#


دیجیتال مارکتینگ چیست ؟

دیجیتال مارکتینگ
24 آوریل 2019 بدون نظر 2487 بازدید

دیجیتال مارکتینگ چیست ؟

با پیشرفت های زندگی بشر امروزه زندگی بیش تر به سمت دیجیتال بودن می رود . کسب و کارها نیز سراز فضای مجازی دراوردند و برای محصولات خود تبلیغاتی را صورت می دهند . در ادامه این مطلب به بررسی دیجیتال مارکتینگ می پردازیم .

به صورت کلی دیجیتال مارکتینگ و یا بازاریابی دیجیتال به فعالیت هایی گفته می شود که با بهره یگری از وسایل و ابزارهای دیجیتالی خدمات یک محصول دیگر را تبلیغ می کنند. به صورت کلی دیجیتال مارکتینگ نمونه مدرن تری از همان بازاریابی های قدیمی و سنتی بوده است.

در دیجیتال مارکتینگ با بهره گیری از ابزارهایی که در اینترنت وجود دارد می توان محصولات و خدمات یک شرکت را برای دیگران ارائه و معرفی کرد. بازاریابی دیجیتال به صورت کلی به ابزارهای اینترنتی وابسته است برای مثال برای تبلیغ کردن یک محصول از شبکه های اجتماعی استفاده می کنیم.

دیجیتال مارکتینگ ابزارهای متفاوتی دارد که عبارتند از : بهینه سازی سایت ها برای موتورهای جست و جو ،شبکه های اجتماعی ، موتورهای جست و جو ،بازاریابی ایمیلی ،بازاریابی ویدئویی ، بازاریابی چریکی و تبلیغات اینترنتی .

دیجیتال مارکتینگ

مزایای استفاده از دیجیتال مارکتینگ چیست؟

برای دیجیتال مارکتینگ همان طور که قبلا بیان شد نیاز داریم تا حتما از ابزارهای دیجتالی استفاده کنیم . کسب و کارها امروزه نمی توانند به راحتی اعتماد مردم را جلب کنند. خود مردم و کاربران نیز بیش تر وقت خود را در شبکه های اجتماعی می گذارنند و بیش تر به همان کامنت ها در شبکه های اجتماعی توجه دارند . شبکه هاب اجتماعی به صورت کلی توانسته است تا حتی روش های تصمیم گیری افراد را نیز دچار تحول کند.

به دلیل همین موارد هم باید کسب و کارها وارد دنیای دیجیتال شوند و از این راه خود را به مردم بشناسانند . کسب و کارها برای این که در میدان رقابت پیروز شوند باید نه تنها از دنیای دیجیتال کمک بگیرند بلکه در ان حضور فعالی داشته باشند.

دلایل استفاده از دیجیتال مارکتینگ چیست ؟

برای تبلیغ کردن یک محصول و معرفی آن اینترنت و سایر ابزاری که دارد از مهم تری روش هایی هستند که می توان از آن ها استفاده کرد. برای این که در کارهای خود سود زیادی داشته باشید می توانید از دیجیتال مارکتینگ استفاده کنید.البته باید بدانید بازاریابی دیجیتال برای شما هزینه هایی را دارد که برای کم کردن این هزینه ها باید خودتان دیجیتال مارکتینگ را یاد بگیرید.

همان طور که قبلا به آن اشاره کردیم از روش های بازاریابی دیجیتال می توانیم به بازاریابی محتوا اشاره کنیم. بازاریابی محتوا از جمله بهترین روش های دیجیتال مارکتینگ است.شما می توانید با تولید محتوا به جذب مشتری بپردازید دیگر نیازی ندارید تا از روش های دیگر برای جذب مشتری و بازاریابی استفاده کنید.

اگر یک کارآفرین هستید باید به همه چیز توجه داشته باشید.البته این اصلا اهمیتی ندارد که همه چیز را به صورت حرفه ای بلد باشید بلکه برای هر مبحث یاد داشتن حدود آن نیز کافی است.کارآفرین خودش را در کاری درگیر نمی کند اما اصل حرفه هر چیزی را می داند.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *