#


رونمایی از سامسونگ گلکسی نوت ۸

گلکسی نوت 8
23 جولای 2017 بدون نظر 1295 بازدید

رونمایی از سامسونگ گلکسی نوت ۸

Galaxy Note 8 در آواخر ماه اگست رونمایی خواهد شد

هفته پیش DJ Koh مدیرعامل بخش موبایل سامسونگ در حضور خبرنگاران در تایوان اعلام کرد که سامسونگ، Note 8 را در اواخر ماه اگست منتشر خواهد کرد اما تاریخ دقیقی اعلام نکرد و تاریخ عرضه در بازار فروش بسته به محل فروش در ماه های اکتبر و سپتامبر  است.

چون نوت ۷ ناموفق بود و ضربه بزرگی به کمپانی سامسونگ وارد کرد، نوت ۸ از همه نوت های قبل از خود مهمتر و جنجال برانگیزتر خواهد بود.

ویژگی مشترک تمام نوت ها

. نوت پرچمدار سامسونگ است و برای کاربرانی قدرتی است.
. نوت یک قلم دیجیتال به نام S Pen همراه است.
. نوت پیشرفته ترین و گران ترین گوشی است که سامسونگ هر ساله به فروش می رساند.
. نوت همیشه کمی بزرگتر از گلکسی اس ۸ است.

چرا نوت ۸ اینقدر اهمیت دارد؟؟؟

۱ . بعد از نوت ۷ که به علت مشکل در باتری دو بار جمع آوری شدند، نوت ۸ یک امتحان بسیار بزرگ برای خانواده نوت خواهد بود.
۲ . سامسونگ می تواند بر روی بزرگترین مشکل S8 یعنی قرار موقعیت سنسور اثر انگشت در پشت گوشی به خوبی کار کند.
این اسکنر اثر انگشت، که برای باز کردن قفل گوشی و استفاده از برنامه های PayPal Samsung و Android Pay استفاده می شود، می تواند زیر صفحه نمایش قرار بگیرد و یا در مرکز پشت گوشی قرار گیرد که در گوشی های مثل Google Pixel, LG G6 و Huawei P10 به خوبی کار می کند ولی در گلکسی اس ۸ در سمت چپ لنز دوربین قرار گرفته که همین دسترسی به آن را کمی مشکل می کند.
۳ . هر سال، نوت و آی فون برای پیش فروش قرار می گیرند با این تفاوت که امسال با توجه به این که دهمین سالگرد آی فون است انتظار می رود اپل تغییرات بزرگی در گوشی جدید خود یعنی آی فون ۸ ایجاد کند. احتمالا رقابت بین آی فون و نوت بسیار شدیدتر از قبل خواهد شد.

آنچه ما درباره نوت ۸ می دانیم:

برنامه قوی فرمان صوتی Bixby :

سامسونگ این را تایید نکرده است، اما گفته است که برنامه فرمان صوتی Bixby در گوشی های سامسونگ و همچنین سایر دستگاه های دیگر قابل استفاده است. در حال حاضر برنامه فرمان صوتی سامسونگ بر روی تمامی گوشی های Galaxy S8 قابل دسترسی است. به نظر می آید که در نوت ۸ یک دکمه فیزیکی نیز برای Bixby قرار داده اند.
غول الکترونیک امیدوار است که Bixby را به یک سیستم با نفوذ و کارایی بالا تبدیل کند تا با سایر رقبا یعنی Amazon Alexa, Google Assistant, Apple Siri, Microsoft Cortana رقابت کند.

رونمایی از نوت 8

نوت ۸ از تست جدید باتری سامسونگ استفاده می کند:

سامسونگ این چک لیست بهبود یافته را به عنوان بخشی از یک تست اندازه گیری میزان امنیت باطری پس از کشف خلا در آزمایش باتری که منجر به شکست Note 7 شد ، ایجاد کرد.

این نوآورانه خواهد بود

DJ Koh مدیرعامل بخش موبایل سامسونگ گفت : من یک Note 8 بهتر، ایمن تر و بسیار نوآورانه خواهم آورد.

رونمایی از نوت 8

امکان دارد نوت در ۲۳ آگوست رونمایی و در سپتامبر و اکتبر به دست مشتری برسد:

سامسونگ تاریخ دقیق راه اندازی را به بیان نکرده، اما شایعات به ۲۳ آگوست اشاره دارند (یکی از شایعات قبلی به ۲۶ آگوست اشارره دارد. سامسونگ همچنین شهری قرار است در آن نوت ۸ رونمایی شود را بیان نکرده، اما شایعات نشان می دهد که در نیویورک قرار دارد، یعنی جایی که سامسونگ چندین رویداد را برگزار کرده است.

شایعات درباره نوت ۸:

احتمالا نوت ۸ دو دوربین پشت دارد:

همه می دانند که سامسونگ همیشه بهترین دوربین های خود را برای خانواده نوت نگه می دارد. تحلیلگر KGI Securities و Ming-Chi تایید کردند که ممکن است نوت ۸ دو دوربین پشت داشته باشد. بزرگترین و قابل توجه ترین تغییر در طراحی از گلکسی S8 به Note 8، دوربین دوگانه نوت است.

S Pen می تواند یک بلندگوی داخلی داشته باشد

سال ها منتظر تغییری باحال در قلم S Pen بودیم مثل وقتی به قبم ضربه بزنیم صفحه پاک شود. شایعه ای مبنی بر این است که در S Pen یک بلندگو داخلی وجود دارد، حتی ممکن است امکانات بیشتری هم داشته باشد.

ساخت صفحه نمایش حساس به فشار دهید:

شایعاتی مبنی بر اینکه نوت ۸ صفحه نمایش حساس به فشار دارد نیز وجود دارد، بر اساس اطلاعاتی که یکی از سرمایه گذاران در کره ای این گفته تایید شده است.

صفحه نمایش ۶.۴ اینچی:

Note 8 دارای صفحه نمایش ۶.۴ اینچی یعنی کمی بزرگتر از صفحه ۶.۲ گلکسی S8 Plus است. البته صفحه نمایش ۶.۴ اینچی بر روی بدن بسیار بزرگتر از بدنه S8 Plus قرار دارد.
احتمالا سامسونگ رزولوشن صفحه نمایش نوت ۸ را بالا خواهد برد. زمزمه هایی وجود دارد که نوت ۸ دارای رزولوشن صفحه نمایش ۴k است که با این امکانات نوت ۸ می تواند یک هدست VR بسیار خوب هم باشد. ولی از سوی دیگر امکان دارد سامسونگ نخواهد فرق زیادی بین نوت ۸ و گلکسی اس ۸ بگدارد وصفحه نمایشی مثل صفحه نمایش گلکسی اس ۸ بر روی ان قرار دهد.

رونمایی از نوت 8

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *