#


سیناپتیکس و عرضه حسگر اثر انگشتی که با صفحه نمایش یکپارچه ادغام شده است

13 دسامبر 2017 بدون نظر 1215 بازدید

سیناپتیکس و عرضه حسگر اثر انگشتی که با صفحه نمایش یکپارچه ادغام شده است

سیناپتیکس و عرضه حسگر اثر انگشتی که با صفحه نمایش یکپارچه ادغام شده است

کمپانی سیناپتیکس موفق شد برای نخستین بار حسگر اثر انگشتی را تولید نماید که به صورت یکپارچه ای با صفحه نمایش ترکیب شده است. سیناپتیکس یکی از کمپانی های فعالی است که در زمینه تولید حسگرهای بایومتریک پیشگام بوده و تولیدات خوبی را تا کنون ارائه داده است.

یکی از جدیدترین تولیدات این کمپانی حسگر اثر انگشتی می باشد که به صورت یکپارچه با صفحه نمایش تولید شده است. کمپانی سیناپتیکس حسگر جدید خود را با نام Clear ID FS9500 معرفی کرده است و اعلام کرده این حسگر برای استفاد در گوشی هایی که هیچ گونه حاشیهای در طراحی آن ها وجود ندارد به کار گرفته خواهد شد و در اصل برای این مدل از گوشی ها طراحی شده است. کمپانی هایی که به کار تولید گوشی های هوشمند مشغول هستند می توانند به راحتی این حسگر را در زیر نمایشگر گوشی های خود به کار بگیرند.

سیناپتیکس

سیناپتیکس

سرعتی که حسگر کلیر آیدی سیناپتیکس دارد درست به مانند حسگرهایی است که در حال حاضر در گوشی های هوشمند به کار برده می شوند. مهمترین تفاوتی که با حسگرهای حال حاضر دارد این است که به دلیل وجود در زیر نمایشگر می توانید در شرایط مختلف نیز از آن استفاده کرده و حتی زمانی که دستتان خیس است شاهد عمل کردن این حسگر فوق العاده باشید. سیستم کدنگاری AES در این حسگر به کار رفته است که موجب می شود کاربران از گزینه های امنیتی بسیار زیادی برخوردار باشند و کمپانی های تولید کننده گوشی های هوشمند نیز بتوانند قابلیت های امنیتی متنوعی را در مورد محصولات خود به کار بگیرند.

یکی از مهمترین قابلیت هایی که حسگر کلیر آیدی دارد این است که می توان موجب خاموش یا روشن شدن آن به صورت اختیاری بود. به همین دلیل وقتی که دیگر نیای به این سنسور نداشته باشید می توانید آن را خاموش کرده و دیگر هیچ جایی را روی بدنه گوشی اشغال نخواهد کرد و درست برخلاف سنسورهای حسگری که در محصولات بسیاری به کار رفته می باشد.

قبل از این هم نمونه هایی همچون این حسگر دیده بودیم اما کمپانی سیناپتیکس نخستین شرکتی است که موفق شده تولید این مدل از حسگرهای اثر انگشت را به میزان انبوه برساند و برای حسگرهای خود با پنج کمپانی که درزمینه تولید گوشی های هوشمند فعالیت دارند قرار داد کاری منعقد کرده است. کمپانی سیناپتیکس زمانی که حسگرهای جدید خود را معرفی کرد در خصوص تقاای بسیاری که در مورد صفحه نمایش های اینفینیتی اولد و بدون حاشیه وجود دارد نیز صحبت های بسیاری را کرده است.

سیناپتیکس

سیناپتیکس

این حسگر اثر انگشت یکپارچه با صفحه نمایش در سال۲۰۱۸ میلادی در خصوص مدل های متنوع گوشی های هوشمند به کار خواهد رفت و طبق اطلاعاتی که وجود دارد احتمالا کمپانی سامسونگ اولین شرکتی باشد که از این حسگر درون صفحه ای برای گوشی گلکسی اس۹ خود استفاده نماید. در این میان احتمالات بسیار زیادی مطرح شده است اما قوی ترین این شایعات نشان می دهد که سامسونگ به عنوان یکی از مطرح ترین کمپانی های دنیای تکنولوژی اولین کمپانی استفاده کننده از فناوری جدید سیناپتیکس خواهد بود. استفاده از این سنسور درون صفحه ای موجب می شود تا کاربران بسیاری به سمت استفاده از گوشی های هوشمند سامسونگ بروند و از امکانات جدیدی که در گوشی های هوشمند این کمپانی قرار دارد بهره لازم را ببرند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *