#


علل صعود قیمت بیت کوین در سال های اخیر

بیت کوین
12 دسامبر 2017 بدون نظر 1241 بازدید

علل صعود قیمت بیت کوین در سال های اخیر

علل صعود قیمت بیت کوین در سال های اخیر

ارز دیجیتال بیت کوین از زمانی که فعالیت خود را آغاز کرد تا کنون توانسته با افزایش قیمت بسیار بالایی روبه رو شود و هر روزه قیمت این ارز دیجیتال بالاتر رود و این مساله به عنوان موضوعی مهم در تیتر اخبار قرار گرفته است. افزایش قیمت بیت کوین دلایل بسیار مهمی دارد که در این مطلب به صورت خلاصه به بخشی از آن ها اشاره کرده ایم و می توانید با در نظر گرفتن این دلایل سرمایه گذاری بهتری را داشته باشید.

افزایش قیمت بی سابقه ای که بیت کوین داشته موجب شده است تا افراد بسیاری در مدت زمانی کمتر از یک سال به درآمد مالی خوبی دست پیدا کنند و به عنوان میلیونر معرفی گردند. باید در نظر گرفت که آیا این درآمدها شکل واقعی دارند و یا یک حباب در دنیای ارز و دیجیتال ایجاد شده است؟ باید بدانیم که آیا امکان دارد قبل از کریسمس بیت کوین با افت قیمت روبه رو شود و یا همچنان قیمت بالایی را برای خود تجربه خواهد کرد؟

پیش از اینکه به سوالاتی از این قبیل پاسخ دهیم باید در نظر داشته باشیم و بدانیم چه مواردی موجب شده اند تا قیمت بیت کوین افزایش داشته باشد؟ زمانی که کلیه اطلاعات و سرنخ های به دست آمده را در کنار یکدیگر قرار دهیم متوجه می شویم که سرمایه گذاران این ارز دیجیتال قصد انجام معاملاتی را برای آینده بیت کوین دارند که از نظر افراد بسیاری این مساله می تواند مهمترین و اصلی ترین عامل در پیشرفت و افزایش قیمت بیت کوین باشد.

بیت کوین

افرادی که در بیت کوین سرمایه گذاری کرده اند در شبکه های اجتماعی صحبت های زیادی را منتشر کرده اند و عقیده دارند در صورتی که معاملات آینده بیت کوین با موفقیت انجام شود کمپانی های بزرگ بسیاری سرمایه های عظیمی را وارد این بازار خواهند کرد و همین مساله می تواند موجب بالاتر رفتن قیمت بیت کوین باشد.

برای اینکه بیت کوین راحت تر بتواند به معاملاتی که در پیش دارد جامه عمل بپوشاند و آن ها را با موفقیت به انجام برساند کمپانی های بسیاری همچون مراکز بزرگی که در زمینه تبادلات الکترونیکی فعالیت دارند مثل CBOE و CME Group آمادگی خودرا برای فراهم کردن شرایط انجام معاملات بیت کوین را اعلام کرده اند. قابلیت انجام تبادلی که بیت کوین در پیش رو دارد باعث می شود تا کمپانی های بسیاری برای سرمایه گذاری وارد این شرکت شوند و سرمایه های خود را در این کمپانی به کارخواهند گرفت. این کار باعث می شود تا زمانی که بیت کوین ارزش قیمت پائینی را به دست می آورد و در واقع قیمت آن کاهش پیدا می کند کمپانی های سرمایه گذار موفق شوند سودهای بسیار زیادی را برای خود کسب کنند.

یکی دیگر از مواردی که موجب می شود تا قیمت بیت کوین بالاتر برود افرادی هستند که به این ارز دیجیتال علاقه فراوان دارند و یک سره در حال خرین این ارز دیجیتالی هستند. این افراد هیچ علاقه ای به فروش ندارند و قیمتی که در حال حاضر نیز وجود دارد آن ها را راضی به فروش ارزهای دیجیتالی خود نمی کند. در حال حاضر و در دنیای امروزه افراد توقع دارند تا هر بیت کوین با قیمتی معادل یک میلیون دلار به فروش برسد و در واقع افزایش هر بیت کوین را تا این اندازه می خواهند و باید اعلام کنم به وقوع پیوستن چنین چیزی می تواند ممکن باشد و به زودی به واقعیت تبدیل شود.

بیت کوین

هیاهو و سروصدای خبری می تواند یکی از موارد مشترکی باشد که در کل این موارد به آن ذکر کردیم و در اصل باید بگوئیم خبری کردن مساله ای می تواند موجب جذب سرمایه های بیشتر برای آن نیز گردد. در حال حاضر افرادی که به عنوان معامله گر در بیت کوین و ارزهای رمز نگاری دیگر فعالیت دارند با یکدیگر در ارتباط می باشند و اطلاعات و اخبار دنیای ارزهای دیجیتال را به صورت مداوم بین یکدیگر مبادله می کنند و همین نکته نیزمی تواند در افزایش قیمت تاثیر مثبتی را داشته باشد.

به موفقیت رسیدن معاملاتی که در آینده ای نه چندان دور انجام می شود می تواند موجب رشد ارز دیجیتالی بیت کوین شود و کمپانی های سرمایه گذاری سازمانی می توانند استفاده خود از این ارز دیجیتالی را آغاز نمایند. یکی از موسسات سرمایه گذاری CoinDesk می باشد که تحلیلگر آن بیان کرده: اگر افت قیمت تا یازده هزار دلار باشد نمی توان آن را آخر قصه دانست اما کاهش قیمت های مقطعی که در نمودار رو به رشد وجود دارد میانگین متحرک دو روزه ی یازده هزار و پانصد دلاری را نیز باید نادوام بدانیم. این مساله می تواند برای افرادی که در بیت کوین سرمایه گذاری کرده اند کمی مشکل ساز باشد چرا که در این شرایط نمی توان به افراد پیشنهاد خرید یا فروش بیت کوین خود را داد. احتمال این وجود دارد که قیمت بین کوین تا اندازه مشخصی بالا برود  و پس از آن در یک مدت زمانی کمی بالا و پائین شود و نوسان داشته باشد تا اینکه زمان افزایش بعدی فرا برسد و سرمایه گذاران بتوانند سود بیشتری را به دست بیاورند.

بیت کوین

در خصوص افزایش قیمت بالای بیت کوین برخی معتقدند در اثر دست کاری در بازار قیمت آن بالا رفته است و آن را به نوعی حباب می دانند اما باید عنوان کنیم ارزش ارزهای دیجیتال به وسیله قیمتی که دارند مشخص نمی شود بلکه یک عامل مهمتر دز افزایش قیمت آن ها نقش دارد و آن هم کاربرد پذیر بودن این ارزهای رمزگذاری شده می باشد. بیت کوین به عنوان یک ارز دیجیتال برای برخی از افراد حکم سرمایه گذاری سودآور را دارد که البته باید در نظر داشته باشیم هنوز هم آینده آن و دیگر ارزهای دیجیتال نا معلوم است و نمی توان در خصوص آینده ای که این ارزهای دیجینال برای افراد دارند نظر قطعی داد. در حال حاضر بیت کوین از دیگر ارزهای رمزگذاری شده بالاتر می باشد و با افزایش قیمت هر روزه خود توانسته سرمایه گذاران بسیار زیادی رابه سمت خود بیاورد و این مساله یکی از مهمترین عوامل افزایش ارزش این ارز دیجیتال به شمار می رود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *