#


ساخت صفحه نمایش گوشی های هوشمند هواوی به وسیله ال جی

7 آوریل 2018 بدون نظر 1513 بازدید

ساخت صفحه نمایش گوشی های هوشمند هواوی به وسیله ال جی

ال جی و تولید صفحه نمایش گوشی های هوشمند هواوی

کمپانی ال جی بخش بزرگی از بازار تلویزیون های اولد را برای خود ثبت کرده است و در حال حاضر نیز در پی آن است تا بتواند سهم بیشتری ار بازار صفحه نمایش های گوشی های هوشمند را به خود اختصاص دهد.

ال جی پیش تر صفحه نمایش خمیده ی گوشی هوشمند هواوی میت آر اس پورشه دیزاین را تولید کرده است. این نخستین باری می باشد که صفحه نمایشی که به وسیله ال جی کره ای ساخته شده در خصوص گوشی های هواوی مورد استفاده قرار می گیرد. به دلیل اینکه هواوی به عنوان دومین سازنده ی گوشی های هوشمند در جهان شناخته می شود همکاری با کمپانی ال جی می تواند برای آن رضایت بخش به نظر برسد.

در برخی مواقع تولید گوشی های هوشمند می تواند مشارکت های جالبی را در پی داشته باشد و موجب شود چند کمپانی با یکدیگر مشارکت و همکاری داشته باشند. در این خصوص می توانیم از سامسونگ کره ای نام ببریم که به عنوان رقیبی سرسخت برای اپل آمریکایی توانسته چیپ ها و صفحه نمایش های مورد نیاز برای برخی از مدل های آیفون تامین نماید، و یا کمپانی سونی که با کمپانی وان پلاس همکاری کرده و قطعات دوربین مورد نیاز برای گوشی های هوشمند این کمپانی فراهم کرده و یا با دیگر کمپانی های سازنده گوشی هوشمند همکاری نموده است. در در حال حاضر کمپانی ال جی نیز با کمپانی هواوی قرارداد همکاری بسته و صفحه نمایش های اولد مورد نیاز برای هواوی میت آر اس پورشه دیزاین را تولید خواهد کرد.

کمپانی ال جی بخش بزرگی از بازار صفحه نمایش های اولد را به وسیله تولید تلویزیون های اولد به نام خود ثبت نموده است؛ این کمپانی در بازار گوشی های هوشمند نیز توانسته سهم قابل توجهی را از بابت پنل های اولد به دست بیاورد. اما اینگونه به نظر می رسد که این کمپانی قصد دارد سهم بیشتری را در خصوص صفحه نمایش گوشی های هوشمند را به خود اختصاص دهد و در بازار این محصولات جایگاه بهتری را برای خود به دست بیاورد. علت این مساله هم این است که هواوی صفحه نمایش هایی که این کمپانی کره ای تولید کرده را در خصوص سوپر گوشی گران قیمت و۲۰۰۰ دلاری خود در نظر گرفته است.

یکی از ویژگی های مهم سوپر گوشی جدید هواوی این است که دارای حسگر اثر انگشت در زیر صفحه نمایش می باشد، این سنسور به احتمال زیادی به وسیله سیناپتیک تولید شده که حسگر زیر صفحه نمایش گوشی هوشمند ویوو اپکس را نیز تولید کرده است اما این گونه به نظر می رسد که نمایشگر نیازمند پیکربندی ویژه ای است تا سنسور تعبیه شده در زیر آن به خوبی بتواند عمل نماید و کارکرد خوبی داشته باشد. همین مساله موجب می شود تا به احتمال خیلی زیادی ال جی بتواند در بازار گوشی های هوشمند با حسگرهایی که در زیر صفحه نمایش جای می گیرند نام خود را بیش از حال حاضر مطرح سازد.

هم اکنون کمپانی ال جی فقط صفحه نمایش های میت آر اس پورشه دیزاین را در دست تولید برای کمپانی هواوی دارد. به دلیل این که این دستگاه هوشمند دارای قیمت بالایی است به احتمال خیلی زیاد تعداد زیادی از آن نمی توانند به فروش برسند. دلیل این مساله نیز می تواند این نکته باشد که هواوی از سوپر گوشی جدید خود استفاده می کند تا تستی برای پیشرفت های این کمپانی کره ای در زمینه صفحه نمایش های اولد باشد تا بتواند از این پیشرفت در خصوص دیگر گوشی های هوشمند خود نیز استفاده نماید و اگر این کمپانی کره ای بتواند خود را به اثبات برساند از صفحه نمایش هایی که تولید می کند در گوشی های دیگری با ارقام بالاتری استفاده می گردد و این نکته می تواند موفقیت زیادی را برای ال جی در پی داشته باشد.

کمپانی هواوی هم اکنون به عنوان دومین سازنده ی گوشی های هوشمند در جهان شناخته می شود در حالی که کمپانی ال جی در لیستی که برای پنج تولیدکننده برتر در جهان معرفی شده دیده نمی شود. با در نظر گرفتن این مساله که ال جی به تازگی بحرانی داخلی را تجربه کرده است و به نظر می آید که گوشی هوشمند ال جی جی۷ را در لحظات آخر باز هم باید مورد طراحی قرار دهد به احتمال خیلی زیادی این مشارکت تازه با کمپانی هواوی برای ال جی کره ای اهمیت بسزایی خواهد داشت و یکی از برنامه های بسیار مهم این کمپانی به شمار خواهد رفت.

ال جی با موفقیت در تولید این نوع از صفحه نمایش ها می تواند نام خود را در بین تولیدکنندگان برتر صفحه نمایش های اولد قرار دهد و مسلما با این کار می تواند موفقیت های دیگری را نیز برای خود کسب نماید و همکاری های دیگری داشته باشد و یا کمپانی هواوی صفحه نمایش مورد نیاز برای دیگر گوشی های هوشمند خود را به این کمپانی سفارش خواهد داد. حال باید منتظر ماند و دید که ال جی در خصوص تولید این دسته از صفحه نمایش ها چه اقداماتی را انجام خواهد داد و نتیجه ای که از این همکاری به دست می آید تا چه اندازه موجب رضایت مندی این کمپانی خواهد بود.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *