#


سامسونگ گلکسی نوت ۸ در Midnight Black

سامسونگ گلکسی نوت 8 در Midnight Black
2 آگوست 2017 بدون نظر 1147 بازدید

سامسونگ گلکسی نوت ۸ در Midnight Black

آنچه که در سمت چپ شاهد آن هستیم، احتمالا نخستین رقیب قانونی Galaxy Note 8 است که جدیدترین گوشی هوشمندی سامسونگ است که در ۲۳ آگوست اعلام خواهد کرد. ما اطمینان زیادی نسبت به صحت این تصویر داریم، همانطور که انتظار می رود از ( Evan Blass aka @ vleaks)، که سالهاست که گوشی های بی اطلاع را با دقت باور نکردنی نشان می دهد.

با توجه به گزارشات، این Galaxy Note 8 یا Note8، همانطور که سامسونگ میخواهد نام آن را بنویسد Midnight Black است. برای این رکورد، Galaxy S8 که در حال حاضر منتشر شده نیز در این رنگ قرار دارد. این رندر تقریبا شبیه سایر تصاویری است که اخیرا در اطراف وب پخش شده است، نشان دادن یک گوشی بلند با صفحه نمایش دوگانه منحنی و حاشیه بسیار کمی در اطراف آن است.

متاسفانه، در حال حاضر، ما نمی توانیم عقب ان توجه داشته باشیم در هر صورت، شایعات این که پشت گوشی شامل دوربین دوگانه، علاوه بر اسکنر اثر انگشت (à la Galaxy S8) است.

به عنوان یک یادآوری، انتظار می رود Galaxy Note 8 یک صفحه نمایش ۲۱۶۰ x 4428 پیکسل در حدود ۶.۳ اینچ داشته باشد که تقریبا قطعا بزرگترین گوشی به رغم ظاهر نازک آن به شمار می آید. این دستگاه جدید احتمالا دارای پردازنده های متفاوت در داخل است، بسته به بازار – در ایالات متحده، باید توسط Qualcomm Snapdragon 835 CPU نصب شود، در حالی که Chipset Exynos 8895 ممکن است در داخل مدل بین المللی یافت شود.

بنابراین، در مورد طراحی نسل بعدی گلکسی نوت سامسونگ تا چه حد فکر میکنید؟ آیا این گوشی شما را به هیچ وجه شگفت اور نمیکند؟

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *