴۴.۸۹ میلیارد دلار بود.

سهام در ابتدای معاملات روز بعد از ۵ روز به میزان ۵ درصد افزایش یافت اما یکی از مواردی که اغلب نادیده گرفته می شود، “محصولات دیگر” است که در کارهایی مانند ساعت های اپل، تلویزیون های اپل، Beats Electronics، iPods و Apple- لوازم جانبی مارک انجام داده است

این دسته ۲.۷۴ میلیارد دلار درآمد داشته است و از همان دوره سال گذشته ۲۳ درصد افزایش یافته است. یک محصول که به رشد درآمد سالانه کمک می کند AirPods، earbuds بی سیم است که اپل در ماه دسامبر سال گذشته منتشر کرد. (من شخصا فکر می کنم آنها به دنبال یک دوکی کوچک می گردند، اما همه می دانند که کدام کیفیت را دوست دارند.)

از آنجا که تمام درآمد AirPod جدید است و ساعت اپل از سال گذشته بیش از ۵۰ درصد است، این بدان معنی است که بیشتر محصولات دیگر در این گروه احتمالا رشد بسیار کندتر یا حتی برخی از کاهش را از زمانی که میانگین وزنی در ۲۳ درصد پایین تر است، . اما بدون اطلاع تقریبا درصد درآمد اپلایو را حساب می کنیم، ما مطمئن نیستیم.

یکی از تحلیلگران بن بجارین از استراتژیهای خلاق، برآورد می کند که ساعت اپل دو تا سه میلیون دستگاه را فروخته است.

بن بجارین گفته است که به نظر می رسد هر دو در ۱Q و ۲Q 2017 فروش اپل دیده می شود ۵۰٪ YoY معادل بین ۲-۳ میلیون واحد است و شروع خوبی برای Watch در سال ۲۰۱۷ است.

روشن نیست که چرا فروش به طور قابل توجهی افزایش می یابد. برخی معتقدند سازگاری با AirPod ها به فروش کمک کرده است. همچنین احتمالا این کمک می کند که ردیاب های تناسب اندام مانند Fitbit در حال مبارزه باشند و Jawbone از کسب و کار خارج می شود. همچنین، از زمانی که تاریخ انتشار منتشر شد، یک ساعت در سپتامبر ۲۰۱۶ بیشتر از ماه های آوریل ۲۰۱۵ در همان دوره سال گذشته است.

“محصولات دیگر” از پنج ماه دوم سال جاری به میزان ۵ درصد کاهش یافته است، اما به نظر می رسد که قیمت محصولات خرده فروشی فصلی باشد. همچنین از زمان انتشار نسخه دوم تولید اپل واچ در ماه سپتامبر ۲۰۱۶ و اپل تلویزیون از ماه اکتبر ۲۰۱۵ یک محصول جدید نداشته است، بنابراین کاهش یک ماهه تعجب آور نیست.

سپس بیتس الکترونیک وجود دارد که این شرکت ۳ میلیارد دلار برای خرید در سال ۲۰۱۴ پرداخت کرده است. هدفون های Dr. Dre-branded دارای یک مکتب هستند اما رقابت زیادی نیز وجود دارد.

همانطور که برای آیپاد، اکثر طرفداران اپل در حال حاضر یک آی فون دارند، بنابراین دشوار است بدانید که چرا مردم یک محصول جداگانه با قابلیت های همپوشانی را خریداری می کنند.

بیایید امیدوار باشیم که اپل به ما اطلاعات دقیقتری از همه “محصولات دیگرش” بدهد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *