#


سود سونی در سه ماهه اول سال جاری به سه برابر افزایش می یابد!

سود سونی در سه ماهه اول سال جاری به سه برابر افزایش می یابد!
1 آگوست 2017 بدون نظر 577 بازدید

سود سونی در سه ماهه اول سال جاری به سه برابر افزایش می یابد!

توکیو (رویترز) – شرکت Sony Corp ژاپن روز سه شنبه بزرگترین سود خود را در سه ماهه اول سال جاری اعلام کرد و در طول دو دهه از فروش قوی سنسورهای تصویر، این غول الکترونیک را یک قدم به سوی بالاترین سود سالانه خود برده است.

سهام شرکت در حدود ۴۰ درصد در سال جاری به ۹ سال گذشته رسیده است.

موفقیت جعبه دفتر فیلم مرد عنکبوتی نیز بازگشت و موجب افزایش درآمد برای کسب و کارهای تصویری سونی شده است، که در حال انجام یک طرح بازسازی است.

سود در ماه آوریل-ژوئن ۲.۸ برابر به ۱۵۷.۶۱ میلیارد ین (۱.۴۳ میلیارد دلار) افزایش یافته است، که از رکورد قبلی سه ماهه نخست سال جاری ۱۲۱.۳ میلیارد ین در سال ۲۰۰۷ پیشی گرفته است.

نتیجه در مقایسه با یک Thomson Reuters Starmine SmartEstimate از ۱۲۹.۱۴ میلیارد ین کشیده شده از ۱۰ نظر تحلیلگران است

به گفته این شرکت، افزایش سود به طور عمده به دست می آید که کسب و کار سنسور تصویر سونی به ثبات رسیده است که از یک سال پیش از آسیب زلزله رنج می برد.

بخش نیمه هادی سونی، که شامل سنسورهای تصویر است، سود عملیاتی ۵۵.۴ میلیارد ین را به خود اختصاص داده است، با این تفاوت که در مقایسه با سال قبل کاهش ۴۳.۵ میلیارد ین، عملیات در یک کارخانه کلیدی به طور کامل برای پاسخگویی به نیازهای حسگرهای تصویر برای گوشی های هوشمند به پایان رسیده است.

کسب و کار الکترونیک مصرفی نیز سودآور بود، زیرا بر روی تلویزیون های پیشرفته و تلفن های هوشمند متمرکز شده بود و بدون افزایش در مقیاس به کار رفته بود.

با هم، عملکرد قوی در بخش های سونی، سود خود را به سطح طلایی می رساند. با این وجود، تحلیلگران گفتند که این شرکت هنوز برای بلندمدت رشد پیدا نکرده است.

با در نظر داشتن آینده، سونی با استفاده از قدرت مالی تازه به دست آمده خود برای سرمایه گذاری در جذب سرمایه استفاده می کند. روز دوشنبه اعلام کرد که بیشترین توزیع کننده نسخه های انگلیسی زبان “انیمیشن Dragon Ball Z” و “One Piece” را خریداری کرده است.

این شرکت پیش بینی سود ۵۰۰ میلیارد ین در پایان ماه مارس را حفظ کرد.

در حالی که این پیش بینی میانگین ۵۶۲.۱۹ میلیارد ین در بازار است، اما همچنان بالاترین مقدار از سال ۲۰۱۰ بود که ۵۲۶ میلیارد ین در سال ۱۹۹۸ به پایان رسید، در حالی که فروش قوی اولین کنسول بازی پلی استیشن و سایر قطعات الکترونیکی بود. همچنین از جعبه دفتر “Men in Black” بهره مند شد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *