#


تریلر رونمایی از دو هیرو جدید دوتا ۲ در آپدیت The Dueling Fates …

هیرو جدید دوتا 2
4 سپتامبر 2017 بدون نظر 3219 بازدید

تریلر رونمایی از دو هیرو جدید دوتا ۲ در آپدیت The Dueling Fates …

رونمایی از دو هیرو جدید دوتا ۲ در آپدیت بزرگ ” The Dueling Fates ” …

هفته گذشته ، در اختتامیه مسابقات جهانی دوتا ۲ ، مهم ترین خبری که در سالن مسابقات پخش و تایید شد ،  آمدن یک آپدیت بزرگ و رونمایی از دو هیرو جدید دوتا ۲ برای بازی در آپدیت ” The Dueling Fates ” بود .

هیرو جدید دوتا 2

آپدیت بزرگی که با خود دو هیروی جدید به بازی اضافه می کند . اما متاسفانه در مراسم اختتامیه مراسم ، اطلاعاتی کمی از آن منتشر شد و تنها یک تیزر از آن پخش شد که اطلاعات دقیقی ، مبنی بر اینکه ویژگی ها و مشخصات این دو هیرو چیست ، به ما نداده است . هم چنین علاوه بر این دو هیرو جدید در آپدیت ” The Dueling Fates ” ، تغییرات بزرگ دیگری نیز ، در بخش های مختلف بازی ایجاد خواهد شد ، درست مانند آپدیتی که آخرین هیروی جدید بازی یعنی Monkey King همراه آن به دوتا ۲ اضافه شد و همراه آن تغییرات زیادی نظیر جابه جایی Roshan و هم چنین در Bounty ها و Jungle جابه جایی هایی ایجاد شده بود .

هیرو جدید دوتا 2

البته فکر نمی کنم تغییرات آن چنانی در مپ به وجود بیاید ، اما طبق فایل های بی استفاده ای که در بازی دوتا ۲ با آپدیت های قبلی منتشر شده ، به وجود آمده است و هنوز در بازی تغییر چندانی دیده نشده است . احتمال تغییرات در بخش Jungle و Fog بازی ، بسیار زیاد خواهد بود ، که همه این ها جز آمدن دو هیروی جدید فقط یک احتمال می باشد . این آپدیت بزرگ با نام ” The Dueling Fates ” منتشر خواهد شد .

در ادامه این پست شما را به دیدن تریلر رونمایی از این دو هیرو دعوت می کنم ، هم چنین سعی می کنیم ، اخبار بیش تر راجع به آپدیت های بزرگ بعدی بازی را ، به محض انتشار ، برای شما  دوستان عزیز آماده کنیم .

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *