#


سامسونگ و عرضه هدفون بی سیم Gear IconX2018

3 ژانویه 2018 يك نظر 1695 بازدید

سامسونگ و عرضه هدفون بی سیم Gear IconX2018

سامسونگ و عرضه هدفون بی سیم Gear IconX2018

کمپانی کره ای سامسونگ که سعی دارد محصولات خوب و با کیفیتی را تولید نماید و در این راه موفق نیز بوده است؛ این بار سامسونگ هدفون بی سیم خود را با نام Gear IconX معرفی نموده است که در واقع نسخه سال۲۰۱۸ می باشد و با عرضه این محصول تصمیم دارد به عنوان یک رقیب پر قدرت وارد بازار هدفون های بی سیم شده و رقبای خود را از میان بردارد.

حذف جک۳.۵ میلی متری از گوشی های هوشمند به وسیله اپل آغاز شد و این مساله برای زمانی بود که اپل طی مراسمی به رونمایی از آیفون۷ پرداخت. آن روزها کسی فکرش را هم نمی کرد که کمپانی های دیگر نیز از این روند پیروی کرده و جک۳.۵ میلی متری از کلیه گوشی های هوشمند کنار گذاشته شود.

در میان تمام کمپانی ها تنها سامسونگ است که همچنان در گوشی های هوشمند خود از این جک استفاده کرده است و گلکسی نوت۸ و گلکسی۸ و۸ پلاس به خوبی وجود این جک را نشان می دهند.

حذف جک۳.۵ میلی متری از گوشی ها موجب شد تا کمپانی های مختلف به طراحی و تولید هدفون های بی سیم روی آورده و بازار این محصول توسعه چشمگیری پیدا کند. در حال حاضر هدفون های بی سیم متنوعی در بازار وجود دارد که کارایی آن ها از طریق بلوتوث بوده و می تواند نیاز کاربران را پاسخگو باشد.

کمپانی سامسونگ علیرغم اینکه همچنان در گوشی های هوشمند خود از این جک استفاده می کند اما سعی کرده با تولید یک محصول فوق العاده در زمینه هدفون های وایرلس واقعی که به نام هدفون آیکون ایکس نامگذاری شده است در این زمینه نیز به عنوان یک کمپانی پیشتاز عمل نماید. کمپانی سامسونگ اعلام کرده به زودی این هدفون در تمام جهان عرضه خواهد شد و در واقع این مدل جدید به نحوی طراحی شده است که کلیه نقص های موجود در نسخه قبلی آن نیز از میان برداشته شده است.

اغلب افراد برای استفاده از هدفون درون گوشی مشکل دارند چرا که برخی از آن ها به سرعت از گوش بیرون می آید و خوب در جای خود قرار نمی گیرد. در حال حاضر هدفون های وایرلس واقعی که دارای تنوع بسیاری هستند و از سوی کمپانی های مختلفی تولید شده اند نشان داده که یک گزینه بسیار مناسب برای این دسته از افراد محسوب می شوند و در میان مدل های متنوع هدفون های وایرلس واقعی سامسونگ بهترین گزینه ای است که به راحتی درون گوش جای گرفته و می تواند کاربرد مناسبی داشته باشد.

این هدفون جدید سامسونگ به راحتی درون گوش قرار می گیرد و کاربران می توانند با خیال راحت به ورزش و یا انجام فعالیت های مختلف بپردازند و اطمینان داشته باشند که هرگز از گوش آن ها در نخواهد آمد.

در درون جعبه هدفون جدید سامسونگ سه سری مختلف قرار داده شده است که در کنار ان ها سه حلقه پلاستیکی نیز قرار دارد که دارای سه سایز مختلف می باشد. سری های موجود به دلیل داشتن اندازه متفاوت این قابلیت را دارد که با سایز گوش شما هماهنگ شده و به راحتی درون گوش قرار بگیرد.

هدفون وایرلس واقعی آیکون ایکس سامسونگ دارای طراحی بسیار زیبایی است . این هدفون جذاب علیرغم دارا بودن تمام تجهیزاتی همچون درایورهای صدا، میکروفون، باتری و دیگر موارد در درون این گوشی های کوچک توانسته ظاهر آن را نیز به شکلی بسیار زیبا و جذاب طراحی نماید.

طراحی هدفون آیکون ایکس سامسونگ

در طراحی این هدفون جدید سامسونگ از حافظه۴ گیگابایتی استفاده کرده است که کاربران می توانند آهنگ های مورد نظر خود را درون هدفون ریخته و بدون اینکه نیازی به گوشی تلفن همراه خود داشته باشند می توانند از روی خود هدفون آهنگ ها را گوش کنند.

در طراحی هر کدام از گوشی های هدفون آیکون ایکس از یک تاچ پد استفاده شده است که با استفاده از آن می توانید آهنگ ها را تحت کنترل خود در بیاورید. زمانی که بر روی تاچ پد یک بار ضربه بزنید آهنگ به طور کامل قطع خواهد شدو اگر ضربه شما دوبار باشد در واقع تمایل دارید که به آهنگ بعدی بروید.

با سه بار ضربه زدن روی تاچ پد به هدفون خود دستور می دهید که به آهنگ قبلی برود و اگر انگشت خود را کمی بیشتر روی تاچ پد نگه دارید در این صورت دستیار صوتی خود را فعال خواهید کرد. اگر آهنگ ها را بر روی حافظه خود هدفون ریخته اید و در حال گوش دادن هستید می توانید با دو ضربه به تاچ پد لیست دیگری را برای پخش فعال نمائید.

در این هفون زیبا از سوایپی استفاده شده است که می توانید آن را به سمت بالا یا پائین حرکت داده و صدای هدفون را مدیریت کنید. البته باید بگوئیم بر روی هر دو گوشی هدفون آیکون ایکس تمام این موارد قابلیت اجرا دارد و کاربران می توانند هر کدام از گوشی ها را که راحت بودند برای انجام این تنظیمات استفاده نمایند.

در هدفون نسل قبلی سامسونگ باتری آن عمر کوتاهی داشت و در برقراری ارتباط با گوشی هوشمند دچار مشکل می شد اما کمپانی عظیم سامسونگ سعی کرده در  نسخه جدید هدفون های خود این مشکلات را بر طرف نماید.

باتری هدفون آیکون ایکس

اندازه باتری این هدفون بسیار کوچک می باشد اما کارایی بالایی را دارد و توانسته عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان بدهد. با یکبار شارژ کامل باتری این هدفون می تواند بین شش تا هفت ساعت به کار گرفته شود. البته باید توجه داشته باشید که در صورت پخش آهنگ از روی گوشی عمر باتری بسیار کم می شود اما اگر آهنگ ها را در حافظه خود هدفون ریخته و گوش کنید مدت زمان بیشتری می توانید از آن استفاده نمائید.

برای اینکه بتوانید هدفون خود را شارژ کنید باید آن را درون کیس هدفون قرار دهید تا شارژ آن کامل شود. در بخش جلویی این کیس دو چراغ تعبیه شده است که مخصوص هر کدام از هدفون ها بوده و نشانگر این است که هدفون ها تا چه میزان شارژ شده اند. زمانی که چراغ ها سبز شدند می توانید هدفون ها را برداشته و مورد استفاده قرار دهید.

سامسونگ برای شارژ کردن کیس هدفون از درگاه یو اس بی نوع سی استفاده کرده است که چراغی هم برای آن در نظر گرفته شده است. این چراغ در پشت دستگاه می باشد و به کاربران نشان می دهد وضعیت شارژ کیس تا چه میزان می باشد.

در خصوص مشکل برقراری ارتباط با گوشی هوشمند که در نسخه قبلی نیز وجود داشت سامسونگ تمهیداتی را اندیشیده است تا در نسخه جدید این مشکل نیز برطرف شود. در نسخه پیشین این هدفون برای نخستین بار که قرار بود هدفون به گوشی هوشمند متصل شود کمی زمان باید صرف می شد اما از دفعات بعدی کاربر می توانست هدفون ها را از کیس خارج کرده و درون گوش خود قرار دهد در این صورت به سادگی هدفون به گوشی وصل می شد و دیگر مشکلی برای کاربر ایجاد نمی کرد. البته سامسونگ در خصوص نسخه جدید هدفون خود این مشکل را کاملا از میان برداشته و دیگر برای برقراری ارتباط با گوشی هوشمند خود هیچ مشکلی ندارید.

برای اینکه بتوانید آهنگ هایی را که انتخاب کرده اید به هدفون انتقال دهید باید آن را به وسیله آداپتوری که در داخل جعبه هدفون وجود دارد به گوشی خود متصل کنید و هر آهنگی را که می پسندید درون حافظه هدفون خود بریزید. البته اگر کیس شارژ هدفون را به کامپیوتر شخصی خود متصل کنید و با استفاده از نرم افزار مخصوص که تنها برای این هدفون طراحی شده است می توانید کار انتقال آهنگ ها را انجام دهید.

با اتصال این هدفون ها به گوشی هوشمند می توانید کلیه تنظیمات مربوط به آن را انجام دهید و یا در گوشی هوشمند خود اپلیکیشن سامسونگ هلث را نصب کرده و آن را با هدفون آیکون ایکس خود به صورت یکپارچه در بیاورید و در زمان ورزش کردن از آن استفاده نمائید و کلیه فعالیت های بدنی خود را مورد بررسی قرار دهید.

سامسونگ در هدفون جدید خود ویژگی های بسیاری را قرار داده است که یکی از مهمترین آن ها مربی می باشد. این مربی به شما اطلاع می دهد مدت زمانی که در حال ورزش هستید چه میزان می باشد و و علاوه بر آن به شما پیشنهاداتی می دهد که در بالا بردن سطح سلامتی شما تاثیر بسیار زیادی دارد.

این مربی مجازی می تواند در تقویت روحیه شما نیز تاثیر داشته باشد و زمان هایی که دچار کمبود انگیزه می شوید به شما جملات انرژی بخشی را می گوید تا دوباره ورزش خود را شروع کنید و این بار با انگیزه بالاتری به انجام این کار بپردازید.

کیفیت صدایی که برای این هدفون ها در نظر گرفته شده است بسیار عالی بوده و تمام صداهای پخش شده به وسیله این هدفون دارای وضوح بالایی هستند. این هدفون قابلیت عملکرد خوبی در ارائه صدای زیر، میانه و بم دارد و می تواند به عنوان یک گزینه مناسب برای افراد در نظر گرفته شود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *