#


دنبال کردن زندگی با تکنولوژی برای بهبود زندگی خودم!

دنبال کردن زندگی با تکنولوژی برای بهبود زندگی خودم!
30 جولای 2017 بدون نظر 1019 بازدید

دنبال کردن زندگی با تکنولوژی برای بهبود زندگی خودم!

این ایده وجود دارد که اگر ما کمیت زندگی خود را تعیین و پیگیری کنیم، زندگی ما بهتر خواهد شد. اما من در مورد آن خیلی مطمئن نیستم. در طول هفته گذشته، من کیفیت خواب و کیفیت اتاقم را بررسی کردم. ابتدا نگاهی به Beautyrest SleepTracker بیاندازید.

SleepTracker همراه با یک سنسور که شما زیر تشک خود قرار می دهید است. این به شما می گوید چقدر وقت را صرف خواب کردید و با گذشت زمان خواب کم را در مقابل خواب عمیق در مقابل خواب REM، را کاهش می دهد. برای مثال جمعه شب گذشته، من در مجموع ۱۱ ساعت و ۲۰ دقیقه خوابیدم. اکثریت (۷:۵۶) در خواب کم بود، در حالی که تقریبا دو ساعت در خواب عمیق و حدود یک ساعت و نیم در خواب REM صرف کردم.

به طور متوسط، در هفته گذشته حدود هشت ساعت در شبانه روز با ۹۶ درصد در خواب بودم. بازده خواب با اندازه گیری میزان زمان صرف خواب در مقایسه با زمان کلی من در رختخواب محاسبه می شود. به گفته SleepTracker، بازده خواب من بیش از ۹۶ درصد از مردم مانند است. این اساسا به این معنی است که من یک خواب آلود بالا هستم، اما این خبری نیست که به من دادند.دنبال کردن زندگی با تکنولوژی برای بهبود زندگی خودم!

ردیابی خواب من خوب است، اما مطمئن نیستم که با اطلاعات چه کاری انجام دهم – غیر از اینکه به دیگران با خوشحالی بگویم که من بیشتر از شما میخوابم و احتمالا بیشتر از آنچه که هستم خوشحالم. این اطلاعات بسیار خوب است اما لازم نیست.

من نیز متقاعد نشده ام که ۱۰۰ درصد دقیق است. یک شب برنامه به من گفت که در نیمه های شب من صفر بار بیدار شدم، اما من میدانم که من حداقل سه بار بیدار شدم. بنابراین، برای ۲۰۰ دلار، مطمئن نیستم که این چیز ارزشش را داشته باشد.

اما ظاهرا این چیزی است که مردم می خواهند و شرکت ها بانکی می کنند. به غیر از SleepTracker Beautyrest، Beddit وجود دارد که اپل در اوایل امسال خریداری کرده و Sense که ممکن است یا خاموش شود.

رای: زندگی من بهتر نیست چون من خواب خود را پیگیری کردم.

حالا اجازه دهید به کیفیت هوا حرکت کنیم. اتاق حیاط، هزینه ۷۹.۹۵ دلار، کیفیت هوا، دمای هوا و رطوبت هوا را حس می کند. این با HomeKit سازگار است، به این معنی که اگر من یک فن متصل، واحد A / C یا بخاری داشته باشم، می توانم آن را به صورت خودکار روشن کنم، اگر دمای خاصی داشته باشد.دنبال کردن زندگی با تکنولوژی برای بهبود زندگی خودم!

من، با این حال، هیچ کدام از موارد فوق ندارم، بنابراین حدس می زنم که مانیتور با کیفیت هوا بسیار خوب است. صادقانه بگویم، من آن را هفته گذشته گذاشتم و از ان روز تا به امروز به آن فکر نکرده ام.

در یک نقطه در طول روز، حدود ساعت ۴ صبح، به نظر می رسد که کیفیت هوا در اتاق من خیلی بد بود در ۲۱۹۸ ppm. اما من نمی فهمم چرا. چیزی که من می دانم این است که هر چیزی از فرش، رنگ، مبلمان، چاپگر، عطر، محصولات تمیز کردن و دود سیگار می تواند کیفیت هوا را بدتر کند.

حکم: زندگی من بهتر نیست چون که من یک مانیتور برای کیفیت هوا نصب کردم، اما شاید بهتر باشد زمان بیشتری را برای فهمیدن اینکه چه چیزی در اتاق من کاهش کیفیت میدهد، پیدا کنم.

برچسب ها
به اشتراک بگذارید


دیدگاه کاربران

پاسخی بگذارید

ارسال دیدگاه جدید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *