#


رونمایی از ذن فون مکس ایسوس با باتری۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی

1 مارس 2018 بدون نظر 1599 بازدید

رونمایی از ذن فون مکس ایسوس با باتری۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی

ایسوس و رونمایی از ذن فون مکس مجهز به باتری۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی

کمپانی ایسوی که در زمینه تولید لپ تاپ و کامپیوترهای رومیزی فعالیت گسترده ای دارد طی سال های اخیر در زمینه تولید گوشی های هوشمند نیز توانسته عملکرد خوبی را از خود نشان دهد. این کمپانی در کنگره جهانی موبایل که در بارسلون آغاز به کار کرد از جدیدترین گوشی هوشمند خود به نام ذن فون مکس رونمایی نمود. یکی از ویژگی های این گوشی هوشمند باتری آن می باشد که دارای ظرفیت۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی می باشد. این گوشی هوشمند از لحاظ طراحی ظاهری شباهت بسیار زیادی به ذن فون مکس پلاس دارد اما این گوشی هوشمند جدید دارای دوبین دوگانه ای می باشد که به صورت عمودی چیدمان شده اند.

دو گوشی جدید ایسوس از لحاظ مشخصات تفاوت های بسیاری دارند؛ در طراحی ذن فون مکس از فلز استفاده شده است و دوربین دوگانه آن در پنل پشتی در کنار فلاش ال ای دی قرار گرفته است و در این پنل حسگر اثر انگشت قرار داده شده است. این گوشی جدید در سمت راست خود دارای کلیدهای فیزیکی می باشد و در پنل پشتی و در قسمت زیر حسگر اثر انگشت نام تجاری این کمپانی حک گردیده است. در خصوص صفحه نمایش این گوشی هوشمند ایسوس از گوشه های گرد استفاده کرده است و حاشیه های زیادی نیز در اطراف صفحه نمایش دیده می شود که برای یک گوشی هوشمند با این قیمت بسیار عادی و مناسب می باشد.

صفحه نمایشی که ایسوس در مورد ذن فون مکس به کار برده توانسته حدود۸۲ درصد از پنل جلویی این گوشی را به خود اختصاص دهد. البته باید بگوئیم که صفحه نمایش این گوشی به ابعاد۵.۷ اینچی می باشد که از یک شیشه۲.۵ بعدی برای پوشاندن آن استفاده شده است. در این گوشی هوشمند از پردازنده۶۴ بیتی اسنپدراگون۴۳۰ استفاده شده است که در کنار آن حافظه رم۲ یا۳ گیگابایتی تعبیه شده است. میزان حافظه ذخیره سازی این گوشی۱۶ یا۳۲ گیگابایت می باشد که می تواند گزینه مناسبی برای این گوشی هوشمند باشد.

ایسوس از دو دوربین با سنسورهای۱۳ و۱۶ مگاپیکسلی برای دوربین اصلی آن استفاده کرده است و دوربین سلفی این دستگاه نیز دو دوربین با سنسورهای۱۳ و۸ مگاپیکسلی قرار داده شده است که می تواند گزینه ای مناسب برای استفاده کاربران در طول روز باشد. باتری در نظر گرفته شده برای این گوشی هوشمند دارای ظرفیت۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی می باشد و نمی توان آن را تعویض کرد.

ایسوس در مورد این دستگاه از دو درگاه سیم کارت استفاده کرده است و سیستم عامل در نظر گرفته شده برای آن اندروید۸.۰ می باشد که به همراه پوسته ZenUI5.0 از پیش بر روی ذن فون مکس نصب شده قرار دارد و می تواند عملکرد خوبی را از خود نشان دهد. گوشی هوشمند و جدید ایسوس در سه رنگ مشکی و طلایی و قرمز معرفی خواهد شد ولی کمپانی ایسوس ابتدا این گوشی را در کشور روسیه عرضه خواهد کرد و قیمت نسخه پایه این گوشی که دارای دو گیگابایت رم است۲۳۱ دلار می باشد که البته این قیمت برای عرضه در کشور روسیه است و احتمال در کشورهای دیگر قیمت این گوشی بالاتر باشد.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *