#


عرضه ی هوم پاد نسخه ی۱۹۹ دلاری و با نام بیتس توسط اپل

20 می 2018 بدون نظر 1567 بازدید

عرضه ی هوم پاد نسخه ی۱۹۹ دلاری و با نام بیتس توسط اپل

هوم پاد ارزان قیمت اپل با برند بیتس عرضه خواهد شد

به تازگی گزارشی منتشر شده است که نشان می دهد کمپانی اپل قصد دارد اسپیکر هوشمند خود را با برند بیتس و با قیمت۱۹۹ دلار روانه بازار نماید. با در نظر گرفتن اطلاعاتی که از سوی زنجیره تولید محصولات این کمپانی آمریکایی منتشر شده هوم پاد جدید اپل در حالی وارد بازار خواهد شد که برچسب قیمتی۱۹۹ دلاری را داشته و بر روی آن نام برند بیتس خودنمایی م یکند. پیش تر نیز اطلاعاتی در خصوص ارائه هوم پاد اپل که دارای قیمت پائینی در مقایسه با دیگر محصولات این کمپانی است انتشار یافته اما در حال حاضر برای نخستین بار است که اطلاعاتی در زمینه ارائه ی این اسپیکر هوشمند با نام بیتس انتشار یافته است.

بر اساس گزارش هایی که پیش تر منتشر شده است کمپانی اپل در خصوص طراحی و تولید هوم پاد جدید خود که قیمت کمتری دارد با مدیاتک به مذاکره پرداخته است. باید اینگونه عنوان کنیم که این برای نخستین بار نیست که در خصوص مذاکراتی که اپل با مدیاتک در خصوص بهبود اسپیکر هوشمند با قیمت پایین داشته انتشار می یابد و پیش تر نیز گزارش های بیشتری که منبع آن زنجیره تولید محصولات این کمپانی است در خصوص این مساله نکاتی را عنوان کرده بود.

در خصوص این هوم پاد ارزان قیمت نکات بسیاری وجود دارد که یکی از مهم ترین آن ها ورود این محصول با برند بیتس می باشد. اپل در زمان معرفی ایرپلی۲ عنوان کرده بود که از این قابلیت در محصولاتی که در آینده تولید می کند استفاده خواهد کرد. در خصوص این هوم پاد ارزان قیمت باید بگوئیم شاید این قابلیت را نداشته باشد که از دستیار صوتی سیری پشتیبانی نماید. احتمالات بسیاری مطرح شده که با توجه به آن ها احتمال می رود اپل تنها در خصوص هوم پاد از سیری پشتیبانی نموده است و در خصوص اسپیکر هوشمندی که با برند بیتس عرضه خواهد شد این قابلیت در نظر گرفته نشده است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *