#


عرضه گوشی های هوشمند هوای میت۲۰ و نوا۳ و انجوی۸ در سال۲۰۱۸

6 مارس 2018 بدون نظر 2055 بازدید

عرضه گوشی های هوشمند هوای میت۲۰ و نوا۳ و انجوی۸ در سال۲۰۱۸

عرضه گوشی های جدید هواوی در سال۲۰۱۸ میلادی

کمپانی هواوی اعلام تا روزهای پایانی سال جاری میلادی اقدام به معرفی گوشی های میت۲۰ و نوا۳ می نماید و در نیمه های سال جاری نیز هواوی پی۲۰ را رونمایی خواهد کرد. کمپانی هواوی تصمیم گرفته تا با استفاده از برنامه ای جامع در سال۲۰۱۸ اقدام به معرفی از محصولات جدید خود نماید و در صورت صحت اطلاعات منتشر شده از چین گوشی های هوشمند میت۲۰ و نوا۳ و انجوی۸ تا روزهای پایانی سال به وسیله این کمپانی چینی معرفی می گردد و مدتی پس از آن علاقه مندان می توانند نسبت به خرید این محصولات اقدام نمایند. یکی از مهمترین برنامه های هواوی در خصوص معرفی گوشی های هوشمند پی۲۰ و پی۲۰ پلاس و پی۲۰ لایت می باشد که بیشترین تمرکز خود را بر روی معرفی این محصولا در روزهای پایانی ماه مارس داشته و قصد دارد این محصولات را در این تاریخ رونمایی کند و بیشترین برنامه ریزی این کمپانی در خصوص معرفی و عرضه این گوشی ها می باشد.

با در نظر گرفتن اطلاعات منتشر شده میت۲۰ دارای صفحه نمایش۵.۹ اینچی خواهد بود و میت۲۰ پرو با صفحه نمایش۶ اینچی عرضه خواهد شد. این دو گوشی هوشمند به ترتیب دارای رزولوشن فول اچ دی و کواد اچ دی می باشند و نسخه پایه هر دو گوشی دارای۴ گیگابایت رم و۶۴ گیگابایت حافظه داخلی می باشد. البته این نکته را نیز باید عنوان کنیم که می توان نسخه دیگری از این گوشی را با رمی به اندازه۶ گیگابایت و حافظه داخلی دو برابر بیشتر یعنی۱۲۸ گیگابایت حافظه ارائه خواهد شد. به احتمال بسیار زیادی این مدل همان میت۲۰ پورشه دیزاین باشد که هواوی در خصوص طراحی و ساخت آن صحبت کرده بود. کمپانی هواوی نسخه پورشه دیزاین فبلت میت۱۰ و میت۹ را پیش تر عرضه کرده بود و احتمال این نیز وجود دارد که در زمان رونمایی از مدل جدید سری میت این روند همچنان ادامه داشته باشد.

جانشینی که برای میت۱۰ و میت۱۰ پرو در نظر گرفته شده است دارای دوربین دوگانه۱۲ و۲۰ مگاپیکسلی می باشد و دوربین سلفی آن نیز به سنسور۸ مگاپیکسلی مجهز استو دو گوشی جدید میت۲۰ و میت۲۰ پرو به صورت رسمی در ماه اکتبر رونمایی می شوند. ارزان ترین گوشی سری میت هواوی دارای قیمت۶۱۴ دلار خواهد بود و نسخه پرچم دار و بالارده این گوشی ها با قیمت۱۴۱۹ دلار وارد بازار خواهند شد.

جانشینی که در خصوص نوا۲ در نظر گرفته شده است در ماه می وارد بازار می گردد و با توجه به اطلاعات موجود نوا۳ دارای نمایشگر۶ اینچی می باشد و رزولوشن آن نیز فول اچ خواهد بود و در طراحی سخت افزاری آن تراشه کرین۹۶۰ به کار خواهد رفت. این تراشه پیش از این در هواوی پی۱۰ و میت۹ نیز استفاده شده است. نوا۳ دارای۴ گیگابایت رم می باشد و به همراه۱۲۸ گیگابایت حافظه راهی بازارهای جهانی خواهد شد.

نوا۳ و نوا۳ اس دارای دوربین دوگانه می باشد که مجهز به سنسورهای۱۶ و۲ مگاپیکسلی است. البته سنسور۲ مگاپیکسلی تنها برای تشخیص عمق تصاویر به کار می رود و توانایی زیادی ندارد و موجب می شود تا عکاسی با افکت بوکه میسر شود. گوشی هوشمند نوا۳ با مبلغ۴۲۵ دلار و نوا۳ اس با قیمت۵۳۶ دلار روانه بازارهای جهانی می گردد. در طراحی این گوشی های هوشمند از تراشه کرین۹۷۰ استفاده شده است و نوا۳ اس تا قبل از دسامبر سال جاری معرفی نخواهد شد.

گوشی هوشمند انجوی۸ و نسخه پلاس آن نیز در ماه های میانی سال جاری میلادی عرضه می شوند اما مدل انجوی۸ اس در ماه های پایانی سال۲۰۱۸ وارد بازار خواهد شد و در طراحی هر سه این گوشی ها تراشه کرین۶۷۰ استفاده شده است. در لیستی که از سوی هواوی منتشر شده گوشی های دیگری نیز نام برده شده اند که تا پایان سال جاری میلادی راهی بازار می شوند اما باید منتظر ماند و دید که کدام یک از این گوشی های نام برده زودتر معرفی خواهند شد و در اختیار کاربران قرار میگیرند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *