#


رونمایی از کامپیوتر گیمینگ GL12 ایسوس در نمایشگاه CES2018

15 ژانویه 2018 بدون نظر 1739 بازدید

رونمایی از کامپیوتر گیمینگ GL12 ایسوس در نمایشگاه CES2018

رونمایی از کامپیوتر گیمینگ GL12 ایسوس در نمایشگاه  CES2018

در جریان برگزاری نمایشگاه CES2018 کمپانی های بسیاری محصولات دیجیتالی جدید خود را رونمایی کردند که در این بین نام ایسوس نیز مشاهده شد. این کمپانی توانست در نمایشگاه دستاوردهای دیجیتالی از کامپیوتر گیمینگ خود با نام GL12 رونمایی به عمل آورد. چندی است که ایسوس به گیمرها و محصولاتی که این حوزه را پوشش می دهند توجه بسیار زیادی را نشان داده است.

در نمایشگاه دیجیتالی که به تازگی برگزار شده بود کمپانی ایسوس موفق شد تا حضور بسیار موثری را از خود نشان دهد. این کمپانی موفق شده تا تولیدات بسیاری را که به حوزه گیمینگ مربوط است در این نمایشگاه معرفی نماید که مسلما توانسته نظر افراد و کاربران بسیاری را در این حوزه به خود اختصاص دهد.

کمپانی ایسوی در نمایشگاه CES  موفق شد نخستین محصول گیمینگ خود را که دسکتاپی بسیار قدرتمند بوده و برای انجام بازی می باشد با نام ROG STRIX GL12 رونمایی کند. ایسوس در خصوص ای دسکتاپ پر قدرت خود اشاره کرده پردازنده شش هسته ای به کار رفته در آن از نسل هشتم اینتل Core i7 می باشد که موجب می شود کاربران نمونه بسیار قدرتمندی را داشته باشند. این دسکتاپ می تواند به صورت پیش فرض تا بالاترین سرعت کاری۴.۸ گیگا هرتز کارایی داشته باشد و تا این میزان اورکلاک گشته است.

در خصوص مدل دقیق این پردازنده هنوز اطلاعات دقیقی از سوی ایسوس منتشر نشده است اما اگر بخواهیم مشخصاتی را که ذکر شده در نظر بگیریم می توانیم بگوئیم که احتمالا این پردازنده Core i7-8700K اینتل می باشد که قرار بوده در سه ماهه سوم سال۲۰۱۸ عرضه شود. در خصوص بخش گرافیکی این دسکتاپ باید بگوئیم کلیه فعالیت های پردازشی آن بر عهده پردازنده پر قدرت GTX1080  انویدیا می باشد که می تواند کلیه اطلاعات و بازی ها را به بهترین شکل پردازش نماید و پاسخگویی مناسبی برای کارهای گرافیکی بازی ها داشته باشد.

علاوه بر قسمت هایی که مربوط به پردازنده های دسکتاپ جی ال۱۲ است ایسوس اعلام کرده در خصوص این کامپیوتر امکان تعویض راحت و با سرعت حافظه هایی که برای ذخیره سازی اطلاعات است وجود دارد و کاربران می توانند این کار را به راحتی انجام دهند. کاربران در صورت تمایل می توانند کامپیوتر دسکتاپ جی ال۱۲ خود را به بالاترین حافظه یعنی۵۱۲ گیگابایت حافظه اس اس دی مجهز کنند. در کنار این میزان حافظه ذخیره سازی۲ ترابایت هارد دیسک نیز برای آن در نظر گرفته شده است که کاربران می توانند در صورت نیاز به آن دسترسی کاملی داشته باشند.

برای کارایی بهتر و عملکرد با کیفیت تر ایسوس در این دسکتاپ از پلتفرم آنورا سینک استفاده کرده است تا تصاویر بهتر از قبل با یکدیگر همگام سازی شوند و کلیه وسایل جانبی به وسیله این تکنولوژی نورپردازی شوند. در قسمت کناری و شفاف این کامپیوتر رومیزی به دلیلی پشتیبانی از آنورا نورپردازی انجام شده و می تواند شانزده میلیون رنگ را در کنار یکدیگر به زیبایی نشان دهد. پلتفرم آنورا به کار رفته در این دسکتاپ این قابلیت را دارد که الگو و رنگ های ویژه ای را در میان کلیه دستگاه هایی که به این کامپیوتر متصل هستند همچون موس و صفحه کلید و مانیتور و یا حتی کیس به نمایش گذاشته و آن ها را با کیفیت بسیار بالایی نشان دهد.

کمپانی ایسوس برای اینکه کامپیوتری زیبا و جذاب را طراحی کند برای بدنه آن از خطوطی استفاده کرده است که بسیار تیز می باشند. این کمپانی اعلام کرده این سبک از طراحی می تواند کمی خشن و نامتعارف به نظر برسد ولی گیمرهای بسیاری هستند که نظرشان جلب این طراحی می شود و از آن استفاده خواهند کرد.

ایسوس اعلام کرده از ماه آوریل کاربران و گیمرها می توانند این دسکتاپ قدرتمند را به صورت رسمی خریداری نمایند البته نا گفته نماند هنوز اطلاعات دقیقی در خصوص قیمت این دستگاه از سوی ایسوس اعلام نشده است اما به احتمال زیاد قیمت مناسبی برای آن در نظر گرفته خواهد شد تا کاربران بتوانند از آن نهایت استفاده را داشته باشند. علاقه مندان باید منتظر بمانند تا ایسوس اطلاعات بیشتری را از این محصول خود منتشر نماید تا در صورت تمایل برای خرید آن اقدام نمایند. این دسکتاپ پر قدرت گزینه ای ایده آل برای گیمرها و علاقه مندان به بازی های کامپیوتری به شمار می رود که می توانند از آن نهایت استفاده را داشته باشند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *