#


عرضه گوشی هوشمند میت۲۰ پرو مجهز به صفحه نمایش OLED خمیده

16 جولای 2018 بدون نظر 1955 بازدید

عرضه گوشی هوشمند میت۲۰ پرو مجهز به صفحه نمایش OLED خمیده

میت۲۰ پرو هواوی با صفحه نمایش OLED خمیده روانه بازار خواهد شد

هواوی به عنوان یکی از کمپانی های چینی فعال در عرصه تکنولوژی تصمیم گرفته نسل جدیدی از گوشی های سری میت را که مجهز به صفحه نمایش خمیده است وارد بازار کند. کمپانی هواوی تصمیم گرفته این بار کمپانی چینی BOE را مسئول تولید صفحه نمایش های مورد نیاز خود کند و دیگر با کمپانی ال جی همکاری نخواهد داشت.

کمپانی هواوی طی سال گذشته میلادی گوشی های هوشمند خانواده میت را که دربرگیرنده میت۱۰ و میت۱۰ پرو بود و در طراحی آن ها از صفحه نمایش های مختلفی استفاده شده بود معرفی کرد. در خصوص میت۱۰ هواوی از صفحه نمایش LCD معمولی استفاده کرده بود اما گوشی هوشمند میت۱۰ پرو دارای صفحه نمایش AMOLED بود. با توجه به گزارش هایی که به تازگی منتشر شده اینگونه به نظر می رسد که کمپانی هواوی تصمیم گرفته طی سال جاری نیز با این روند پیش برود و یا حتی کمی پیشروی کند و محصولاتی با صفحه نمایش های مختلف را تولید و روانه بازار کند.

با توجه به ادعایی که از سوی منابعی که در عرصه تولید گوشی های هوشمند فعالیت دارند گوشی هوشمند میت۲۰ پرو علاوه براینکه دارای پنل OLED خواهد بود بلکه در طراحی آن از نمایشگر خمیده نیز استفاده خواهد شد. با توجه به اطلاعاتی که منتشر شده است نمایشگر خمیده مورد نیاز هواوی توسط کمپانی چینی BOE تولید خواهد شد و کمپانی هواوی در این مورد با ال جی کره ای همکاری نخواهد داشت.

کمپانی ال جی پیش تر در خصوص تولید صفحه نمایش مورد نیاز برای مدل میت آر اس با هواوی همکاری می کرد اما حالا این کمپانی چینی جایگزین دیگری برای آن پیدا کرده است. این احتمال نیز وجود دارد هواوی در طراحی میت۲۰ پرو از سنسور اثرانگشت که با صفحه نمایش ادغام شده است استفاده نماید. البته هنوز هیچ اطلاعاتی در خصوص نسخه معمولی گوشی هوشمند میت۲۰ انتشار نیافته اشت اما با توجه به اطلاعات منتشر شده می توان دریافت که کمپانی چینی BOE قصد دارد صفحه نمایش های OLED را به صورت انبوه تولید کند تا گوشی های جدید هواوی بتوانند در ماه اکتبر بدون هیچ مشکلی روانه بازار شوند.

البته شایعاتی نیز مطرح شده که نشان می دهد هواوی در خصوص گوشی هوشمند میت۲۰ پرو از پنج دوربین استفاده کرده است. این اطلاعات عنوان می کند که دو دوربین در پنل جلویی گوشی و سه دوربین نیز در پنل پشتی آن جای گرفته است. گمانه زنی دیگری که در خصوص میت۲۰ پرو عنوان شده استفاده از پردازنده کرین۹۸۰ است که می تواند عملیات پردازشی گوشی هوشمند را به راحتی انجام دهد. البته همانطور که پیش تر نیز عنوان کردیم تمام این اطاعات در حد شایعه است و باید منتظر عرضه رسمی محصول جدید هواوی بود تا با مشخصات سخت افزاری و طراحی آن از نزدیک آشنا شد.

البته هواوی در خصوص میت۱۰ و میت۱۰ پرو عملکرد خوبی داشته است و توانسته محصولاتی قدرتمند و با عملکرد مطلوب را در اختیار کاربران قرار دهد. حال کاربران و علاقه مندان به محصولات هواوی انتظار دارند گوشی هوشمند میت۲۰ پرو در مقایسه با نسل پیش از خود بهتر بوده و به عنوان گوشی قدرتمندی معرفی شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *