#


عرضه گلکسی نوت۹ به همراه باتری با سایز بزرگ و قلم مدرن

8 می 2018 بدون نظر 1833 بازدید

عرضه گلکسی نوت۹ به همراه باتری با سایز بزرگ و قلم مدرن

فبلت جدید و پرچم دار سامسونگ به همراه باتری بزرگ تر معرفی می شود

گلکسی نوت۹ از دیگر محصولات سامسونگ می باشد که در سه ماهه ی سوم سال جاری میلادی وارد بازارهای جهانی خواهد شد. در حال حاضر شایعات بسیار زیادی در خصوص قابلیت های احتمالی این فبلت سامسونگ مطرح شده است. در این مقاله قصد داریم برخی از این شایعات مطرح شده را به صورت خلاصه مطرح کنیم تا بتوانید آشنایی بیشتری با این فبلت داشته باشید.

پس از اینکه پرچم داران جدید سامسونگ معرفی شدند سامسونگ اقدام به رونمایی از دومین پرچم دار خود به نام گلکسی نوت۹ نموده است که نیمه دوم سال جاری برای رونمایی از آن در نظر گرفته شده است. آخرین شایعاتی که در خصوص این مدل از گوشی های سامسونگ مطرح شده بیان کننده آن است که این کمپانی کره ای در حال فعالیت بر روی گسترش چند قابلیت جدید می باشد که به همراه پرچم دار خود از آن ها نیز نام خواهد برد. براساس این اخبار فبلت جدیدی که سامسونگ طراحی کرده دارای باتری ای می باشد که نسبت به مدل قبل از آن اندازه بزرگ تری دارد. احتمال بسیار زیادی وجود دارد که این قابلیت توجهات بسیاری را به خود جلب نماید که طرفدار سری نت هستند.

با توجه به گفته هایی که از سوی یکی از کاربران شبکه ی خبری آیس یونیورس منتشر شده کمپانی کره ای هم اکنون در حال گسترش S Pen  جدیدی می باشد که در ارتباط با گلکسی نوت۹ قابلیت کارایی دارد. با در نظر گرفتن این مساله که S Pen سری نوت در طول سال های گذشته هیچ گونه تغییری نداشته می توان گفت که این خبر چندان بعید نیز به نظر نمی رسد.

در خصوص ویژگی های این قلم و تغییراتی که در آن انجام شده اطلاعی در دست نمی باشد اما قلم مخصوصی که در گلکسی نوت۸ به کار رفته بود دارای قابلیت های نرم افزاری مدرنی همچون Live Message و PENUP بوده و قابلیت ترجمه را نیز دارا بود. احتمال زیادی وجود دارد که قلم این فبلت جدید سامسونگ از نظر قابلیت های نرم افزاری و میزان دقت بهبود پیدا کرده و با سرعت بالاتری عمل نماید. شایعه دیگری که در خصوص این فبلت جدید مطرح شده تجهیز آن به میکروفونی داخلی می باشد که با هدف به کارگیری کاربران از قلم در گفتگوهای تلفنی تعبیه شده است. علاوه براین سامسونگ اعلام کرده است که از دیگر تغییراتی که در خصوص این فبلت جدید در نظر گرفته شده تجهیز آن به دستیار صوتی بیکسبی۲ می باشد. البته سامسونگ اعلام نموده که این فبلت جدید نیز مجهز به سنسور اثر انگشت می باشد که در زیر صفحه نمایش قرار داده شده است.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *