#


عرضه گلکسی اس۹ و نسخه پلاس آن با باتری۳۰۰۰ و۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی

2 فوریه 2018 يك نظر 1513 بازدید

عرضه گلکسی اس۹ و نسخه پلاس آن با باتری۳۰۰۰ و۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی

عرضه گلکسی اس۹ و نسخه پلاس آن با باتری۳۰۰۰ و۳۵۰۰ میلی آمپر ساعتی

مسلما با گوشی های هوشمند سامسونگ آشنایی دارید و می دانید که این کمپانی عظیم کره ای به تازگی نیز محصول جدیدی را تولید کرده است که کمتر از یک ماه دیگر قصد رونمایی از آن را دارد. کیفیتی که محصولات این کمپانی داشته است موجب شده تا کاربران زیادی از سراسر جهان تمایل به استفاده از گوشی های این کمپانی داشته باشند. به تازگی تصاویر جدیدی از دو گوشی هوشمند این کمپانی منتشر شده است که باتری آن را به همراه دیگر لوازم سخت افزاری به کار رفته را نشان می دهد. این تصاویر به وسیله یکی از تامین کنندگان قطعات این گوشی ها فاش گردیده و اطلاعات بیشتری را در خصوص پرچم داران جدید این کمپانی در اختیار قرار می دهد.

کمپانی کره ای قصد دارد در مدت زمانی کمتر از یک ماه دیگر گوشی های کهکشانی خود را به صورت رسمی رونمایی کرده و اطلاعات جامعی را در خصوص این دو گوشی ارائه دهد. در طول هفته های گذشته شایعات و احتمالات بسیاری در مورد جدیدترین گوشی های سری گلکسی اس سامسونگ مطرح شده است که موجب می شود آشنایی بیشتری با این دو گوشی هوشمند داشته باشیم. بر اساس آخرین اطلاعاتی که در خصوص این دو کوشی هوشمند مطرح شده است نشان داده می شود کهکشانی های جدید سامسونگ برای اینکه بتوانند شارژدهی بیشتری را داشته باشند نیازمند پردازنده قوی تر و بهینه سازی های نرم افزاری می باشند و با این دو عامل می توانند بهترین کارکرد و عملکرد را داشته باشند. این مساله موجب می شود تا این دو محصول سامسونگ طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کند و رضایتمندی آن ها را در پی خواهد داشت.

این دو مدل گوشی هوشمند سامسونگ توانسته است از سوی رگولاتوری آناتل برزیل تائیدیه دریافت نمایند و همین مساله موجب شد تا مشخص شود که باتری به کار رفته در گلکسی اس۹ دارای طرفیت۳۰۰۰ میلی آمپر ساعتی می باشد و با این ظرفیت باتری عرضه خواهد شد. نسخه پلاس این گوشی پرچم دار نیز دارای باتری با ظرفیت۳۵۰۰ میلی آمپر می باشد که موجب می شود گوشی قدرتمندی داشته باشیم.

Union Repair که در زمینه خرده فروشی قطعات فعالیت دارد باتری هایی که در کهکشانی های جدید سامسونگ به کار برده می شود را فاش نموده و موجب شده کاربران در خصوص باتری این دو گوشی هوشمند اطلاعات بیشتری را داشته باشند. در کنار این موضوع تصاویری هم منتشر شده است که قطعات سخت افزاری مورد نیاز در زمینه شارژ باتری این گوشی های هوشمند را نشان می دهد و به وسیله آن ها گمانه زنی های بیشتری در خصوص پرچم داران جدید این کمپانی ارائه شده است.

همزمان با افشای باتری به کار رفته در گلکسی اس۹ و نسخه پلاس آن تصاویری نیز از دیگر از اجزایی که در بخش سخت افزاری این دو گوشی به کار رفته است منتشر شده است که مربوط به حسگر اثر انگشت و دوربین موجود در گلکسی اس۹ می باشد و موجب می شود احتمالاتی که پیش تر در خصوص دوربین تکی این گوشی هوشمند وجود دارد به صورت واقعی خود را نشان دهد و در اصل به عنوان یک مساله واقعی مطرح شود.

در این تصاویر مشخص شده است که پرچم دار جدید سامسونگ دارای یک دوربین تکی می باشد اما نسخه پلاس این گوشی همچون بسیاری از محصولات دیگر این کمپانی مجهز به دوربین دوگانه خواهد بود که به احتمال خیلی زیاد از چینش عمودی برای قرار گیری آن در پنل پشتی استفاده خواهد شد. دوربینی که در هر دو مدل گوشی های سامسونگ به کار رفته دارای لنزی با دیافراگم F1.5 می باشد و انتظار آن می رود که دهانه دیافراگم این لنزها قابلیت تغییر را داشته باشد.

کاربران یکه از این گوشی های هوشمند استفاده می کنند قادر خواهند بود دهانه دیافراگم لنز دوربین های به کار رفته را به F2.4 در شرایط مختلف نوری تغییر دهند. دوربینی که در گلکسی اس۹ به کار رفته دارای سنسور۱۲ مگاپیکسلی می باشد اما دوربینی که در فبلت۶ اینچی اس۹ پلاس به کار رفته دارای دو سنسور۱۲ مگاپیکسلی می باشد که با یکدیگر به صورت زیبایی ترکیب شده اند و می توانند تصاویر زیبا و به یاد ماندنی را برای کاربران ثبت نمایند.

بر اساس اطلاعاتی که از این دو گوشی هوشمند فاش شده است احتمالا سامسونگ در طراحی این دو گوشی هوشمند از قابلیت فیلم برداری به صورت صحنه آهسته نیز استفاده کرده باشد و این دو گوشی هوشمند بتوانند صحنه ها را به صورت۴۸۰ فریم در هر ثانیه را فیلم برداری کرده و تصاویر را به صورت p Full HD1080 ارائه دهند. با توجه به این موضوع سم موبایل امیدوار است پرچم دار جدید سامسونگ می تواند تصاویر را با نرخ۹۶۰ فریم در هر ثانیه فیلم برداری نموده و آن ها را با رزولوشن p HD720 نشان دهد.

سامسونگ در خصوص اعضای خانواده گلکسی اس که در سال۲۰۱۷ میلادی رونمایی کرده بود از فناوری جدیدی استفاده کرده بود که قابلیت آن را داشتنند که ویدئوهای اسلوموشن را با نرخ۲۴۰ فریم در هر ثانیه فیلم برداری نموده و بالاترین رزولوشنی که برای آن ها به کار برده بودند p720 می باشد که در حال حاضر موجب شده انتظار داشته باشیم از رزولوشن بالاتری استفاده نمایند.

در این گوشی های هوشمند سامسونگ قسمت پائین دوربین را برای قرار دادن سنسور اثر انگشت در نظر گرفته است و این مساله درست برخلاف چیزی است که در گلکسی اس۸ و اس۸ پلاس انجام شده بود. در این دو دوربین سامسونگ حسگر اثر انگشت را در کنار دوربین قرار داده بود و این موضوع اعتراضات بسیاری را در پی داشت به طوری ه این کمپانی را بر آن داشت تا محل قرارگیری این سنسور را تغییر دهد تا کاربران به راحتی بتوانند به آن دسترسی داشته باشند. سامسونگ علاوه بر حسگر اثر انگشت از فلاش ال ای دی نیز در زیر دوربین اصلی استفاده کرده و سنسور ضربان سنج را نیز به محلی در سمت راست دوربیت اصلی انتقال داده است تا کاربران بتوانند بدون کمترین مشکلی از آن استفاده نمایند.

در این گوشی هوشمند تنها حسگر اثر انگشت برای احراز هویت کاربران وجود ندارد و سیستم جدیدی به نام اسکن هوشمند نیز در آن قرار داده شده است که سامسونگ آن را با اسکنر عنبیه و تشخیص چهره ادغام کرده و سیستم مدرن و جدیدی را ارائه کرده است که دارای امنیت بالاتری نیز می باشد و می تواند هویت کاربران را در شاریط مختلف شناسایی نموده و در صورت صحیح بودن این اطلاعات قفل گوشی را باز کند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *